Ahojte!
Pokud mě napadnou zase nějaké blbé kecy, najdete je dole.
Takže...
Enjoy!
Lucc♡Michal-
Za 5 minut máme začít točit a Honza furt nikde.
....
Už má 10 minut zpoždění...
....
,,Michale?" Ozve se a já se začnu usmívat.
,,Honzo! Co ti tak trvalo? Už jsem se bál, že jsi zapomněl" zasměju se a oddechnu si.
,,No..kdyby nebylo mého chodícího kalendáře Tomáše, tak bych na to zapomněl úplně." Zasměje se Honza.
..
,,Tak jdem natáčet?"
.....
,,Supr, díky moc" Poděkuju mu a video si uložím, abych ho později mohl sestříhat.
,,Není za co." Slyším, jak se usmívá.
(Hej lidi..asi padnu na vedro.)
,,A co ta tvoje oslava?" Zeptám se.
Odpovědí mi bylo ticho.Honza-
Mlčím..co mu mám říct?
Jo, hej byla supr, ale až na toho týpka, který mi řekl, že mi posíláš polibek a do kterého jsem se nejspíš i zamiloval?..
Ironicky se zasměju Tom se na mě nechápavě podívá.
Vsechno slyší a ten smích mu neunikl.,,Jo..byla super. Užil jsem si to tam."
,,Tak to je dobře." Odpoví, ale něco se mi na tom nezdá.
,,Ehm..Gejmre?" Zeptám se.
,,Neznáš nějakého Michala?" Dořeknu a tentokrát je ticho z jeho strany.
,,Znám." Vydechne.
,,Takže...jistě víš, co mi řekl a co udělal poté." pomalu ze mě lezou slova a Tomáš se i s židlí přisunul až ke mě.
,,Jo.."
,,A...a víš, jak..jak jsem zareagoval?" zeptám se opět a ignoruju Tomášův pobavený výraz.Michal
,,Nevím." Odpovím po dlouhé chvíle ticha.
,,A nechci to zatím vědět prosím." Zašeptám potichu, ale vím, že to slyší.
Přede mnou se objeví display na kterém je napsáno.
,,Tak už je mi vše jasné:D"
Drknu do něho.,,Hele musim jít, tak se zase někdy ozvi" řekne a hovor ukončí, aniž bych se stihl rozloučit já.
,,To bylo divný." Řekne Tomáš a odjede zpět na své místo.
To bylo..to teda bylo.Tak další kapitola je tu!
Snad se vám tato slátanina všeho možného líbila.
Omlouvám se, že tyto kapitoly nejsou tak záživné, v brzkých kapitolách to bude zase něco!
Alohaaaa.
Vaše ..
L
U
C
C
♡
PS: v další kapitole se tešte na Pavla😁
ČTEŠ
Dvojčata-Mejmr
Fanfic,,Ahoj, promiň, neznáme se odněkud?" Zeptám se a v hlavě mi stale doznívá jeho smích. Byl podobný klukovi, se kterým už léta natáčím ale stále neznám jeho tvář. ,,Hele promiň, ale ne." Myslím, ze tebe bych si určitě pamatoval." Odpoví a s úsměvem na...