39. Stěhování

660 80 6
                                    

,,Je na cestě už. Kluci, za 30 minut vyrážíme, připravte se."
Oznámím a sám se jdu připravit.

Tomáš-
,,Takže..Honzy mamka o všem ví, vše je připraveno.
Nejprve pojedeme k němu domů,  sbalíme, co se dá a pojedeme nazpátek. Studio necháme na konec."
Řeknu a kluci souhlasně přikyvují.

Jsem tak nadšený z tohoto, že to ani slovy nedokážu popsat.
Přesně takhle jsme si to s Honzou plánovali, když jsme byli mladší a najednou je to tu.
Šťastně si povzdechnu.
Tak přeci jen se sny plní.

Michal-
Zastavíme před krásným domkem a jeden za druhým sejdeme dovnitř.
,,Dobrý den." Pozdravím jeho mamku a ve chvíli, co si jí více přihlédnu, tak mi je hned jasné, po kom je Honza tak krásný.
,,Ahoj, ty jsi Michal, viď?" Zeptá se s upřímným úsměvem na rtech.
,,Ehm..ano."
,,Nemusíš se bát, všechno vím a když teď vím, s jakým fešákem to můj syn je..." Uchechtne se a já cítím, jak se mé tváře začínají zbarvovat do červena.
,,Tak běž nahoru, pokoj myslím poznáš" usměje se.
S klukama se odebereme do jasně zeleného pokoje.
Tak..A jdem na to.
****
Asi o 8 hodin později celý zničení jsme konečně dorazili i s posledním nákladem domů.
,,Kdo by čekal, že toho kluk jako on měl tolika?"
Prskám vztekle, když do pokoje daně si poslední krabici a koukám na tu hromadu.
,,Asi jsme tě měli varovat, co?" Zasmějou se kluci a já se na ně podrážděně podívám.
Haha, strašná sranda, to vám povím.
,,A už víš, kam všechny ty jeho věci dáš?" Zeptá se jakoby nic brácha a já se na něho vyděšeně podívám.
,,A doprdele! Však já sám mám problémy kam dát svoje věci a ještě abych se dělil o skříně!"
,,A pak kdo tady má hodně věcí." Ušklíbne se Tomáš.

Snad se líbilo ❤
Budu ráda za názor ❤
Lucc♡

Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat