38. Plán, Slovensko

721 70 3
                                    

Mezi kluky zavládne ticho.
,,S Gejmrem? Hej brácho..moc vám to přeju." Ozve se Wedry a z jeho hlasu jde slyšet, jak se usmívá.
Ulevilo se mi. Měl jsem strach, že budou zjišťovat a nebo naopak, začnou proti mě něco mít.
,,Wedry..děkuju moc." Usměju se.
,,Ať jste spolu šťastní" zahlásí House.
,,Moje slova, moc vám to přeju, jsem rád, že jsi šťastný Honzo." Řekne Bax.
,,Ach..díky moc kluci."
Lepší přátele mít nemůžu.
Ukončíme hovor a já se pustím do stříhání, ať to vyjde co nejdříve.

Michal-
,,A to si myslíte, že to vyjde? Ten teď nemá v plánu vylézt ze studia, natož aby zmizel na několik hodin pryč. Jak mu teda máme sbalit ty věci?"
,,Mám nápad." Ušklíbne se Tom a začne vytáčet nějaké číslo.
,,Čauko. Hele měl bych prosbu, všechno ti vysvětlím, jenom..máš čas zitra a pozítří?"
....
,,Dik moc."
Ukončí hovor.
,,Takže Honza pojede na dva dny
na Slovensko na Gogem."
,,Proč až tam?" Vydechnu smutně.
Už teď mi chybí. A to, že bude ještě dál ode mě mi zrovna nepomůže.
,,Neboj se. Takhle máme jistotu, že když se opět jen tak rozhodne odjet, tak se domů nedostane zrovna nejdřív."

Honza-
,,Uff.." vydechnu vyčerpaně.
Jedno video jsem konečně dostříhal, druhé se renderuje, a teď hurá na třetí.
Vezmu telefon do ruky a na instastories hodím, že dnes v 18:00 vyjde nové video s klukama.
Reakce jsou kladné, což jsem rád, protože jsem měl strach z toho co se stalo na streamu.
Dostříhám poslední video a
zvednu telefon, který mi začal zvonit.
,,Čauko braško, nechceš přijet?"
,,Aaa Pan GouGouMen Týví se nám osobně ozval. Jaká to čest pro mě. Jasné a rád. V kolik?" Zeptám se, hodim telefon na reproduktor a pustím se do stříhání dalšího videa.
,,Tak zajtra o dvanactej?"
,,No problema señore." Řeknu a zasmějeme se.
,,Tak se chystej."
,,Noo..ještě dostříhám poslední video, hodim ho do renderu a pak se nachystám.
,,Ty jedeš dneska, kolko si toho narobil dneska?"
,,Natočil 4 videa, jedno hned sestříhal a vydal. Druhé už je i vyrenderované, třetí už je taky sestříhané a teď půjde do renderu a to poslední jsem teď dotočil."
,,Ty odpočinek potrebuješ ako sůl " ozve se Gogo.
.....
Hotovo, sbaleno, všechno mám.
Nasednu do auta a napíšu zprávu, že už jsem na cestě a vyjíždím směr Slovensko.

Tomáš-
,,Je na cestě už. Kluci, za 30 minut vyrážíme, připravte se."
Oznámím a sám se jdu připravit.

Snad se líbilo 💕
Lucc♡

Dvojčata-MejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat