Αφου εστειλα μυνημα στον Μιχάλη για να βρεθουμε.
Ήρθε και με βρηκε στο ξενοδοχειο. Χτύπησε την πορτα μου και εγω του ανοιξα.
"Τι εγινε ρε?"με ρωτησε.
"Η Ναντια παρακολουθει τη Δαφνη. Αυτο εγινε!"του ειπα σοβαρα.
"Τι βλακειες λες ρε?"μου ειπε.
"Δεν είναι βλακειες! Η αλήθεια είναι."του ειπα ενοχλημένος που δεν με πιστεψε.
"Αν και μπορει να εχεις και δικαιο, γιατι πολλες εξόδους εχει τελευταια μαζι με αυτη την Μαρια."μου ειπε σοβαρος.
"Μπορεις να δεις τι συμβαινει?"τον ρωτησα.
"Ναι αστο πανω μου."μου ειπε και εφυγε.2 μηνες μετα
Πλευρα συγγραφεα.
Όλο αυτο τον καιρο περνουσαν τις διακοπές τους ομορφα και αρκετα ερωτικα. Ο Μιχαλης απλα την ειχε πιό κοντα την Ναντια και που και που την παρακολουθουσε.
Η Ναντια με την Μαρια ακολουθούσαν καθημερινα τη Δαφνη και το σχεδιο τους ηταν ετοιμο. Τουλάχιστο στο μυαλο της Ναντιας. Επισης αρχίζει και καταλαβαινει πως ο αδελφός της την παρακολουθεί και ετσι γίνεται πιο προσεχτική.
Ο Αλεξης μας συνεχιζει να θελει να βρεθεί με την Δαφνη αν και αυτη τον απορριπτει συνεχως.
Οσο για την Δαφνη με τον Γιαννη περνανε τελεια μαζι, αν και ενα κομματι της Δαφνης θελει να γυρισει πισω στον Αλεξη. Ομως το μυαλο δεν την αφηνει και δεν απαντα στα τηλεφωνα του. Περασαν σχεδον ολο το καλοκαιρι μαζι και φυσικα η Δαφνη και με τις φιλες της, οπως και ο Γιαννης.
Ειμαστε τελη Αυγούστου και το σχολειο ξανανοιγει σε λιγο καιρο.
25 μερες
ΔαφνηΑποφασισαμε με τον Γιαννη να παμε να αγοράσουμε καποια καινούργια πράγματα για την νεα σχολικη χρονια!
Σε 2 βδομαδες περιπου άνοιγαν τα σχολεια!
Ειχα ενα μικρο ανχος γιατι θα ηταν και ο Αλεξης.
Με τον Γιαννη ειχαμε προχωρησει πολυ, πλεον με εμπιστευόταν και δεν σκοπευα να τον ξαναχασω.
Σχεδον ολο το καλοκαιρι ο Αλεξης με επερνε τηλεφωνο αλλα δεν του απαντούσα. Γενικα δεν ηθελα πολλα παρε δωσε μαζι του, μετα απο το περιστατικο με την αστυνομια.
Όμως μου ειχε κινησει το ενδιαφερον, αλλα δεν ηθελα να βρεθω μαζι του για την ωρα τουλαχιστον.
Γυρως της 4 ηρθε ο Γιαννης και με πηρε για να παμε για σχολικα.
Αφότου επιστρέψαμε, το βραδυ κανονισαμε ολη η παρεα να παμε για σινεμα. Η Ερμιονη με τον Μαριο δεν μπορούσαν γιατι επρεπε να δειπνισουν σπιτι του Μάριου. Η Ερμιονη με πηρε τηλεφωνο και μου ειπε πως ηταν ππλυ ανχομενη γιατι πρωτη φορα θα έτρωγε με τους δικους του Μαριου. Καθως μιλαγαμε θυμιθηκα οταν ο Αλεξης μου ανακοίνωσε πως πρεπει να γνωρίσω τους δικους του. Ειχα τρομερο ανχος, γιατι μου το ειχε πει και τελευταια στιγμη. Αλλα φαινετε πως οι δικοί του και κυριως η μαμα του με ειχαν συμπαθήσει.
YOU ARE READING
Βλέμματα(Ολοκληρωμενο)
RomanceΔαφνη, Αλεξης δυο εντελώς διαφορετικοί χαρακτηρες. Το bad boy του σχολείου και το ήσυχο κοριτσι...για πρωτη φορα τα βλεμματα τους συναντιουνται...ενας ανεκδιηγητος ερωτας δυο εφηβων. Απαγορευετε η αντιγραφη του βιβλίου Ειναι το πρωτο μου βιβλιο..ε...