26.Auto je taky pryč..

698 85 10
                                    

Ahojte! Tak je tu další kapitola. Než začnem, chci se vám omluvit za neaktivitu, ale nějak to teď nezvládám.
Musela jsem si srovnat myšlenky v hlavě. Od příštího pátka počítejte opět s pravidelnou aktivitou. To už nebudu doma sama. #poseraroku2017
Jinak.. Jelikož mi chodí hodně zpráv.. Tak jsem se rozhodla, že hudbu, u které to vymýšlím budu házet nahoru.
Tak mi už prosím nepište.
Děkuju.
Enjoy!
Lucc♡

Honza-
O pár hodin později stojím před barákem kluků a v hlavě mi běhá, stále ta otázka.. Je Michal vážně Gejmr?
Zazvoním a dveře mi otevře zrovna on.
,,Ahoj" řekne a podívá se na mě zvláštním pohledem.
,,A. Ahoj.. " řeknu a bez dalšího slova zamířím do ložnice, kde padnu na postel a z oka mi vyklouzne první slza.
Je to on? Není to on? ..

Michal -
On to slyšel. Slyšel, tu větu.
Posral jsem to ještě víc.
Zavřu dveře a zamířím do pracovny.
Posadím se na židli, otevřu YouTube a čtu si komentáře pod streamem.
Ozve se zaklepání a já zamručím ať vstoupí. Ale ten, kdo vstoupil dovnitř..
,,Ahoj, neboj, nemusíš přede mnou nic skrývat. Já to vím už od začátku." Překvapeně se na něho podívám.
,,Viděl jsem stream.." řekne a posadí se na sedačku.
,,A..Honza? Ten to taky ví? Ví, kdo jsem?"
,,Tuší to..ale myslím, že si to nechce přiznat." povzdechne si.
Zabořím hlavu do dlaní a táhle zakňučím.
,,Co mám dělat?"
,,Hele..Honza je do tebe blázen. To je taky důvod, proč se rozešel s Kačkou. Řekni mu to co nejdřív. Čím víc to budeš odkládat, tím to bude pro vás oba potom horší. "
Řekne pak a bez dalšího slova odejde.

Honza-
Otevřu oči a podívám se na mobil. ,,To už je půlnoc?"
Nemálo jsem si zdřímnul.
Vylezu z postele a potichu s domněním, že všichni spí, zamířím do kuchyně.
V obýváku se ještě svítí a vypadá to, že se všichni dobře baví.
Povzdechnu si, a co nejtišeji si vezmu trochu pečiva, najím se a poté můj zrak padne na plnou lahev whiskey..
......
Po pár panácích mě nenapadlo nic lepšího, než že se půjdu projet.
Vezmu si jedny klíče od baráku, nasednu do auta, zhluboka se nadechnu, nastartuju a jedu bůhví kam.
Miluju noční jízdy.

Michal-
Uslyším zabouchnutí dveří od baráku a nejen já, ale i kluci.
Po chvíli se Tomáš zvedne a jde se podívat ke vchodu.
,,Kluci? " zeptá se se strachem v očích.
,,Dneska jsme ani jeden nepili, že ne?"
,,Ne.. Proč? " zeptám se nechápavě.
,,No.. Že na lince leží whiskovka a vedle ní flaška, která je z poloviny prázdná."
Rychle vstanu a vyběhnu do předsíně.
,,Chybí jedny klíče!" vykřiknu a běžím do ložnice, kde by měl ležet Honza.
,,Honza tu není!" začnu panikařit, vběhnu zpátky do obýváku a podívám se na Pavla, který kouká z okna.
,,A jeho auto je taky pryč.. " Zašeptá.

Tak snad se líbí.. Je to nic moc, jak jsem dlouho nepsala.
Tak zase brzy u další kapitolky!
Lucc♡

Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat