Asaf'ın anlatımından:
Emre'yi zor olsa da restorana getirebilmiştim. Masal'ı görünce aklı uçmuştu beyefendinin. Cam kenarında bir masaya geçip oturduk. Garson gelip siparişlerimizi aldı.
"Ah, ah çok güzeldi. "
"Ne güzeldi?"
Aslında neyin güzel olduğunu çok iyi biliyordum. Maksat Emre'yi deli etmek.
"Tabii ki Masal. Kalbimden vurdu beni o maviş gözleriyle. Resmen ilk görüşte aşk. "
Güldüm. Bu adam tam bir aşık olmuştu hem de ilk kez gördüğü bir kıza. İlk görüşte aşka pek inanmazdım ama Emre'nin bu halini görünce inandım kesinlikle.
" Buyurun siparişleriniz efendim. "
Garson siparişlerimizi getirmişti. Masaya yerleştirdi ve " Afiyet olsun. " deyip gitti. Sükunet ile yemeklerimiz yedik.
" Hadi hesap senden aşık adam. "
" Aşığım evet ve sen iste bütün hesapları öderim ben. "
" Gerek yok bu yediklerimizi öde yeter. "
" Tamam. "
Emre hesabı ödeyince kalktık hemen. Çünkü yayınevinde işlerim vardı. Zaten yayınevinin karşısında ki restorana gelmiştik yol uzamasın diye. Karşıya geçip yayınevine girdim tabii Emre ile birlikte.
" Senin şirkette işin yok muydu Emre Bey? "
" Var ama bugün hiç çalışasım yok. Yarın fazla mesai yaparım. "
" Neden acaba? "
" Bir masal prensesi yüzünden. "
" İyi bakalım. Neyse benim çok işim var. Görüşürüz. "
" Görüşürüz odun Asaf. "
Bu söylediği şeyle ona ters ters baktım. Sonra ise asansöre binip odama çıktım. Ne var yani bu zamana kadar aşık olmadıysam? Doğru kişi mi çıktı karşıma sanki?
Neyse deyip işlerimi yapmaya başladım.
Elif'in anlatımından:
" Asaf Bey de pek karizmatikmiş. "
" Bana ne bundan Masal? Hem sen Emre'nin bakışlarını düşünsene biraz."
" Ne varmış Emre'nin bakışlarında?"
"Resmen çocuk ilk bakışta tutuldu sana. "
" Ha ha ha çok komik. Neyse nerede kaldı bu editör?"
"Gelir birazdan, bakıyorum da hemen lafı değiştiriyorsun. "
" Hiçte bile. "
Masal'ın yanakları hafiften pembe rengini almaya başlamıştı. Canım arkadaşım umarım hakkında hayırlısı olurdu. Ben düşüncelere dalmışken İnci Hanım odaya girdi.
" Hoş geldiniz kızlar. "
" Hoş bulduk İnci Hanım. Tanıştırayım en yakın arkadaşım Masal. "
Tokalaşmak için elini Masal'a uzattı. Masal da gülümseyerek sıktı elini.
" Merhaba Masal ben İnanç Yayınevinin editörü İnci. "
"Memnun oldum. Ben de Elif'in dediği gibi onun en yakın arkadaşıyım."
Tanışma faslından sonra hikaye ile ilgili konuştuk. Bugün de bayağı bir yol kat etmiştik. Aslında her şey bana bağlıydı bir de ilham perilerime. Umarım iyi bir iş çıkartırdım. İşimizi bitirdikten sonra İnci Hanım ile vedalaşıp odasından çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif
Spiritual"Ama Asaf." "İsmimi söylerken ilk 'a' harfini uzatma." "Neden? " "Çok tatlı oluyorsun ve biz şu an kavga ediyoruz. " " Kavga mı ediyoruz? " dedim en şeker sesimle biliyorum buna dayanamazdı. " Zaaflarımı kullanma karıcığım. " " Tamam kocacığım. " ...