19

590 29 1
                                    

Πιστευω οτι το τραγουδι κολλα λιγο με την περισταση που θα διαβασετε!

Δαφνη
Οταν ανοιξα την πορτα ηταν ο Αλέξης. Δν το πιστευα. Ηταν εδω. Τρελλαθηκα. Τον βλεπω μετα απο τοσο καιρο. Με κοιτουσε στα ματια για πολλη ωρα με είχαν μαγεψει.

"Αλεξη?"του ειπα βουρκονοντας.
"Ζωη μου!"μου ειπε και με αρπαξε δίνοντας μου μια αγκαλια που ενιωθα πως μπηκα μεσα του.
Πηγε να με φιλησει.
"Οπα..τι κανεις?"του ειπα κοφτα
"Τι επαθες τωρα?"με ρωτησε αφωνος
"Ερχεσε μετα απο τοσο καιρο, θελοντας να με φιλήσεις και μετα να φυγεις..γιατι ξερω πως θα φύγεις. Ηδη προσπαθω να σταθω στα ποδια μου,αλλα εισαι εδω. Παντα εισαι εδω. Και το κανεις πιο δυσκολο!"του ειπα κλαιγοντας.
"Εχεις δικαιο! Αλλα νομιζα πως δν με ξεπερασες. Με περίμενες. Το καλοκαιρι επιστρεφω πισω μονιμα. Σε παρακαλω δωσε μας μια ευκαιρία! Να σε ρωτησω κατι? Τρεχει κατι με αυτον τον Γιαννη?"μου ειπε βουρκομενος
"Και να τρεχει...σε ενοχλει?"ακούστηκε μια φωνη πισω απο τον Αλεξη..
"Γιαννη? Τι κανεις εδω?"ρωτησα άφωνη
"Κατάλαβα πως δν εισαι καλα απο τον τροπο που με κοίταξες."μου ειπε και μπηκε σπιτι μου. Ο Αλεξης εμεινε αφωνος.
"Οκαυ καταλαβα"ειπε μονοκομματα ο Αλεξης και εφυγε σαν ηττημενος.

"Θα μου εξηγησεις τι κανεις εδω?"του ειπα θυμωμενα.
"Σε προστατευω απο το να πληγωθεις ξανά ρε Δαφνη απο αυτον..ξανα"μου ειπε νευριασμενος.
"Γιαννη δν χρειάζετε να πλεκαισε σε αυτο το θεμα αλλο..μπορω να το λύσω"του ειπα αδυναμα.
"Να πλεκομαι? Τι λες ρε Δαφνη? Εσυ με επλεξες μιλοντας μου και εξαλου νιαζομαι για σενα!"μου ειπε και μου χαϊδεψε το μάγουλο.
"Απλα φυγε"του ειπα μονοκομματα... διωχνοτας τον απο κοντα μου.
Εφυγε χωρις να με δει καν και εκλεισε την πορτα γεματος νευρα νομιζα πως θα την σπασει.
Πηρα το τηλεφωνο μου και βρηκα την επαφη του Αλεξη.

Αλεξης
Δν πιστευα ολα αυτα που ειχαν γινει. Δν την αναγνωρισα την Δαφνη αν και μου αρεσει που έγινε πιο σκληρη. Την πληγωσα πολυ ασχημα. Επρεπε να το περιμενω οτι θα αντιδρασει ετσι. Αλλα ο Γιαννης εχει πολλη θρασος.
Καθόμουν σε ενα παρκο. Μεχρι που χτυπησε το κινητο μου.
"Ναι?"ρωτησα
"Αλεξη? Η Δαφνη ειμαι."μου ειπε λυπημένη.
"Δαφνη?Τι συμβαίνει?"ρωτησα με αγωνια
"Πρεπει να σε δω!"μου ειπε γλυκα
"Ερχομαι σπιτι σου"της ειπα και της το εκλεισα βιαστικα. Εκανα ακομα μια ρουφηξιά απο το ηλεκτρικο και ξεκινησα να παω σπίτι της.

Δαφνη
Τον περιμενα πως και πως αν και ηξερα πως ηταν λαθος.
Χτυπησε το κουδούνι.
Μολις ανοιξα την πορτα,ηταν εκει με κοιτουσε με αυτο το βλεμμα του που με μάγεψε απο την πρώτη στιγμη.
"Μπες μεσα."του ειπα χαμηλονοντας το βλεμμα μου.
"Ηρθα οσο πιο γρήγορα μπορουσα!"μου ειπε χαμογελοντας και καθησε στο σαλονι.
"Ακου "του ειπα σοβαρα.
"Σε ακούω"μου απαντησε σοβαρος.

Αλεξης

Ηταν τοσο σοβαρή. Ειναι τοσο σεξυ οταν ειναι σοβαρη. Αλεξη συγκεντρώσου ειπα μεσα μου!
"Δν σε εχω ξεπερασει"μου είπε κοιτοντας με στα ματια.
"Ούτε εγώ Ζωη μου!'της ειπα ενθουσιασμένος
"Ειμαι πρόθυμη να το ξαναπροσπαθησω μαζι σου αλλά δν θελω να φύγεις "μου ειπε κοβοντας μου καθε ελπιδα.
"Δν μπορω να μην φυγω. Θα ερθω το καλοκαιρι..ας προσπαθήσουμε απο μακριά "της ειπα λυπημένος.
"Δν την αντεχω την αποσταση,με σκοτωνει,αν ειναι να εισαι ειδάλλως ας το τελειώσουμε εδω"μου είπε κλαίγοντας
"Δν θελω να τελειωσει. Ουτε εγω το αντεχω μακρια σου."της ειπα γλυκα και της χαιδεψα το μαγουλο. Δν αντεξα,πηγα να την φιλήσω και με φιλησε..ποσο μου ειχε λειψει η γευση των φιλιων της και η αγκαλιές της. Τότε προχώρησα προς το στηθος της.
"Τι κανεις?"με ρωτησε διώχνοντας με απο πανω της.
"Σε θελω"της ειπα κοιτοντας την στα ματια.
"Και εγω αλλα οχι ως εκει. Θα φυγεις. Δν θα εισαι εδω. Θα με καταστρεψεις τελείως αν τα χείλη σου ακουμπησουν ολο μου το σωμα."μου ειπε εκινευρισμενα και εφυγε απο διπλα μου.
"Σοβαρά μιλάς τωρα?"της ειπα αφωνος.
"Σοβαροτατα"μου απαντησε κοφτα
"Ενω αν ηταν ο Γιαννης θα σου αρεσε σωστα?"ειπα πληγωμενος.
"Εισαι και πολυ μαλακας"μου ειπε και μου γυρισε το χαστούκι. Με έδιωξε. Παρολιγο να σπασω την πορτα του σπιτιου της καθως την εκλεινα απο τα νευρα που ειχα. Εβγαλα το ηλεκτρικο και αρχισα να περπατω εκινευρισμενα.
"Τι της ειπα ο μαλακας!",ειπα μεσα μου.
"Αυριο θα παω να της ζητησω συγνωμη"ειπα μεσα μου και πηγα σπιτι του Μιχαλη. Του ειπα τι εγινε και μου ειπε ότι φέρθηκα ηλίθια.

Δαφνη
Αχ ποσο μου ειχαν λειψει τα φιλια του. Ειχα ξεχασει την μυρωδια του αλλα ειναι πολυ γρήγορος..βιαζετε.
Πηγα πανω και βρηκα την επαφη του Γιαννη.
Δν μου απαντησε μαλλον μου κρατουσε μουτρα. Και με το δικιο του δηλαδη.

Γιαννης

Δν την πιστευω την Δαφνη..μαλλον τον αγαπα πολυ. Συνελθε ρε ελεγα μεσα μου.
Πως τον αφηνει να την πληγώνει συνεχεια.
Κανει κατι χαζομαρες ωρες ωρες.
Αλλα την αγαπω πολύ.

Ξαφνικα χτυπα το κινητό μου. Ηταν η Δαφνη. Ετοιμαστηκα να της το απαντησω αλλα τελευταια στιγμη ειπα να την αφησω να καταλαβει οτι με πειραξε.

Λοιπον και παλι βγηκε λιγο μεγαλο. Δν πειραζει.
Τι πρωτιματε: δαφνη με γιαννη? Η δαφνη με αλεξη,💘💘
Θα ανεβασω συντομααα❤❤❤❤

Βλέμματα(Ολοκληρωμενο)Where stories live. Discover now