Ups..Mă întorc cu spatele pentru a nu mă observa.
-Criss tu urmezi!
Serios?! Am urcat pe scena , mă uitam la băieți, muzica se făcu auzită și eu incep sa cant.
Am terminat, înainte de a pleca am observat că Ursu mi-a făcut cu ochiul. Am zâmbit și am plecat mai departe, dar am căzut fiindcă vaca de Daniela mi-a pus piedica. Toți au început să râdă înafara de Neitan care se lua de Daniela și de Juno care mă ajutat să mă ridic.
-Mersi! Spun puțin rușinată.
-Se pare că nu mai strigi la mine ca mai devreme. Ce vrea sa insemne asta?.. el era acel tip?
-Stai , tu erai tipul ăla?
-Poate da, poate nu..
Zâmbetul îi apăru pe buze. Imi venea să îi dau una in moaca dar m-am abtinut cu greu!
Am făcut câțiva pași pentru a pleca dar Juno mă oprește.
-Unde mergi, trebuie sa vina rezultatele.
-Oricum nu voi fi aleasa!
-Nu fi asa de sigură!
-Bine, atunci oricum nu voi merge!
-De ce ? Apare Ursu de nicăieri cam curios baiatu' , pai nu vreau să mă fac de râs! Logic! Și nu îmi place să cânt în public!
-Pentru că cânt mai rău de cat o vaca care face balet pe un unicorn retardat!! Au început să râdă, nu e amuzant de loc! Fraieri! Vreau sa plec dar mă oprește Ursu, ce buna' vrea și asta?!
-De ce nu vrei sa mergi mai departe?
-Pentru că nu vreau, și că o să mă fac de râs mai rău!
-Ba nu! Ai o voce minunata ! Exclamă Juno care nu stiu ce dreq face...
-Ce gluma buna!
-Nu glumea , chiar cânți bine.
-Mersi Urs, dar eu și mulți alți nu avem aceiași părere!
-De ce îți pasă ce spune lumea!?
-Nu ,nu îmi pasă ,de aceea nu vă dau dreptate , pentru că nu va ascult! Spun cu un zâmbet malefic pe fata.
Pe fata lui nu mai e același zâmbet minunat, in schimb Juno râdea că prostu'.
Am plecat de acolo pentru că nu vroiam sa mă cert.
Cineva mă prinde de mana, mă întorc și o vad pe Daniela. Mă uit cu o fata plictisită .
-Sa nu crezi că nu știu ce încerci să faci!
-Ce sa fac? Intreb eu neștiind la ce vrea sa se refere
-Vorbesti cu băieții pentru a te trece mai departe la concurs!
-Nu. Nici nu vreau sa merg, îți dau locul meu daca vrei!
Nu mai spune nimic și pleacă , măcar am scăpat de ea. Un lucru bun pe ziua de azi.
Ce buna au toți?! Iar mă prinde cineva de mana!
-Ce?! Exclam puțin nervoasă!
-Esti bine? Mă întreabă Neitan
-Da. De ce nu asi fi?
-Pai, acum câteva minute erai pe jos din vina lui...
Nu apuca să termine fiindcă Smiley ne cheamă pentru a afla rezultatele.
Doamne te rog sa nu fiu printre primi trei! Te rog!!!
-Pe primul loc e Mike , pe locul doi e Daniela , pe locul trei ...
CITEȘTI
Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare
FanfictionElla e o fată obișnuită și puțin nebună , dar nu în sensul ăla că a evadat de la spitalul 9. Ci puțin mai okey. Ea mereu își dorește să facă imposibilul , iubește pericolul , groaza și adrenalina. Însă nu arăta asta. Ea va da peste un noroc și ghi...