10

218 26 3
                                    


Efectuez ultimile retușuri, și sunt gata! Mă privesc în oglindă și îmi aplic gloss-ul mat ușor pe buze. Îmi trec ușor mâna prin buclele fine și îmi aranjez rochia neagră, astfel încât să se așeze perfect pe corp. Îmi încalț pantofii cu toc, fac o piruetă și sunt gata! Sunt pregătită pentru întâlnirea asta.  

Cobor în sufragerie, unde mă aștepta Emilia nerăbdătoare pe canapea. 

- Ce faci prințeso? Ești gata? spuse ea zâmbind. 

- Sunt pregătită. Să mergem, spun eu în timp ce iau cheile de pe măsuța din sticlă. 

În fața casei, nu ne aștepta nimeni altul decât Cristi, în mașina Porsche-ul lui. Mă întreb, oare este legal ca un copil de 16 ani să conducă o astfel de mașină? Ce-i drept, îl ajută aspectul fizic, nu ai zice deloc că are doar 16 ani, mușchii lui proeminenți find destul de vizibili în tricoul lui simplu alb. 

Urc pe partea dreaptă, în timp ce Emilia se urcă în față. 

- Ce faceți? spun eu încercând să închid ușa mașinii cât de fragil pot. 

- Ce bine arăți în seara aceasta, spune Vlad chicotind. 

- Mulțumesc, nici voi nu arătați rău, spun zâmbind. 

Îi privesc pe toți ce care erau în mașină. Se pare că cei prezenți la " petrecere" vor fi Cristi, evident, Vlad, Andrei, Emilia și eu. 

- Unde este Max? întrebă Emilia. 

-  Este la un curs de germană, răspunde Cristi sec. 

Andrei deschide geamul mașinii, și își aprinde o țigară. Eu îmi scot telefonul din poșetă și îi trimit mesaj mamei anunțând-o că plec și nu că nu știu exact când mă întorc. 

Pe drum, muzica dată la maxim și țipetele euforice ale lui Andrei la auzul melodiilor lui preferate nu mă opresc să ascult ceea ce povesteau Cristi și Vlad despre conacul mamei lui. 

- Conacul mamei este întins pe 55 de hectare de verdeață, și aparținea bunicului meu care i-a lăsat moștenire mamei. Pe vremea când mama era mai tânără  se strângeau membrii și prietenii familiei la serate dansante, ceaiuri, baluri și diverse activități de recreere, explică Vlad. 

- Otilia, tu ai mai fost vreodată la un conac? întrebă Cristi. 

- Ei bine, când eram destul de mică obișnuiam să merg la conacul bunicilor mei, dar după moartea acestora și după ce tata a dat conacul spre vânzare, nu am mai fost. Obișnuiam să merg în fiecare weekend. 

- O să îți placă, Andrei și Max veneau cu noi în fiecare vineri și petreceam pe măsură alături de ceilalți prietenii ai noștri. Îl mai ții minte pe Adrian? spuse râzând Cristi. 

- Frate, cum să îl uit? De fiecare dată când se îmbăta se dădea la mama ta și o întreba dacă îl consideră un bărbat atractiv, spuse Andrei râzând. 

- Sau când a urinat în piscină de față cu toți, exclamă Vlad. 

Băieții au început să râdă zgomotos, iar eu și Emilia ne-am amuzat de râsul lor. Nu m-am abținut, și am fredonat și eu câteva melodii alături de ei, ei amuzându-se de modul în care cântam. 

După maximum 40 de minute, am ajuns la conacul mamei lui Cristi care era foarte mare. Mama lui deschise poarta garajului, iar Cristi parcă mașina în garaj. Cristi opri muzica zgomotoasă și se grăbi să își cuprindă mama într-o îmbrățișare. 

Mama lui Cristi, o femeie blondă, înaltă și foarte aranjată îi îmbrățișă pe toți, iar când dădu ochii cu mine mă întrebă: 

- Tu ești nouă, nu-i așa? 

- Numele meu este Otilia, răspund eu timid. 

Ea mă îmbrățișează puternic, iar apoi mă privi direct în ochii: 

- Mă bucur să te cunosc, Otilia! răspunse ea cald. Haideți în bucătărie, friptura este deja gata, exclamă ea veselă. 

Enigma Otiliei (Versiunea: || Selly FF || )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum