4

1.5K 60 0
                                    

Αυτό γινόταν όλη την βδομάδα.

Δυο περίοδοι έμειναν και μετά Σαββατοκύριακο. Χτυπά το κουδούνι για να φύγουμε επιτέλους απο το σχολειο και η Ελένη με περίμενε να πάμε καταστήματα όπως κάθε βδομάδα. Εγω όμως της είπα πως δεν είχα όρεξη και αυτή μου είπε πως δεν έχω όρεξη για τίποτα πλέον και δεν της άρεσε αυτό γιατι δεν μου έκανε καλό τόση απομόνωση. Αυτός ο διάλογος κατέληξε σε τσακωμό και εγω πήγα σπίτι. Η μαμά μου έφτιαξε να φάμε μεσημεριανό και εγω δεν έφαγα τίποτα γιατι το στομάχι μου ήταν κόμπος.
Είχα πάει στο δωμάτιο μου και έμεινα εκεί όλο το απόγευμα.

Οι μέρες έγιναν βδομάδåò και άρχισα να καταλαβαίνω πως δεν άξιζε ούτε ενα δάκρυ μου. Μια κοπέλα η Κατερίνα απο την τάξη μου που είχε καταλάβει πως δεν ήμουν καλα μου έστειλε μήνυμα, και  έτσι της είπα τι έγινε και όλη την κατάσταση. Με βοήθησε να σκεφτώ πιο θετικά και μου έδωσε κάποιες συμβουλές. Η κυριότερη να μην τον βλέπω όταν με κοιτά και να μην του δίνω σημασία.

Ακολούθησα την συμβουλή της και την Δευτέρα άρχισα την χρησιμοποιώ. Ένιωθα πιο δυναμική και άρχισα να νιώθω μίσος για αυτόν.  Μου είχε καρφωθεί η ιδέα να τον πονέσω όσο με πόνεσε. Αυτός ήταν ο στόχος μου. Όλη την βδομάδα ήμουν σκληρή και κακιά μαζι του. Όταν μιλούσε στην τάξη εγω παρίστανα πως με νευρίασε και πήγα και βρήκα την Ελένη. Της ζήτησα  συγνώμη και της εξήγησα το σχέδιο που είχα σκεφτεί, αν και διστακτική στην αρχή μήπως πληγωθώ στο τελος συμφώνησε. Το σχέδιο μου ήταν να βγουν φήμες πως τα έχω με κάποιον απο το σχολειο. Είχα ακούσει πως χώρισε πριν λίγες μέρες. Για μένα ήταν ο καλύτερος τρόπος εκδίκησης άσχετα οτι έδειχνε πως δεν ενδιαφέρονταν. Ξέρω πως σίγουρα κάτι νιώθει.

Πήγα και βρήκα τον Ορφέα που ειναι ένας αρκετά κοντινός μου φίλος  και του είπα το σχέδιο. Κανείς δεν ήξερε πως ήταν gay. Αυτός συμφώνησε και θέσαμε το σχέδιο σε λειτουργεια. Είχα αρχίσει να παρατηρώ και μέσα και έξω απο την τάξη οτι άρχισε να ενοχλητε με όλη αυτή την κατάσταση. Ακόμη και η Στέλλα με την Μαρίνα το πρόσεξε.

Όλη την βδομάδα το σχέδιο πήγαινε τέλεια. Η Στέλλα μου είπε πως της εκμυστηρεύτηκε οτι ζηλεύει λίγο. Όταν μου το είπε αυτό πετούσα απο την χαρά μου. Χτύπησε επιτέλους κουδούνι για να φύγουμε και πήγα σπίτι να φάω κάτι.

Τοτε η Κατερίνα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε οτι δεν με θέλει και πως είπε οτι είπε στην Στέλλα για να έχω ελπίδες. Δεν ήξερα ποια να πιστέψω. Η Κατερίνα με διέλυσε. Έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα στο δωμάτιο μου. Δεν ήξερα αν έπρεπε να κλάψω η να χαρώ. 

Ένιωθα πως έπαιζε μαζι μου μέσο των κοριτσιών και αυτό με έκανε να νευριασω. Ήθελα να τον πονέσω τοσο πολυ! Το ερώτημα, στο μυαλό μου ήταν ενα "αφού δεν με θες γιατι με κοιτάς συνέχεια λες και έχεις κάτι να μου πεις;".

Βλέμματα(Ολοκληρωμενο)Where stories live. Discover now