Pedepsita

88 13 0
                                    

Spre drumul catre casa nu am prea vorbit cu Juno.. e asa de liniste!
Am ajuns in fata casei, cand sa intru in casa Juno ma prinde de mana si ma trage intr-o imbratisare!
-Noapte bună pitico!  Spune si ma pupa pe obraz. Am rosit dar nu tare.
-Noapte bună ..ai mersi ca m-ai adus!
-Nu ai pentru ce,  a fost placerea mea .

Am intrat in casa, inchid ușa incet pentru a nu auzi mama dar din pacate era langa scari,  ma astepta.
-Hei mama.. sti ca te iubesc enorm?
-Hei Criss, sti ca vei fi pedelsita nu?
-Da!  Spun lasand capul in jos si indreptandu-ma spre camera mea.
Ma pun in pat si imi i-au laptopul.Inteu pe Facebock si vad ca Daniela deja a dat de stire ca va participa la concurs.
Si eu voi participa, doar ca ea inca nu stie. Si nici nu vreau sa afle prea curand!

Daca va afla va face tot posibilul sa nu merg. Cred ca e instare sa ma bage si in spital pentru a fi doar ea in centeul atentiei!
Dar nu o voi lasa sa ma enerveze! Am primit o sansa si vreau sa profit de ea la maxim! Nu voi lasa ca o " diva " ca ea sa intervina! Voi lupta pentru visul meu, si nu ma voi da batuta!

O bataie in usa ma trezeste din gandirea mea profunda.
-Da.
-Unde ai fost pana la ora asta?
Ma intreaba mama.
-Mda.. hei si tie!
-Spune.
-Dupa ce profa' ne-a dus la HaHaHa Peoduction a spus sa mergem la petrecerea care a fost organizata dupa ce am dat proba pentru concurs.
-Si ai castigat?
-Intr-un fel...
-Deci vei merge mai departe?
-Da!
Mama e asa de bucuroasa... cred ca voi putea sa imi incerc norocul pentru a nu mai fi pedepsita.
-Deci.. mai sunt pedepsita?
-Da. Doar nu credeai ca daca ai castigat un concurs nu o sa mai fi pedepsita.?
-Pff! Imi incercam si eu norocul.
-Norocul sa ti-l incerici la concurs!
-Aaa... si daca voi fi aleasa de cei din trupa sa merg mai departe va trebui sa merg inca o luna cu ei la un turneu.
-Sper ca vei castiga!
Mama e mai bucuroasa decat mine!  Dupa ce iese din camera imi iau telefonul si il pun la incarcat. Mai aveam 7% baterie.

Dupa ce ma uit la un episod dintru-n anime, se numeste Diabolik lovers.
Dupa am mers jos sa mananc ceva,  mama statea la masa si povestea cu tata. Se pare ca sa gandit si el sa m-ai de-a pe acasa.
-Hei Criss ce mai faci? Am aflat ca ai trecut ma-i departe.
-De ce i-ai spus?  Ma uit urat la mama.
-Nu de la mine a aflat.
Ma uit la ambi confuza, daca nu mama i-a spus atunci cine?

Mi-ai dat lumea peste cap | Shot | In Curs De Editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum