6

216 25 3
                                    

Nu am apucat să zic nimic, Emilia m-a îmbrățișat strâns și mi-a spus: " Du-te ,vei fi în siguranță."

Andrei a dat din cap și mi-a făcut semn să plecăm, le-am făcut din mână lui Vlad și lui Max, după care l-am urmat pe Andrei. Mersul îi era rapid, însă nu prea puteam să țin pasul cu el, el aproape alergând la mașină. Mi-a deschis ușa și mi-a făcut semn să intru, după care a intrat și el în partea șoferului, la volan. 

- Tu conduci? întreb eu confuză.

- Da, și ca să reduc întrebarea pe care o ai acum în minte, conduc fără permis, dar asta va trebui să rămână secret. 

- Emilia știe? 

- Da, normal. De ce? Crezi că îi ascund lucruri prietenei tale? spuse el în timp ce își punea grăbit centura. Apropo, pune-ți și tu te rog centura. 

- Imediat.

- Ți-a plăcut seara asta? mă întrebă el. 

- Aș putea spune că da. M-am distrat, și a fost foarte tare, mai ales mâncarea lui Max. 

-  Ați pierdut partea cea mai interesantă din concert, dar dacă ți-a plăcut, nu cred că mai contează. Sigur nu s-a întâmplat ceva acolo? 

- Ce ai vrea să se întâmple? Am stat ca două neputincioase care așteptau să vină cineva să le salveze, noroc de Vlad că ne-a găsit. 

- Noroc de mine că i-am spus să caute în partea aia, dacă nu îl obligam, nu se ducea pentru că îi era frică, spuse dându-și ochii peste cap. 

- Fratele lui geamăn de ce nu a venit? 

- Ai pus deja ochii pe el? 

- Nu, nici măcar nu îl cunosc, doar că mă întrebam, știi tu, gemenii sunt de nedespărțit. 

- Nu și când au gusturi muzicale diferite. 

Răspunsul lui Andrei m-a lămurit, așa că nu am mai zis nimic și m-am făcut confortabilă, uitându-mă pe geam, închizând ușor ochii. 

- Îți este somn? mă întrebă el uitându-se la mine. 

- Puțin, să zicem că am avut o zi agitată. 

- Chiar îmi pare rău pentru părinții tăi, Emilia a spus că nu ai chiar o familie fericită, dar sincer nu mă așteptam la divorț, și cred că mătușa ta a zis aia intenționat ca să te facă să te simți prost. 

-  Mă rog, crezi ce vrei tu, îmi este foarte somn și nu am chef să dau explicații. 

A oftat puternic și deodată a frânat brusc. 

- Heei, ce faci? spun eu agitată. 

- Încerc să te mai trezesc puțin. 

- Nu ești deloc amuzant, vreau să ajung acasă și să dorm direct. 

- Culcă-te, cearcănele ascund frumusețea ochilor tăi. 

- Mie nu îmi place culoarea ochilor mei, mereu am vrut să am ochii mamei mele, un verde aprins ca smaraldul, nu acest căprui banal. 

- Avem aceeași culoare a ochilor. Nu mi se pare deloc banal, nu oricine se naște cu ochii căprui. 

- Vrei să îți spun ceva sincer? Ba eu cred că da. 

- Asta e părerea ta, mie nu mi se pare că ar conta așa de mult culoarea ochilor.

Nu am mai spus nimic, am ajuns în fața blocului meu, și mi-am dat jos centura. 

- Pa, Andrei. Să ai o noapte bună. 

- Noapte bună și ție, ai grijă ce faci, și somn ușor. 

*** 

Somnul meu a fost atât de profund încât nu am auzit nici măcar soneria ceasului deșteptător, iar din păcate, m-am trezit atât de târziu încât am întârziat la primele două ore. Nu am așa niște ore speciale în această zi de vineri, așa că îmi rezerv "dreptul" să chiulesc astăzi. 

Enigma Otiliei (Versiunea: || Selly FF || )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum