Asi sem zbabělec, Zamaskovanej!

1.2K 95 12
                                    

Steven POV

Ležel jsem na posteli hlavou mi běžela její slova.

Co si o mě sakra myslí?

Já ze všech obyvatel tohohle mrakodrapu mám snad nejmenší předpoklady soudit.
Ano, jsem z hodně sešněrovaný doby ale sám jsem byl za války obětí předsudků a povrchních názorů. Nemám rád když se člověk odsuzuje za to jaký byl nebo jak vypadá.

Když nad tím tak přemýšlím prožila si toho opravdu hodně.

Protože pokud byl ten vědec třeba jen z pětiny tak psychopatický jako Red skull neměla to vůbec lehké.

Zajímalo by mě jestli to mělo nějaké trvalé následky nebo jí to dalo nějaké schopnosti.

Na druhou stranu už chápu jak to myslela s tou neviností tu si asi na ulici a ve strip klubu nemohla dovolit.

Její minulost musela být jako jedna velká noční můra. Zase by mě zajímalo víc detailů protože to dost zjednodušila.

Ale nejvíc mě mrzí že i ona si o sobě myslí, že nemá srdce.

Hlavou my začli běhat různý myšlenky toho jaký měla život když začala jedna zásadní vystrkovat růžky.

Hlavou my začli běhat různý myšlenky toho jaký měla život když začala jedna zásadní vystrkovat růžky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokud žila takhle, tak co ona a vánoce?

Vyhrabal jsem se z postele a vzal si ty dva pláty plastu co tam je většina informací. Myslím že tomu říkají noťas, notebook nebo počítač.

Každý jsme vyfasovaly svůj, jenže já to s těma moderníma blbostma zatím pořád učím a proto mě napadlo požádat Starka aby mi tam nahrál J.A.R.V.I.Se.
Moc do mě dokonce nerejpal a mě se s ním líp hledá.

V závislosti s mým rozhodnutím, že ona letos bude nebo spíš musí mít dokonalé vánoce jsem si znovu vyhledal ten vybraný dárek.
Četl si všechny přiložený informace na který jsem předtím ani nekoukal.

Ten medailon byl zabaven při razii v brooklinském strip klubu a měl být vydražen k charitativním účelům. Jenže po té co někdo pokusil ho ukráct se policie rozhodla si jej ponechat. Takže se jedná o první pokus ho skutečně prodat.

Rozklikl jsem fotku a prohlížel si jí ze všech možných uhlů.

Perfektní.

I přes vše co se o ní v nedávné době dozvěděl jsem  si byl jistý, že tohle je ten správný dárek pro ní.

Už se nemůžu dočkat až jí to dám a uvidím její pohled.

Tuto myšlenku mu ale utlo zaťukání na dveře. Vyhrabal jsem se z postele a šel otevřít dveře. Za nimi stal Bucky a v každé ruce držel jedno pivo.

,, Můžeme si promluvit?" zeptal se.

O krok jsem ustoupil a povolil mu tak vstup.

„Víš, že na dlouhý proslovy nejsem dobrej tak to vyklop. Nejsem slepej a vím, že tě něco trápí." Rozohnil se jen co jsem zavřel dveře.

,, Chci ti pomoc ...... jako ty jsi pomohl mě." pokračoval.

Tak teď jsem byl na řadě já abych sbíral čelist z podlahy.
Bucky se o mě vždy staral ale vždycky čekal až mu to sám řeknu. No asi mu to dlužím když jsem z něj vypáčil to o Starkovy.

Třeba se mi i trochu uleví když se svěřím.

„Asi jsem se zblaznil Bucky!" Pronesl jsem teatrálně a padl zády na postel.

Bucky na mě chvíly konsternovaně civěl než se zasmál.

„To jsem věděl už o té doby co ses šestkrát snažil narukovat k armádě. Ale teď mi prosim tě vysvětli co způsobilo žes došel ke stejnému názoru." To už jsme se oba smály jak blázni. Takže to na nás přesně sedělo.

„Tak co je příčina tvé hvězdné diagnozi?" Ten si nikdy neodpustí rejpnutí.

Možná se k tomu Tonymu opravdu hodí. Nejenom, že jeho rejpání bude snášet ale i mu to vrátí stejnou měrou.

„Nevím jak to pojmenovat ale v kombinaci s mím vylepšením je to katastrofa." Frustrovaně jsem si zakryl obličej rukama.

„Tak to nedramatizuj a popiš mi symptomy. Třeba to pojmenujeme společně."řekl.

Já po něm hodil nenávistný pohled skrz prsty i když v mím podání to asi vypadalo komicky a posadil jsem se.

„Jsem neskutečně žárlivej, majetnickej. Rozplývám se i na věcma kterých bych si předtím nevšiml. Ke všemu i věci co by mě jindy odradily vidím v jiným světle. A s tím vyplouvaj napovrch vlastnosti který mě přitahujou.
Jsem ztracenej případ." Kňourám tu jak malý děcko.

„Je to podobný jako s Peggy?"zeptal se.
Možná..... Ne!

„Tohle se tomu co jsem měl s Peggy nepodobá téměř v ničem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tohle se tomu co jsem měl s Peggy nepodobá téměř v ničem. Teď je to všechno intenzivnější. Tehdy to bylo takový oťukávání. Ano, respektoval jsem jí a obdivoval ale většina ostatních pocitů tam chyběla nebo byla o dost slabší."  Proboha kam jsem se to dostal?!
Sedím na posteli v jednadvacátým století a dělám si duševní pitvu před znovuoživeným kámošem s jednou rukou a minulostí nájemného zabijáka.

„Abych řekl pravdu, tehdy jsem nevěděl co od toho čekat. Možná až do teď jsem netušil jak to má vypadat. Teprve teď jsem konečně zjistil a nepodobá se to ničemu co jsem o ní slyšel. Je to složitější, víc ... já nevím nepodobá se to ničemu z těch romantických filmů na který mě tahali ty holky cos mi dohodil." Začal sem se rozjíždět.

„Víc než procházce růžovým sadem se to podobá průchodu minovým polem, víc než valčík je to tango a věř mi ten kdo říká že je to stejný jako válka, žádnou válku nezažil. Ta je totiž jednoduší." Tu poslední větu jsem spíš vyštěkl.

„Tedy Stevie ty ses nějak rozjel, když nad tím uvažuju dlouho ses tak nerozvášnil. Dělá to s tebou divy. Mám pro tebe jasnou odpověď. Ty můj vlastenecký příteli ses zamiloval ...... nefalšovaně, vášnivě, bláznivě a totálně beznadějně zamiloval. Jen si mi ještě neřekl tu nejdůležitější informaci, kdo je středem tvého zájmu." utahovat si že mě.

Teď jde do tuhého, já mu nemůžu říct. Bude si myslet bůh ví co obzvlášť když je pomalu o polovinu mladší.

A kdo vlastně kromě Buckyho není!

Na druhou stranu mu to dlužím taky mi řekl o Tonym a to pro něj muselo být těžší. Takže se musím pochlapit a dostát tomu co si o mě všichni myslí. Přece nejsem a nebudu takovej srab.

„NO.... Já ..... no .... ona..." Koktal jsem jednu hovadinu za druhou.

„No skvěle už vím že jde o ženu. Co je na tom tak strašný Steve? Víš že tě neodsoudím, tys to taky neudělal a tos měl pádnější důvod. Stejně to musí být někdo z Avengers protože tohle je nový a tys za poslední měsíc nepřišel s nikým jiným do kontaktu. Tak to vyklop ať ti můžu poradit. " Má pravdu, tak teď nebo nikdy.

I když bych dal radši přednost tomu nikdy......

„Je to ..... Naomi!"

Vlčí samota {Dokončeno} Kde žijí příběhy. Začni objevovat