22

182 21 7
                                    

După 2 săptămâni 

-  Vino cu mine de la ora de biologie, te rog, spune Emilia în timp ce mă trage de mâneca de la geacă. 

- Crezi că ar fi o idee bună să chiulesc? Am lipsit în ultimele 2 săptămâni cum n-am lipsit în 10 ani de zile, spun eu și îmi dau ochii peste cap. 

- Este biologie, Otilia, nimic rău nu ni s-ar putea întâmpla. În plus, lumea ar trebui să se obișnuiască cu noua versiune a ta, spuse și trage din țigară. 

- Te rog, nu îi mai spune așa! mă uit către ea iritată. 

- Doar privește în ansamblu la persoana care ai devenit în urmă cu 2 săptămâni. Chiulitul de la ore, noul stil vestimentar, de la sport casual la smart casual, ți-ai tăiat părul și te machiezi zilnic. În sfârșit ai reușit să te pui bot în bot cu nemernica de profesoară de chimie și ești mai libertină.

- Sunt conștientă de schimbările prin care am trecut și îmi place cum sunt acum. Nu mai vreau să fiu atât de fragilă, și dacă stau să mă gândesc îmi place cum arăt cu părul până la umeri, spun și îmi trec mâna prin păr ca o divă, după care sorb o gură din doza de Coca-Cola. 

- Vezi? Arăți foarte bine acum, arătai și înainte, însă schimbarea se observă de la o poștă, în plus, frumușelul de la Notre Dames îți face ochii dulci.

- Nu îi mai spune așa, râd eu. 

- De ce nu? Mi se pare că e cea mai potrivită poreclă. Este francez, iar tatăl lui este preot, spune în timp ce își privește plictisită unghiile. 

- Nu îmi spune că  tu nu ai pus ochii pe el, îi zic și o privesc " sictirită" în timp ce trag cu ochiul pe facebook. 

- Tipul arată foarte bine, dar nu e genul meu. E prea cuminte și drăguț, zici că e unul dintre tipii ăia din filmele Disney, ugh, spuse în timp ce zburli. 

- Ai ceva împotrivă cu filmele Disney? Ai uitat când ai devenit copia fidelă a lui Miley Cyrus?  

- Dragă, asta s-a întâmplat cu mult timp în urmă, își dă ochii peste cap și râde. 

Liniștea ce s-a lăsat între noi în timp ce stăteam pe telefoane a fost acoperită de soneria puternică  a clopoțelului. 

- S-a sunat, haide să mergem, spune Emilia în timp ce se ridică repede de pe iarbă, își ia geaca, telefonul și sucul și mă trage de mână. 

Am alergat cât am putut de repede departe de școală pentru a nu ne vedea vreun profesor, și am fugit direct către " Ambient" clubul în care eu și Andrei am avut acea discuție despre "Ana", și unde Andrei și Emilia s-au cunoscut. 

- Cât de bine miroase aici, spun eu în timp ce sorb mirosul de cafea de la depărtare. 

- Mi s-a făcut poftă de cafea, vrei? 

- Da, de ce nu? spun și mă așez la o masă. 

Unul dintre lucrurile ciudate despre mine pe care le-am învățat în două săptămâni este că îmi place cafeaua. Până acum refuzam să pun gura pe ea, dar acum chiar îmi place. Am suferit mai mult decât Emilia în aceste două săptămâni. Pentru ea este o obișnuință să se cupleze cu tipi și apoi să se despartă, dar pentru mine însă a fost prima oară când am fost atât de deschisă față de un tip, și îmi vine să intru în Pământ de rușine când îmi amintesc momentele "intime" petrecute de el. Acum nu, nu voi lăsa niciun tip să se apropie de mine indiferent că e Zayn Malik sau nu. 

Deschid telefonul și observ câteva notificări noi. Dau scroll și nimic nu mă interesează până când văd " Andrei Șelaru a apreciat o fotografie în care ai fost etichitat(ă)". Ăhm, stai ce? Era o poză în care mă etichitase scumpa mea colegă, Adina, un fel de pițipoancă de la mine din clasă, cu care sunt supusă să îmi petrec restul zilelor la școală, de ce mă mai mir că Andrei i-a dat like? Poate că și pe ea a fraierit-o, sau dacă nu pe ea, pe cea mai bună prietenă a ei. Dau scroll nervoasă la restul postărilor postate de colega mea și se pare că în niciuna Andrei nu lipsește cu like-ul. 

- Ce ai văzut de ești așa de nervoasă? râde Emilia în timp ce aduce cafelele. 

- Nimic important, spun și îmi pun telefonul pe masă. 

- Andrei i-a dat like Adinei, nu-i așa? 

- Ce? Cum naiba știi despre asta? 

- Ce crezi că am făcut cât am așteptat cafelele? Nu te mai enerva scumpo, o știi pe Adina, ar face orice pentru like-uri, mai ales dacă a avut tupeul extraordinar de ți-a dat tagg, râde. 

- Mă enervează că trebuie să fie peste tot. Mă simt urmărită de spiritul lui, spun și sorb din cafea. 

- Vorbești de parcă este mort. 

- Pentru mine e. 

- Nu crezi că dramatizezi prea mult? Eu nu sunt supărată pe tine, deși aș avea tot dreptul, așa că nu mai trebuie să te gândești la el. Nu l-a interesat niciodată una dintre noi așa de tare, dovadă că nici nu s-a mai obosit să ne caute după ce mi-a arătat pozele alea. 

- Oare de unde a făcut rost de poze? 

- Tipul ăsta este foarte dotat, posibil că are fotografi particulari, sau cine știe ce. Oricum, nu mi se pare așa atractiv. 

- Daa, de aceea ai fost cuplată cu el, nu? Nu ai fost niciodată cuplată cu vreun urât. 

- Asta așa e, doar că acum și-a pierdut farmecul. Încă nu renunț să mă gândesc cum să îi fac viața un calvar. 

- Aș putea să te ajut cu asta, râd și deschid telefonul. 

- Nu, nu,nu, bijuteria asta va sta la mine cât suntem împreună, spune Emilia și îmi smulge telefonul din mână. 

-  Ce naiba faci? întreb eu revoltată. 

- Încă nu ai renunțat să te consumi pentru el, și zic că asta îți face rău. Măcar afară fii și tu mai detașată de tehnologie, te sfătuiesc să admiri mirosul acesta îmbietor de zambile cu care acest club este învăluit, spuse ea și închide ochii în semn de plăcere. 

- Eu zic că e normal să mă afecteze. E primul tip cu care am avut momente mai intime, și chiar mi-a plăcut și s-a dovedit ca fiind un eșec. 

- O să întâlnești mai mulți din ăștia la viața ta. 

- Vorbești de parcă ai 30 de ani, râd. 

- Nici chiar 30, mai degrabă 31. Știi că un an poate însemna foarte mult și bineînțeles te poate schimba, cum a fost în cazul tău, 2 săptămâni. 

- Auzi cât de frumoasă este melodia asta? O ador, spun în timp ce dansez. 

- Îmi place modul tău de a schimba subiectul. Mă rog, unde vrei să mergem după? 

- Eu cred că mă duc direct acasă, vreau să fac o baie fierbinte, să înfulec ceva bun și să mă bag la seriale, spun eu în timp ce mă ridic și îi cer telefonul. 

- Se pare că cineva vrea să profite din plin de noul stil de viață libertin, râse și îmi înmână telefonul. 

- Sună-mă în seara asta, cred că o să am multe să îți povestesc, îi las banii pe masă pentru cafea,și plec.


Enigma Otiliei (Versiunea: || Selly FF || )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum