6:Buraya Yazıyorum.

5.5K 414 50
                                    

Asaf'ın anlatımından:

"Kaçırdım mı? " diye odaya tabiri cazise dalan arkadaşıma baktım.

" Neyi kaçırdın?"

"Şu hikaye yarışmasını kazanan kızı. "

" Üzgünüm ama kaçırdın Emre. "

" Of ya oysaki çok merak etmiştim. Nasıl biri anlatsana biraz. "

" Normal biri. "

" Senden laf almak deveye hendek atlatmaktan daha zor. Hadi çatlatma da anlat. "

" Ne anlatayım? Normal biri işte. Hem fazla merak iyi değildir. "

" Ne yapayım doğamda var meraklı olmak. Sen de anlatsan ölürsün sanki. "

" Tamam anlatıyorum. Kapalı hanım hanımcık bir kız. Geldi yapacağı şeyleri konuştuk ve gitti. Biliyorsun kadınları pek incelemeyi sevmem hem günah. Ben böyle yetiştirildim."

"Desene tam senin aradığın kız. "

" Saçmalıyorsun Emre. "dedim sinirli bir tonda. Tamam kapalı ve baktığım kadarıyla güzel bir kızdı. Ne kadar bakmak istemesemde odamı incelerken ben de yüzünü incelemeştim. Sonra yaptığımın yanlış olduğunu fark edip dönmüştüm önüme.

" Saçmalamıyorum. Biliyorum, sen annene benzeyen biri ile evlenmek istiyorsun. Neden o kız olmasın ki bu kişi. "

" Bak. Annem de kapalı Elif de kapalı olabilir ama ben o kızı tanımıyorum. Hem o artık bu yayınevinin değerli bir çalışanı lütfen bu konu daha fazla uzamasın. "

" Ahanda şu masaya yazıyorum düğününüz de şahidin ben olacağım. " deyip gitti. Bu aralar annem ve Emre benim evlenmeme takmıştı. Ne var 26 yaşıma geldiysem. Neyse kafamı bulandırdılar işime devam edeyim en iyisi.

Elif'in anlatımından:

Bulutlar ile birlikte gökyüzünde gibiyim. Çok mutluyum. Görüşme çok iyi geçmişti. Yayınevi çalışanları hem çok sıcak kanlı hem de işlerin de çok iyilerdi. Zaten bu yayınevinin kapaklarını çok beğenirim. Bugün kapak editörü ile de tanıştım. Kapak yapım aşamalarını izledim. Resmen işin mutfağına indim. Belki birkaç ay sonra benim kapağımı yapacaktı. Ay galiba mutluluktan uçacağım.

Taksinin durmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Ücreti ödeyip, indim. Anahtarım olmasına rağmen kapıyı çaldım. Annemin kapıyı açmasını bekledim.

İçeriden "Geliyorum." diyen annemin sesini çok rahat duydum. Annem kapıyı açınca direkt boynuna sarıldım.

"Dur deli kız boğacaksın. " dedi gülerek.

"Çok mutluyum anneciğim."

"Belli oluyor. Hadi durmayalım kapı da. İçeri geçelim de anlat her şeyi bir bir. "

Annemle birlikte içeri girdik. Üçlü koltuğa yan yana oturduk. Annem bana doğru döndü. Bu hemen anlat demekti.

" İşte yayınevine gittim. Çok heyecanlıydım biliyorsun. Danışmaya yayınevi sahibinin odasını sordum. Öğrendim. Odasına gittim. İlk başta biraz odasını incelemiş olabilirim. Sonra Asaf Bey ile ne yapacağımı falan konuştuk. Çok anlayışlı biri. "

" Hmm. Çok anlayışlı demek. Nasıl biri bu Asaf Bey. "

" Anne o kadar lafımdan bunu mu anladın. Genç biri yani ben daha yaşlı biri bekliyordum. "

" Demek öyle. Yakışıklı mıydı bari? "

"Anne ya. Hem dikkat etmedim ben."

"Neyse öyle olsun bakalım. "

" Öyle zaten. Anne ben şu üstümü değiştirip geliyim. Daha rahat bir şeyler giyeyim. "

" Tamam kızım. "

Odaya çıktım. Üstüme rahat lastikli bir etek ve badi giydim. Şalımı ve bonemi çıkartıp yerine tülbentimi örttüm. Aşağıya indim zaten birazdan babamda gelirdi.

" Gel kızım yardım et sofrayı hazırlayalım. "

El birliğiyle sofrayı hazırladık. Babamın geldiğini belirten kapı açılma sesiyle babamı karşıladım.

Babamın ilk sorduğu şey görüşmemin nasıl geçtiğiydi. Ona da bugün yaşadıklarımı anlattım. Tabii çok anlaşıylı kısmını söylemedim. Ne olur ne olmaz? Annemin verdiği tepkiyi babam da verebilir.

Yemeğimizi yedik. Ve klasik akşam sohbetimizi yaptık. Sonra da odalarımıza çekildik. Benim rüyalar alemine yolcuğum başladı gözlerimi yumunca.

........
Merhaba. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Okuyan herkese çok teşekkür ederim.

ElifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin