4:Mutluluk

5.9K 412 77
                                    

1K yı geçmişiz. Çok teşekkür ederim. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Mutluluk bütün benliğime hakim olmuştu. Belki hayatımda yaşayabileceğim en mutlu gün bugündü.

"Kazandım. "diye bağırarak merdivenlerden seke seke indim.

Annem mutfak önlüğüne ellerini silerek mutfaktan çıktı.

" Neyi kazandın kızım? "

" Hani ben İnanç yayınevinin düzenlediği hikaye yarışmasına katılmıştımya, kazanmışım. "

Mutlulukla anneme sarıldım.

" Tebrik ederim güzel kızım umarım hakkında hayırlısı olur. "

" Umarım anneciğim. "

" Ne zaman gideceksin bakalım yayınevi ile görüşmeye?"

"Yarın 15.30 da yayınevinin sahibi ile görüşmeye gideceğim. "

" Ay lafa tuttun beni yemek yanacak. Ben yemeğe bakmaya gidiyorum. Sende salona geç ben birazdan gelirim yanına. "

" Anne, yarın ne giyeceğimi ayarlasam iyi olur aslında. Sence ne giysem koyu renk mi yoksa açık renk mi? Ya da etek gömlek kombini mi yapayım yoksa elbise mi giyeyim? Anne ben çok heyecanlıyım. "

" Belli oluyor güzel kızım. O zaman sen geç odaya ben geliyorum beraber bakarız. "

" Tamam anneciğim bekliyorum seni."

Heyecanla indiğim merdivenleri yine aynı heyecanla çıktım. Odama girip yatağımın üstüne oturdum. Hâlâ bu olayın gerçekliğine inanamıyorum. Hayallerime çok yaklaştım. Belki de birkaç aya elimde kendi yazdığım kitabı tutacağım. Kendi kitap sayfalarımı koklayacağım. Kütüphanemde benim emeğimde duracak.

Annem kapıyı açıp içeri geldi.

"Hadi kalk bakalım seçelim kıyafetini."

Dolabımı açtım. Çok kıyafetim olmasa da bana yetiyordu. Annemle kıyafetleri incelemeye başladık. Bir yarım saatin sonunda anca karar vermiştim. Koyu yeşil pileli elbisemle siyah şalımda karar kılmıştım.

Annemle birlikte aşağıya inip akşam yemeği hazırlığına başladık. Zaten bir saat sonra babam gelmişti. Koşarak babama sarıldım.

"Küçük hanım bu güzel karşılamayı neye borçluyuz? "

" Aşk olsun baba. Ben her zaman böyle karşılarım. "

" Doğru her zaman böyle karşılarsın ama bugün ayrı bir neşelisin. "

" Çünkü babacığım. Yayınevinin düzenlediği yarışmayı kazandım. " dedim sevinçle.

" Tebrikler kızım, çok mutlu oldum senin adına. "

" Bende çok mutluyum babacığım. Hayallerime çok yaklaştım. "

" Hadi, kapının orada dikilip muhabbet etmeyi bırakın. Elif sen sofrayı hazırlamama yardım et. Hamza sende elini yıka sofraya gel. "

Babam fısıltıyla:

" Kızdı büyük hanım. "dedi.

Bende tebessüm ederek annemin yanına gittim. Beraber güzelce sofrayı hazırladık. Babam ellerini yıkayıp oturdu sofranın baş köşesine. Bizde iki yanına geçtik.

Beraber sükunetle yemeğimizi yedik. Sonra babam içeri geçti bizde annemle sofrayı toparladık.

"Hanımlar bir keyif kahvesi yapında içelim. "

" Tamam babacığım ben yaparım. " diye seslendim salona doğru.

" Anne sende içer misin? "

" Yaparsan içerim kızım. "

" Tabii yaparım anneciğim. Sen içeri geç ben yapıp geliyorum. "

Cezveyi alıp içine suyu, kahveyi ve şekeri kattım. Ocağı açıp kahveyi yapmaya başladım. Aslında türk kahvesinin kokusunu sevmesemde içemiyorum. Sadece sütlü ve şekerli olursa içebiliyorum. Kahve olunca fincanlara boşaltıp içeri götürdüm. Annem ve babama servis ettim. Sonra da tekli koltuğa oturdum.

"Eee anlat bakalım."

"İşte babacığım yarın yayınevi sahibi ile görüşmeye gideceğim. Ondan diğer detayları öğrenirim muhtemelen. "

" Ne zaman görüşme? "

" Yarın öğleden sonra üç buçukta. "

" Tek mi gideceksin? Annende gelsin istersen seninle. "

" Gerek yok babacığım ben tek giderim. "

" Tamam kızım sen bilirsin. "

Akşam muhabbetimizi de ettikten sonra odalarımıza çekildik. Pijamalarımı giyip yatağıma yattım. Hayallere daldım önce, sonra ise uyku kucak açtı bana.

Sabah alarmın sesi ile uyandım. Kendimi çok dinç hissediyordum. Zaten okula gitmeyeceğim bugün ama yinede erkenden uyandım.

Elimi yüzümü yıkayıp. Pijamalarımla aşağıya indim. Annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.

"Bende seni uyandırmaya geliyordum. "

" Uyandım anneciğim ben. Çok güzel kokular geliyor ne yaptın?

"Omlet yaptım. Hadi gel soğumasın. "

" Babam uyandı mı? "

" Uyandı bile. Masada, hadi sende geç mutfağa. "

Mutfağa geçtik. Annemin hazırladığı kahvaltıyı afiyet ile mideme indirdim. Mutfağa topla, sohbet et derken öğlen olmuştu. Odama gidip dün seçtiğim kıyafetleri giydim. Aşağıya indim.

" Çok güzel olmuşsun canım benim. "

" Teşekkür ederim anneciğim. "

Annemle vedalaştıktan sonra. Önceden çağırdığım taksiye bindim. Yayınevine gelmem yarım saati bulmuştu. Taksici amcaya parasını verip indim.

İnanç Yayınevi tabelasına bakıp gülümsedim.

" Bekle beni hayallerim, geliyorum. "

............................
Elif'in giydiği kıyafet aşağıda. Aslında kız tam hayalimde ki Elif ama adını bilmiyorum maalesef.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ElifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin