"Τι κανεις εσυ εδω?"την ρωτησα.
"Ηρθα να καμαρωσω με ποια ειναι ερωτευμενος ο Αλεξης μου"μου είπε νευριασμενη.
"Ο Αλεξης σου δεν ειναι ερωτευμενος μαζι μου. Για να τα εχει μαζι σου. Μην εισαι χαζη."της ειπα σοβαρα. Οσο πιο πολυ της μιλούσα, τοσο πιο πολυ θυμωνε.
"Μην με λες εμενα χαζη, παλιοτσουλι. Δεν τα εχω με τον Αλεξη. Μαλλον στο ειπε για να ζηλέψεις. Και φαινετε πως τα κατάφερε. Αλλα να μείνεις μακρια του. Ειναι δικος μου, μόνο εγω μπορω να τον κανω ευτιχησμενο."μου είπε εκινευρισμενα και φωναζοντας.
"Μην φωναζεις. Η μαμα μου ξεκουραζετε. Παλιοτσουλια ειναι οι φιλες σου. Καταλαβες? Φυγε απο το σπιτι μου και ελα οταν συνέλθεις."της ειπα νευριασμενη.
"Χεστηκα για την μανα σου..σκασε."μου ειπε και με αρπαξε απο το λαιμο και με εβαλε πανω στον τοίχο.
"Με πονάς."της ειπα προσπαθώντας να αναπνευσω. Ξαφνικα εμφανιστηκε ο Μιχαλης.
"Ναντια τι κανεις εκει? Σταματα. Σταματα."της φωναξε και την αρπαξε απο το χερι. Τοτε ειδα τον Γιαννη να πλησιάζει. Μολις καταλαβε τι γινεται, αρχισε και έτρεχε. Μολις εβγαλε το χερι της απο το λαιμο μου και βρέθηκα στο πάτωμα. Ενιωσα τον Γιαννη να με βοηθά να σηκωστω. Τα εχασα λιγο. Ο Μιχαλης αρπαξε την Ναντια και ηταν ετοιμη να ξανα ορμιξει. Δεν ξερω τι ειχε παθει. Πρωτη φορα την εβλεπα ετσι. Εβλεπα τον Μιχαλη να την τραβα απο πισω και καταφερε να την ηρεμησει, εφυγαν αμεσως. Ο Γιαννης κοιτουσε συνεχεια τον λαιμό μου.
"Ειμαι καλα."του ειπα χαμογελοντας.
"Μα τι εγινε?"με ρωτησε.
"Ουτε εγω καταλαβα. Χτυπησε το κουδούνι και πηγα να ανοιξω. Νόμιζα πως εισουν εσυ. Βλεπω την Ναντια και το βλεμμα της ηταν γεματο μισος. Φοβηθηκα αλλα δεν της το εδειξα. Μου ειπε οτι ειναι πολυ ερωτευμένη με τον Αλεξη και να μείνω μακρια του. Με ειπε παλιοτσουλι και μου επιτέθηκε. Τα υπόλοιπα τα ειδες."του ειπα χαμηλονοντας το βλεμμα μου.
"Ναι αλλα γιατι αντέδρασε ετσι?"με ρωτησε, χαιδευοντας το μάγουλο μου.
"Δεν έμοιαζε να ηξερε τι εκανε. Νομιζω περνει ναρκωτικά."του απαντησα απογοητευμένη.
"Η καημενη. Την λυπαμε. Τελος παντον παμε μεσα. Ο λαιμος σου ακομα εχει δακτυλιες αλλα θα περάσει. Θα σε φιλησω εγω και θα σου περάσει."μου ειπε γλυκα.
"Να μου τον φιλησεις."του ειπα πονηρα. Μπηκαμε στο σπιτι και ο μπαμπας μου με ειδε καθως ετοιμαζόταν να φυγει. Ειδε τον Γιαννη και προχωρησε χωρις να πει τιποτα. Η μαμα μου καταφερε να σηκωθει και να κατσει πανω στο αναπηρικό, πηγε κατω με την βοηθεια της ραμπας που βαλαμε για να μαγειρεψει κατι ευκολο. Μπηκαμε στο δωματιο μου και ξαπλωσαμε στο κρεβατι. Δεν ειχα ανχος για τα διαβασματα αφου σημερα ηταν η τελευταία μερα του σχολείου. Με επιασε αγκαλια και απλα κοιτουσαμε ο ενας τον αλλον στα ματια. Περιμεναμε να ετοιμαστεί το φαγητό.
YOU ARE READING
Βλέμματα(Ολοκληρωμενο)
RomanceΔαφνη, Αλεξης δυο εντελώς διαφορετικοί χαρακτηρες. Το bad boy του σχολείου και το ήσυχο κοριτσι...για πρωτη φορα τα βλεμματα τους συναντιουνται...ενας ανεκδιηγητος ερωτας δυο εφηβων. Απαγορευετε η αντιγραφη του βιβλίου Ειναι το πρωτο μου βιβλιο..ε...