21.Musíme se schovat

754 81 8
                                    

Ahojte! Tak tady máte další kapitolku, která bude psána i z pohledu třetí osoby.
Snad to nebude vadit.
A omlouvám se, pokud to bude divná kapitola a zároveň nic moc, ale teď jsem po docela velkým šoku..ale chci udržet pravidelnost kapitol, takže tady ji máte.
Enjoy!
Lucc♡

,,Tak co podnikneme dneska večer pánové?" Padne mezi Honzu a Toma Pavel s úsměvem od ucha k uchu.
,,Co takhle někam zajít? Nerad bych trčel další večer zavřený zde." Zasměje se a ukáže na barák.
,,Tak co zajít na drink někam?" Navrhne Honza a všichni souhlasí.

Honza-
,,Objednáme taxi a ten nás zaveze do klubu v centru.
,,Dneska se nebude nikdo z nás šetřit panové." Řekne Tomáš a všichni souhlasně pokyvujeme hlavou.
Vejdeme dovnitř a zamíříme k baru, kde si objednáme pití, ale tím to nekončí.
Po prvním přichází další a další...

Tomáš-
,,Pojď..necháme jim soukromí. Myslím, že si něco chtějí říct." Zašeptá mi Pavel, chytne mě za ruku a táhne mě na parket.
Hudba hraje..alkohol v mozku a před očima mám toho nejkrásnějšího kluka na světě, jak se vlní do rytmu hudby.
Chytnu ho za boky a on se na mě překvapeně podívá.
,,Sluší ti to." Zašeptá mi u ucha a mým tělem projede mráz, jaký jsem nikdy v životě nezažil.
,,Tobě taky." Odpovím a skousnu si ret.
Láká mě. Je nebezpečně přitažlivý.
A taky to na mě je hodně poznat.
Ještě štěstí, že je tu tma a nikdo to nevidí.
Pomalu se k němu začnu přibližovat, dokud naše rty nespojí vášnivý polibek.

Honza-
,,Promiň za moje moc vlezlé otázky z noci. Netušil jsem, že ti to bude vadit tak moc, že budeš spát na gauči." Smutně se usměju a kopnu do sebe dalšího panáka.
,,Já nechtěl usnout. Já si pak chtěl lehnout zpátky k tobě, ale trochu jsem to nevypočítal. Já neměl být tak hnusný, promiň." Řekne a políbí mě.
Polibek mu chtivě opětuju a rukama se mu zabořím do vlasů.
V tom mi blikne zpráva od Toma
,,Schovej se. Je tu."
Nechápavě se podívám na Michala, který se tváří stejně nechápavě a rozhlédneme se kolem.
A v tom jí uvidím.
,,Musíme se schovat. Hned." Řeknu a vejdu s ním na záchodky.
,,Co se stalo?" Vydechne překvapeně Michal a podívá se na mě.
,,No..ona se tu nějak objevila.. Kačka.." vydechnu.

Lidi..jsem nemocna. Mam horečku a dneska mi pres noc natekl zadek jazyka a krk. Nevíte, co to je?
A to s tím musím do práce 😭
Smad máte lepší ráno.
Lucc♡

Myslím, že to teď bude zajímavé. Do zpráv mi přišla otázky, zda to mám vše už dopředu vymyšlené a co mě inspiruje při psaní.
Ne, nemám. Celý příběh je spontánní,vymýšlím ho z vteřiny na vteřinu.:)
A inspirace? Nejspíš hudba.
Každá kapitola ma svojí písničku, při které to vymýšlím.))
Snad se líbilo.
Lucc♡
PS: vydávání kapitol asi posunem na 18:30, bo to už budu doma po práci. Snad chápete.
Tak zase u další kapitolky!

Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat