16.Trápení zamilovaných

802 83 14
                                    

Důležité info bude dole..
Enjiy!
Lucc♡

Michal-
Měl jsem mu to říct? Že to já jsem Michal? Nebo, že vím, jak zareagoval?
Jenže on polibek oplatil Michalovi, ne Gejmrovi.
Začíná to být zamotanější čím dál víc.
,,Sakra!" Vykřiknu a pln vzteku mrsknu první věcí, kterou uvidím.

Pavel-
Uslyším hlasitou ránu a potom jenom jak se rozbíjí sklo.
Potichu přejdu k Michalovým dveřím a nepatrně je otevřu.
Sedí u stolu se sklopenou hlavou.
Opět zavřu dveře a pomalu kráčím do obýváku.
Že by se vážně zamiloval?
Že by ho chtěl i po té noci?
Ano..není jako já. Neodkopne všechny hned po tom, co dostane to, co chce.
Mezitím se naproti mě posadí Michal s rudýma očima.
Mezi námi zavládlo ticho.
Zhluboka se nadechnu...
,,Asi je na čase někam vyrazit brácho" řeknu a zpříma se mu podívám do očí.
,,Dej mi moment." Dořeknu a vyběhnu z místnosti.
......
,,Ahoj.."
Ozve se z druhé strany telefonu.
,,Ahoj, hele dostal jsem nápad. Nechtel by jsi ty a tvůj kamarád přijet? Někam by jsme si vyšli" řeknu a Honza souhlasí.
,,Tak třeba pozítří a že by jste u nás pár dnů byli?" Navrhnu.
,,Tak dobře, těšíme se."
Ukončím hovor a vrátím se do obýváku, kde na mě netrpělivě čeká Michal.
,,Tak o co jde?" Zeptá se nevrle.
,, Na pozítří a dalších pár dnů si nic neplánuj bráško. Půjdem do města!" Vykřiknu šťastně a sleduji jeho reakci.
,,Asi jsi čekal, že budu jásat a skákat deset metrů do vzduchu, ale promiň, ale nikam nepůjdu."
Odsekne.
,,Ani kdybych ti řekl, že přijede Honza s tím jeho kamarádem?"
Zeptám se s úšklebkem.
Zasekl se a chvíli mlčel.
Poté odevzdaně kývl hlavou.
,,Tak dobře, no" povzdechl si.

Honza-
Po dotočení videa s Gejmrem jsem chvíli beze slov seděl a nic nedělal, dokud mi nezačal zvonit telefon.
...
,,Tak ahoj pozítří" položím telefon a otočím se na Tomáše, který mě celou dobu zvědavě pozoroval.
Od té noci mi přijde, že jsme si bližší. Sice jako kamarádi, ale je to tak.
,,Co se děje?" Zeptá se zvědavě, když si všiml, že jsem mluvil v množném čísle.
Musíme se dát do práce.
Zavolej Radymu, ať co nejdřív dorazí." Řeknu.
,,Pozítří jedeme do Prahy. My dva. Sbal si na pár dní." Řeknu pouze, Tom kývne a jde volat.
....

,,Tak..pro dnešek padla kluci." Oddechnu si po ukončení posledního videa.
,,Zítra se tu sejdeme v deset a budeme pokračovat."
..
Padnu unaveně na postel a o moment později už spím.

Wohhhou! Další kapitola je dopsaná!
A teď k tomu infu a všemu možnému.
1. Začala jsem psát dva nové příběhy.
Jedno je Mavy, který do konce příštího týdne začne vycházet pravidelně.
Druhé je Ff na MenTa který píšu s Baru_The_Traktor Najdete ho jak u mě na profilu, tak i u ní.♡
Informace o všech stories a nových kapitolách najdete u mě na profilu, který pravidelně aktualizuju.
Jelikož o víkendu budu vydávat ještě jednu novou knihu, tak to nejspíš udělám tak, že na profil do infa napíšu v jaké dny co bude vycházet.
Myslím, že to je asi vše.
Pokud jste to dočetli až sem, napište mi do komentáře Kebab. Ať vím kdo ty moje kecy čte.
Tak zase u další kapitoly Bye
Lucc

Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat