3.Všechno nejlepší

1K 107 10
                                    

Pavel-

,,Dneska je náš den" ozvu se a dám nám vařit vodu na kafé.

,,Přesně tak." Ozve se s úsměvem Michal.

,,Jinak..všechno nejlepší brácho" Popřeju mu a do ruky mu dám balíček, ve kterým se ukrývá...,,Maska Doga! No brácho, to neeee!" Řekne a začne se smát.

,,Ale ano." Řeknu. Sleduju některá tvoje videa a jak ty vlastně můžeš být pes, když ani masku nemáš?" Zeptám se ho a začnu se smát taky.

,,Všechno nejlepší i tobě" tentokrát popřeje on mě a podá mi do ruky menší obálku, ve které je..

,,Michale? To je vtip?" Zeptám se a snažím se zklidnit své srdce, které se rozhodlo o pokus vylétnout z těla, jak rychle tlouklo.

,,Začátky kariér jsou těžké. Tak tady máš a investuj bráchu, investuj" zasměje se.

,,Děkuju!" Obejmu ho a zaleju nám kávu.

Je asi 15:21 odpoledne, (spíš 3:21 ráno 😂 teď) a my už pomalu začínáme chystat vše potřebné na oslavu.

Balonky, hudba, občerstvení, hooodně pití a taneční parket.

Mělo by dorazit asi 40 lidí a Honza.

Už se moc těším, až ho pozná Michal.

Je mi jasné, že z něho bude úplně mimo.

Je to přesně jeho typ, až na to, že on má přítelkyni. Povzdechnu si.

,,Copak?"

,,Ále..nic." Odpovím vyhýbavě.

Honza-

Celý dnešní den trávím s Kačkou.

Dlouho jsme se neviděli, jelikož jsem si teď nedal dlouho volno a natáčím jedno video za druhým a daří se mi udržovat denní vydávání videí.

Nebýt Toma a Radyho, tak to nezvládám.

Pomyslím si.

,, Co budeme dělat večer?" Zeptá se mě Kačka a já se usměju.

,,No...víš, kamarád mě pozval na oslavu jeho narozenin a já bych tam rád šel, takže jestli by ti nevadilo, že by jsme dneska nikam nešli...vynahradím ti to, slibuji!" Řeknu a zesílím stisk ruky.

Se zvláštním výrazem se na mě podívá a zlehka naopak uvolní stisk ruky.

,,Tak..dobře" zašeptá.

,,A za jak dlouho máš tam být?" Zeptá se.

,,No..za hodinu a půl." Odpovím.

,,Tak to aby jsi už šel, ne?" Zeptá se.

,,Ještě mám chvilku." Zašeptám, natočím si jí k sobě a spojím naše rty v jedno.

Neopouštím její rty do okamžiku, kdy už doopravdy není čas odjezdu.

,,Tak si to tam užij" řekne a zamává mi.

Zamávám jí nazpět a pomalu vyrážím směr Praha.



Ták a další kapitolka je tu.

Snad se vám líbila, zítra, nebo pozítří se těšte na další část.:3

Lucc<3



Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat