23.Dokud jsem se nezamiloval

794 78 11
                                    

Dobré ráno dámové a páni. Přináším vám novou kapitolku eeeej😁😍
Co vám mám tak říct, abych byla opět otravná. Heh. Je 23:14 a já po dvou dnech hledání našla písničku, kterou jsem měla celé ty dny v hlavě. Stalo se vám to někdy? 😂 Je to peklo.
Tak už dost mých keců.
Omlouvám se, že bude nic moc. Až v té další se posunem dále. Teď to bude spíš zasvěcení do situací, ve kterých se vyskytují.
Enjoy!
S pozdraven budoucí žena Tomáše Koláče♡

,,A ona?"
,,Viděla vás.." Vydechne pouze.
,,Ehm..a co všechno viděla?"
.......
Honza-
,,Viděla to, že jste se k sobě nechovali jako kamarádi."
Zašeptá a já cítím, jak se vše rozpadá jako domeček z karet.
,,A..a co ona?"
,,Utekla se slzama v očích."
Povzdechnu si. Na nic jiného se nevzmůžu.
,,Proč jsi s ní spal, když jsi zjistil, že jsi na kluky..když jsme hráli Nikdy jsem..tak jsem viděl, jak jsi se zatvářil, když řekla, že odpoledne jsi byl fit. Hned mi došlo, co se stalo..Stačilo pouze to, jak sis prohrábl vlasy..
,,Nedokážu jí říci ne." Miloval jsem jí."
,,Dokud?"
,,Dokud jsem se nezamiloval do Michala.," vydechnu.
,,Já to věděl!" Vykřikne Tom, vyzdvihne vítězně pěst do vzduchu a já se neubráním úsměvu.
,,A co ty a Pavel?"Zeptám se a v tu ránu Tom zčervená jak rajče.
,,Bylo něco?"
,,Ne." Povzdechne si.
,,Až na ten první večer, co jsme přijeli.."
Pobídnu ho, aby pokračoval.
,,Ukázal mi, kde spím. No a pak..pak mě políbil." Řekne tlumeně s obličejem v dlaních.
,,Ano!" Zasměju se.
,,Ale ty to nechápeš.." Povzdechne si tentokrát on.
,,Já nikdy zamilovaný nebyl. Nevím, co to je. Ale jestli to jje že když se usměje, tak se mi podlomí kolena, když se mě dotkne jeho dech, tak mám mráz po zádech..tak ano..jsem poprvé v životě zamilovaný." Zasměje se, stále s rudýma tvářema.
V takto příjemné konverzaci pokračujeme stále.

Pavel-
,,Kde jsou kluci?" Zeptám se Michala, který přišel do obýváku a posadil se vedle mě.
,,Tomáš si s ním potřeboval promluvit." Pokrčí rameny a dál se o to nezajímá.
,,Stalo se něco?" Vyleze ze mě po chvíli trapného ticha.
,,Ano. Tobě to nedošlo?" Skoro vykřikne.
,,On má holku, kterou miluje. A se mnou si jenom hraje." Posledni slovo zašeptám a sklopím hlavu, protože cítím, jak se mi derou slzy do očí.
,,On jí podvádí. Se mnou!" První slza si našla cestu ven.
,,Ale notak. To jsi tak slepý? Však on jí už nemiluje. On je blázen do tebe. Copak nevidíš ty pohledy, co na tebe hází? Nedochází ti to?" Odseknu mu.
,,Ne. Protože to tak není." Zvednu se a zamířím do mého studia, dostříhat video, které má dnes vyjít.

Honza-
,,Je na čase to s ni ukončit, co?"
Změním téma a podívám se na Toma.
,,To záleží na tobě. Ale neprotahoval bych to." Kývne Tom na souhlas.
,,Zítra odjedu na den pryč. Promluvím s ní. Snad to pochopí." Pousměju se.

A rovnou zavolám Gejmrovi, zda nemá čas na natáčení. Vždy mi zvedne náladu.

Vezmu telefon a vytočím jeho číslo.
,,Ano?" Ozve se.
,,Ahoj brácho. Rád tě slyším. Máš zítra čas? Mužem něco natočit, nebo hodit stream, pokud chceš."
,,Ahoj, copak nejsi na dovolené?"
,,Jsem, ale musím si něco vyřídit, takže pak..budu potřebovat asi rozptýlit." Usměju se.
,,Tak dobře, stream nezní špatně. Tak v 15:30?"
,,Tak jo. Tak se měj hezky." Ukončím hovor a opět ulehnu do bezesného spánku. Asi mě ta noc a to vše zničilo víc, než bych čekal.

583 slov. Už 586 😂
588..ne už dost. Snad se vám kapitola líbila.
Odpoledne čekejte další díl💚
Lucc♡
Btw..
Tahle fotka? Sice mám slabost pro Toma, ale tahle fotka..je neskutečná (#thissmileisneskutečný)
ano, má ingliš is very gut😂😂😂

je neskutečná (#thissmileisneskutečný)ano, má ingliš is very gut😂😂😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat