19

199 24 11
                                    


Dimineața zilei de astăzi începe cu mine aruncând ceasul deșteptător pe podea, aseară uitând să anulez alarma, astăzi trezindu-mă destul de devreme, deși nu mi-am plănuit. Mă ridic în fund, și mă frec la ochi somnoroasă, privind spre geam razele soarelui ce îmi mângâie chipul înfuriat. Mă dau jos din pat, și îmi pun un tricou aleatoriu din dulap, după care îmi iau papucii și cobor să servesc pentru prima oară după mult timp micul dejun. 

În bucătărie, nu mai era nimeni, așa că am fost nevoită să îmi pregătesc singură cerealele și să servesc micul dejun. Am pornit muzica de pe telefon și în timp ce făceam micul dejun am început să cânt și să dansez. Eram foarte concentrată pe ceea ce făceam, încât nu am observat că Andrei se uita la mine pe geamul din bucătărie și râdea copios privindu-mă. Zâmbesc nevinovată și opresc muzica, mergând să îi deschid ușa. 

- Cât mă bucur să te văd! spuse el și mă îmbrățișă strâns. 

- Vrei să iei micul dejun cu mine? întreb eu pupându-l pe obraz. 

- Dacă insiști..râse și intră în casă. 

- Nu am decât cereale..îți plac ăstea? 

- De fapt, nu cred că vreau să mănânc, mai mult vreau să stau cu tine.

I-am zâmbit și după m-am așezat pe scaun, am dat drumul  la televizor și am început să urmăresc buletinul meteorologic. 

- Cât de cald este astăzi, spun eu în timp ce mestec cerealele. 

- I-ați cheile, banii și  telefonul cu tine și haide să plecăm. 

- Să plecăm? Unde să plecăm? 

- La mare. De fapt, nu îți mai lua telefonul, deconectează-te de tot de lumea virtuală și de restul lumii. 

- Vorbești serios? 

- Foarte serios, să mergem. 

Termin de mestecat, închid televizorul, îmi iau cheile din borcan și plec. 

- Sper că nu mă voi face de râs îmbrăcată așa..râd eu privind papucii cu iepurași. 

- Stai liniștită, vom sta numai în mașină, după care ne vom plimba pe plaja, unde nu vei mai avea nevoie de ei, râse. 

Îi văd mașina parcată în fața casei mele și urc direct pe partea dreaptă, îmi pun centura și îl aștept pe Andrei să pornească mașina. 

- Ești foarte entuziasmată! spune el. 

- Normal, iubesc marea. Îmi este așa dor de fâsâitul valurilor, de nisipul fierbinte și de apa rece, Doamne, haide mai repede.

- Nu am vrut să stric ceea ce făceai mai devreme așa că..., spuse el și dă drumul la radio pornind volumul aproape la maxim. 

Râd și încep să cânt, să dansez, să fac poze și să mă distrez. E prima oară când mă simt bine în largul meu în preajma cuiva, căci până acum am avut grijă cum să mă comport în preajma oamenilor, dar pur și simplu am nevoie să mă simt bine cu mine, și să mă distrez. 

După 2 ore de muzică, poze și cântat, am ajuns la mare. 

- Ei bine.. am ajuns, spuse Andrei oprind muzica. 

- Oh...Doamne....eu..sunt atât de fericită! spun și încep să țip, aruncându-mi papucii Dumnezeu știe pe unde, și alergând în nisipul fierbinte. 

- Stai..Otilia...Așteaptă-mă..țipă Andrei  și aleargă înspre mine. 

Nu mă mai interesă nimic, voiam doar să ajung la apă și să mă scald în apa limpede a mării de care îmi era atât, dar atât de dor. Litoralul era gol, așa că îmi permiteam să fac orice. Îmi dau pantalonii jos, după care bluza și rămân numai în sutien. Îmi desprind părul din cocul dezordonat, și îi fac semn din deget lui Andrei să intre și el alături de mine în mare, el stând la mal și privindu-mă de parcă ar fi văzut vreo bombă cu ceas. Nu stă mult pe gânduri, și își și el blugii jos. Eu mă ud puțin cu apă peste tot corpul, în timp ce el își mușcă buza de jos și își dă tricoul jos, aruncându-l pe nisip. Vine la mine în pas alergător, și se aruncă în apă după mine, scufundându-mă cu  el în " adâncuri". Eu nu știu să înot, așa că mă țin foarte bine de el, el sărutându-mă puternic și privindu-mă drăgăstos. Îmi făcu semn să mă țin de spatele lui,iar eu mă conformez. Mă țin de el și mă conduce în apă undeva puțin mai departe, distrându-mă de minune. Îmi adună din apă scoici iar eu îi fac semn că nu am unde să le pun, așa că le dă drumul, încercând să îmi zâmbească. 

După ceva timp în care am înotat împreună, am ieșit la suprafață unde el a început să mă sărute pasional pe buze, pe gât, coborând la sâni. Gem ușor, iar el zâmbește satisfăcut, sorbind practic din mine. Îmi ține ușor capul cu mâna și mă dă ușor pe spate, pipăindu-mi abdomenul, gâdilându-mă. Îl las să se joace cu corpul meu, după care îmi face semn să mă întorc cu spatele. Din nou,mă conformez, iar el îmi mângâie spatele, sărutându-mă și masându-mă. După care încearcă să îmi dea sutienul jos, dar nu reușește,așa că încerc eu, dându-i drumul și aruncând sutienul pe mal. El îmi pipăie extaziat sânii și se joacă cu ei fragil, făcându-mă deja să mă ud pe interior. Din nou mă sărută pe buze, mușcându-mă și făcându-mă să chicotesc. Mă încolăcesc în jurul lui și mă joc cu părul lui făcându-l să chicotească. Petrecem ceva timp sărutându-ne în apă și " jucându-ne" după care ieșim în apă.

Mă trântește pe nisip, și îmi mângâie delicat coapsele, sărutându-mă pe sâni. Îmi dă părul ud de pe față, după care îmi mângâie fața și îmi șoptește la ureche: 

- Ești atât de frumoasă, Otilia, spune și îmi sărută mâna.

- Și tu, spun și îi mângâi fața cu mâinile mele tremurânde de la apa rece. 

- Îți tremură mâna, îmi zise și îmi lipește mâna de fața lui. 

- Haide să ne mai plimbăm, spuse și mă ajută să mă ridic de pe nisip. Poftim tricoul meu.

- Dar, este și al meu exact acolo.. 

- Vreau să te văd îmbrăcată cu tricoul meu, bine? îmi zâmbește și mă sărută. 

-  Așa să fie, spun și râd. 

Ridică hainele noastre de pe nisip și își scoate telefonul din buzunar făcându-mi poze.

- Hei, ce tot faci? spun eu și îmi acopăr fața cu mâinile. 

- Vreau să te am ca amintire. 

- Mi-ai spus să nu îmi iau telefonul, iar tu ce faci? spun și îi iau telefonul din mână alergând cât mai departe să nu mă prindă. 

După ceva timp mă prinde, după care mă gâdilă și mă face să râd în hohote. Îi fac și eu o poză lui pe ascuns, după care îl trag cu mine pe nisip. Îi scutur nisipul de pe față și mă urc pe el, el fredonând " Zâmbind mă iei în brațe și apoi mă arunci în mare/Ne iubim și zâmbim și fugim iar împreună/Ca doi copii îndrăgostiți de valuri și de Luna".

După ceva timp petrecut așa, îi atrag atenția la apus, și îl pozez de pe telefonul lui, sărutându-l cald și iubitor. Ne mângâiem pe nisip sub razele amurgului inedit, atunci când se întunecă, plecând. Mă luă de mână și am început să mergem lent pe nisip, zâmbind încontinuu pe drum. Ajungând în mașină, îmi pun centura și îmi prind părul într-un coc răvășit după care îl îmbrățișez strâns și îi șoptesc la ureche: 

- Îți  mulțumesc pentru ziua asta atât de frumoasă. Nu știu ce m-aș fi făcut fără tine, ești mereu aici pentru mine să mă faci să zâmbesc și să uit de problemele mele. Îți mulțumesc pentru că exiști în viața mea, spun și îl sărut. 


- Nu ai pentru ce să îmi mulțumești, îmi place să te văd zâmbind.


Enigma Otiliei (Versiunea: || Selly FF || )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum