14.Tohle už se nesmí stát.

861 91 7
                                    

Ahojte! Další kapitola je tu!
Dneska bez keců, chci usnout brzo.😁
Tahle kapitola bude dlouhá nejspíš, tak snad nevadí.
Enjoy!
Lucc♡

Honza-
Vylezu z postele, dám si sprchu, obléknu se, vezmu Tomovu mikinu, co si tady nechal a pomalou chůzí zamířím do studia, abych natočil video s Gejmrem.
Zastavím se uprostřed pohybu.
Gejmr!
Však ten polibek mi poslal on!
Nechápal jsem to. Popravdě..v poslední době nechápu vážně nic.
Jak se mám před ním chovat?
Co mám dělat?
,,Sakra!" Vztekle nasednu do auta a jedu...

Xx

,,Ahoj" pozdravím přítomné, zajdu k lednici, ze které vyndám cider a usednu vedle Toma k počítači, aniž bych si všiml, že je zde Kačka.
,,Tohle sis nechal u mě." Řeknu, ale Tomáš se na mě varovně podívá.
Nechápavě se na něho podívám a pohledem mi naznačí, abych se otočil.
Kačka.
Stojí za mnou s naštvaným výrazem a rukama na hrudi se na nás oba dívá.
,,Neříkal jsi náhodou, že jsi o Honzovi nic nevěděl?" Zeptá se a Tomáš pouze zakroutí hlavou.
,,Nevěděl o mě." Pronesu a podívám se na Kačku.
,,Tuhle mikinu má u mě už hodně dlouho." Řeknu a Tom pouze pokývne souhlasně hlavou, nasadí si sluchátka a začne se věnovat své práci.

Kačka-
,,Proč jsi včera zničehonic zmizel?" Zeptám se a pozoruji ho jak si rukou zajede do vlasů.
Nesnáším, když tohle dělá.
Jako kdyby tím něco maskoval.
,,To ti nemůžu říct." Zašeptá a do tváře se mu nabere červeň.
,,Proč ne?" Zamlaskám nesouhlasně.
,,Nechci ti lhát."
,,Lhát? Mě? Důvod?"
Přestávám se ovládat.
,,Prosím, neřeš to. Včas ti vše řeknu. Slibuju." Odpoví a já se pousměju.
,,Však na tebe se nedá zlobit." Usměju se a chci mu dát polibek, když najednou se Honza otočí a moje pusa dopadne na jeho tvář.
Podívám se na něho s otázkou v očích.
,,Promiň, dneska nemám vůbec náladu." Řekne a smutně se usměje.
(Samé úsměvy dneska😂)

,,Dobře. Jak myslíš." Uraženě se zvednu, seberu si z věšáku bundu a vyrazím směr domov.
Tohle jen tak nenechám.
Děje se tu něco, co nevím. A to se mi nelíbí.

Honza-
Úlevně si oddechnu v moment, co se za ní zavřou dveře.
Otočím se pohledem na Toma.
Ten si sundal sluchátka a s neproniknutelným pohledem se na mě podívá.
,,Proč sis od ní nenechal dát ani tu blbou pusu? Teď bude něco tušit kámo. Znáš jí. Ta toho nenechá, dokud na to nepřijde."
Povzdechnu si.
,,Máš pravdu."
Na chvíli mezi námi nastane ticho.
,,Pojď sem." Zasměje se a poklepe si na koleno."
Neprotestuju.
Vstanu, posadím se a hlavu si opřu o tu jeho.
,,Proč..?" Zeptám se smutně.
,,Kdo ví.."odpoví mi, natočí mojí tvář k té jeho a políbí mě.
Neváhám. Rukama mu zajedu do vlasů, tak jako on mě.
Z jemných polibků se staly dravé a vášnivé.
Došlo by i k více, ale najednou jsme uslyšeli zvonek.
Naposledy mě políbí, vstanu a jdu otevřít.
,,Kabelku jsem si zapomněla." Řekne pouze, dokud se nezastaví uprostřed pohybu a pozorně si nás nepřohlédne.
,,Stalo se tady něco?" Zeptá se a my se navzájem prohlížíme.
Tomáš rozcuchaný, jednu nohu před druhou zakrývající jeho erekci. Já taktéž rozcuchaný, nateklé rty, celý vyklepaný od toho všeho vzrušení, ruce hluboko v kapsách, ukrývající to samé, co Tom.
,,Jsme trochu blbli, jako kdyby jsi nás neznala" usměje se Tomáš.
,,T..tak já jdu." Řekne pouze, naposledy se na nás podívá a bez dalších slov odejde.

,,Tohle už se nesmí stát. Jasný?" Zašeptá smutně a To se stejně zdrceným výrazem kývne.

,,Neměl by jsi jít točit?" Zeptá se mě Tomáš a já se rychle podívám na hodinky.
,,Sakra!" Vykřiknu a urychleně běžím zapnout TeamSpeak a připravit věci na natáčení.

600 slov. Wow. 😂
Vypadá to, že mě políbila múza, takže jdu ihned psát další kapitolu.
A ne, brzo fakt spát nepůjdu.
Tahle kapitola vyjde nejspíš v osm ráno, tak mi pak napište, zda by jste chtěli odpoledne nebo večer další díl. Když tady bude dost ohlasů, tak jí vydám.
Lucc♡

Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat