0.1

9.5K 602 249
                                    

Bilinmeyen numara: Merhaba Chanyeol.

Gülüşü güzel adamım: Merhaba?

Bilinmeyen numara: Vaktin var mı? Rahatsız etmiyorum umarım.

Gülüşü güzel adamım: Numaran kayıtlı değil ve kimsin bilmiyorum.
O yüzden lütfen soru sormak yerine kim olduğunu söyle ilk önce.

Bilinmeyen numara: Oh tabi üzgünüm. Benim hatam. Aslına bakarsan beni tanımıyorsun. Yani adımı söylesem bile kim olduğumu bilmeyeceksin.

Gülüşü güzel adamım: Eğer seni tanımıyorsam ne diye mesaj attın o zaman?

Bilinmeyen numara: Çünkü 6 aya yakındır senden hoşlanıyorum ve numaranı daha yeni buldum.

Gülüşü güzel adamım: Üzgünüm ama benim böyle konulara ayıracak vaktim yok. Oyun oynamıyoruz ve ben yeterince yoğun biriyim zaten.

Bilinmeyen numara: Biliyorum Chanyeol. Hem çalışmak, hem okumak senin için zor olmalı. Hele de üniversitenin en zeki öğrencisiysen. Fakat benim istediğim seni meşgul etmek değil zaten.

Gülüşü güzel adamım: O zaman ne istiyorsun?

Bilinmeyen numara: Haftada bir kez bile olsa seninle buradan konuşmak istiyorum. Lütfen.

Gülüşü güzel adamım: Kim olduğunu bilmediğim biriyle konuşmanın benim için ne türlü bir hayrı olur ki?

Bilinmeyen numara: Belki hayrı olmaz ama zararı da olmayacağına emin olabilirsin. Gerçekten amacım seni rahatsız etmek değil. Sadece hislerim artık ağır basıyor ve seninle konuşmak istiyorum.

Gülüşü güzel adamım: İsmin ne? Yani sana nasıl hitap etmeliyim?

Bilinmeyen numara: Adım Baekhyun.

Gülüşü güzel adamım: Erkeksin.

Bilinmeyen numara: Bu seni rahatsız eder mi?

Gülüşü güzel adamım: Aslına bakarsan hayır. Nedenini bilmiyorum ama kızlardan daha çok erkeklerin ilgisini çekiyorum. Sanırım eşcinsel olduğumu bildiklerinden dolayı kızlar çok bulaşmıyor bana.

Bilinmeyen numara: Bunu bilmiyordum.

Gülüşü güzel adamım: Üzgünüm Baekhyun ama gitmem gerek. Mesaim başlıyor.

Bilinmeyen numara: Yarın yine yazabilir miyim sana?

Gülüşü güzel adamım: Yazabilirsin. Şimdilik hoşçakal.

Bilinmeyen numara: Hoşçakal Chanyeol.

*"Beautiful mess" şarkısını dinlerken aklıma gelen bir kurgu. Tüm hislerimi yansıtarak yazacağım ilk kitabım olacak belki de. Güzel olacağını söyleyemem ama benim için özel olacağı kesin. Şimdiden destekleyen herkese teşekkür ederim.💙

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin