Muflon zkříženej s voříškem

1.5K 95 18
                                    

Steven POV

 Za dva dny jsou vánoce a já si pořád nejsem jistý co jí dám.
Popravdě to že jsem si vylosoval ji mi byl čert dlužen. Zrovna sedím v obýváku na gauči a koukám do počítače jestli na internetu nenajdu nějaký dokonalí dárek.
Už tím listuji přes dvě hodiny a pořád nic i když to co jsem našel teď je asi dokonalý.

 Zakoupil jsem to a v ten moment se obývák zeleně rozsvítil. Přede mnou stál v celé své rohaté zelené ohavnosti Loki.
Všichni až na Naomi tu byli se mnou, takže Tony spustil poplach jen aby se neřeklo. V bojovém postoji jsme čekali jestli zaútočí. Ale on se jen opřel o stěnu jako by na někoho čekal. To vytočilo Tonyho a on vystřelil ale bohužel minul.

 „Okamžitě na něj přestaňte mířit a složte zbraně! Hned!"Vykřikla mrazivým hlasem ze kterého přímo odkapával jed.

Což nás všechny zarazilo. Naomi stála ve dveřích jen v černém tílku do půlky stehen s nápisem

 Naomi stála ve dveřích jen v černém tílku do půlky stehen s nápisem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" Nejsem malého vzrůstu, jsem Hobbit". Hnědé vlasy jí trčeli do všech stran a celou horní polovinu těla měla zjizvenou. Ve tváři měla děsivý výraz a očima propalovala Tonyho. Pomalým krokem došla až do středu místnosti.

 „To ti nikdo neřekl, že když jdeš na návštěvu k po zuby ozbrojeným hrdinům máš napřed zavolat?" zeptala se.

Naše nechápavost ještě vrostla když se od srdce rozesmál.

„Ale to by nebylo překvapení?" Řekl rádoby dotčeně.

„Jo to by bylo překvapení kdybych přišla pozdě a Stark do tebe udělala jednu.... dvě díry navíc. Co tě přivádí na naší malou planetku?" úšklíbla se.

Nat s Brucem se už trošku vzpamatovali a šli si radši sednout.

„Ale notak, ještě řekni, že mě nevidíš ráda. Což mi připomíná, že jsi mě ještě jak se patří nepřivítala." řekl.

Pokusil se o štěněčí pohled a tázavě zvedl obočí. U něj to víc než roztomile vypadalo komicky.

 Ona se tvářila že nad tím přemýšlí než se smíchem přešla k němu.

„Kdyby ses teď viděl....Vypadáš jako muflon zkříženej s voříškem." smála se.

Než na to ale mohl jakkoliv reagovat skočila mu kolem krku. Tak teď už jsme zase nikdo nevěděl která bije.

„Ty jsi za tu dobu co jsem tě neviděl trošku změkla, nemám pravdu?"rejpl si.

Jenže v tu chvíli dostal takovou do zubů, že Chytil druhou o zeď po které se pak sesunul k zemi.

„Beru to zpátky ale za co to přesně bylo?" ptal se.

Mírně se ušklíbla a pokusila si trochu srovnat vlasy.

„Jako bys to nevěděl, pokusil ses ovládnout svět a ke všemu jsi mě ani nenavštívil když si byl ve městě."

Setřel si krev z roztrženého rtu a usmál se.

„Já jsem tu byl ale ty jsi byla mimo město pamatuješ? Zrovna jsi dělala tu službičku všeotci." řekl.

Nevím přesně čím ale vysloužil si od ní pořádný pohlavek. Byla docela sranda to sledovat protože Loki je asi o tři hlavy vyšší než ona.

„Přestaň se chovat jako pitomec DNA z chlapa nutně neudělá otce, já o tom něco vím. Odin jsi tě k sobě vzal dal ti rodinu a staral se o tebe co na tom že není tvůj biologický otec když pro tebe udělal víc než on." poučovala ho.

Loki si povzdech jako by něco takového neslyšel poprvé ale neměl odvahu jí neposlouchat.

„Já vím, promiň ale slibuji, že se to pokusím nějak srovnat. Vím, že rodina je pro tebe dost citlivý téma." Zdá se mi to nebo o ní Loki ví víc než mi všichni dohromady. 

„Jak jste se vy dva poznali?"
Tahle otázka nejspíš dostane Buckyho do hrobu.

„Omylem jsem na ní narazil když jí poprvé pobodali. Tak jsem se pohodlně usadil a čekal, že umře ale ona pořád nic, nakonec vstala tak jsem jí následoval. Ošetřila se a přežila, to bylo poprvé co jsem viděl někoho takový zranění přežít tak jsem se zařekl, že jí od té doby budu ochraňovat, ale nějak mi to nevyšlo. Přesto je pro mě jako sestra kterou jsem neměl i přesto, že je jen člověk."

Všichni jsme na něj koukali s otevřenou pusou ale ona ho jen šťouchla ho hrudi se slovy.

„A já že prej měknu..... Dáš si něco?" zeptala se.

„A není to zdravý nebezpečný?" popíchl ji.

Protočila nad tím oči a tázavě zvedla obočí.

„Máš něco ostřejšího?" Než stačila odpovědět, vzpamatoval se Tony.

„No dovol. Mám nejlépe vybavenej bar na celé téhle planetě. A jelikož to vypadá, že tě nemůžeme zabít, tak co ti můžu nabídnout? Třeba mě ráno budeš sám prosit o to abych tě zabil nebo ti minimálně vypálil díru do hlavy."

 Loki i Naomi se naráz rozesmály ale nebyl to žádný zlomyslný chechot, byl to úlevný smích značící, že si společně prošli mnohým a jsou rádi, že je teď klid. Měl jsem chuť si nafackovat když mi došlo, že žárlím a navíc doufám, že by se tak jednou mohla smát i se mnou. Měl bych přestat snít o něčem co nikdy nebude realita.

Tony zmizel za barem a zpět s vrátil s flaškou whisky a devíti skleničkami. Do skleniček nalil víc medově zbarvené tekutiny než bylo obvyklé a nehledě na protesty od kohokoli je rozdal. Loki upřeně hypnotizoval jeden kout.

 „Proč máš v domě tu tyč?"

Tony ledabyle pokrčil rameny. „Nikdy nevíš kdy se hodí, navíc jsem při vybavování počítal i s konáním pánských jízd. Mě by spíš zajímalo jak výš co to je a k čemu to slouží, u vás to je taky?"

Loki záporně zavrtěl hlavou. „U nás to není ale v Brooklynu je jeden vyhlášený klub kde si každej příjde na své."
Všichni byly zvědavý co tam dělal.
Všichni až na Nz, ta s snažila tvářit jako, že tu není.

„ Takže ty jsi naší planetu už někdy navštívil a zrovna na těch nejlepších místech. Loki ty se nezdáš." Clint si to vážně nemohl odpustit.

„No jo, Párkrát jsem Naomi navštívil v práci."

Všechny pohledy se na ní upřeli ale ona probodávala pohledem Lokiho.

„To sis to nemohl nechat pro sebe, vážně musíš všechno vykecat?!" Její tón hlasu mě vyděsil.

„Jak jsi se tam vlastně dostala?" Zeptal se něžně Bucky.

„A není to jedno?" odsekla.

„Není!" Odpověděli jsme všichni jednohlasně.

 „No tak to máte smůlu protože já o tom mluvit nebudu." Kopla to do sebe na ex a nalila si další.

 Tak se nám tu žačínají  objevovat náznaky Naominy minulosti.

Líbí se vám nová postava? Máte nebo nemáte rádi boha lsti?

Je vám líto, že tam nebyl Thor?

S kým z Avengers je podle vás příbuzná ?  

Co jí podle vás v minulosti potkalo?

Už přestanu otravovat ale za komentáře a hvězdičky budu ráda, Pěkné čtení a budu se těšit u další kapitoli

Vlčí samota {Dokončeno} Kde žijí příběhy. Začni objevovat