0.9

4.3K 492 240
                                    

*Diğer bölümü atlamayın lütfen🌸

Gülüşü güzel adamım: Baek...

Baekhyun: Nasılsın Chanyeol?

Gülüşü güzel adamım: İyiyim Baekhyun. Sen nasılsın? 2 gündür yazmıyordun. Endişelendim senin için.

Baekhyun: Yong'la ilgileniyordum ve son konuşmamızdan sonra yazmak istemiyordum açıkcası.

Gülüşü güzel adamım: Seni kırdığım için üzgünüm Baek. 2 gündür düşünüyorum da gerçekten aptal gibi davrandım. Özür dilerim.

Baekhyun: Özür dilenecek bir şey yapmadın Chanyeol. Beni sadece arkadaşın olarak görüyorsun ve arkadaşlar sevdikleri kişiyi anlatır birbirlerine. Ben çok duygusal davrandım sadece.

Gülüşü güzel adamım: Affettin mi o zaman?

Baekhyun: Evet:")

Gülüşü güzel adamım: Seul'e gelecek misin bu yakınlar da? Seninle buluşmak istiyorum.

Baekhyun: Bilemiyorum. Gelirsem Yong'a bakacak hiçkimse olamayacak. Onu da yanımda getirirsem de kalacak yerimiz olmayacak. Arkadaşlarımı rahatsız etmek istemiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Bende kalabilirsiniz.
Tabi istersen eğer. Çok mutlu olurum gerçekten.

Baekhyun: Düzenini bozmak istemem Chanyeol ama yine de düşüneceğim. Teşekkür ederim.

Gülüşü güzel adamım: Seninle yüz yüze konuşmayı çok istiyorum Baekhyun. Sesini merak ediyorum.

Baekhyun: Belki çok çirkinim Chanyeol?Bunları hesaba katmıyor musun? Neye benzediğini bilmediğin biriyle neden buluşmak istiyorsun ki?

Gülüşü güzel adamım: Çirkin olduğunu düşünmüyorum. Böyle güzel kalbe sahip biri çirkin olamaz.
Kaldı ki dış görünüşün benim umrumda değil. Nasıl olursa ol sana karşı hep böyle olacağım. Sadece merak ediyorum seni.

Baekhyun: O zaman bir hafta sonra Seul'e gelebilirim sanırım. Fakat çok kalamayacağım. 1 bilmediğin 2 gün. Hem Sehun'u da özledim.

Gülüşü güzel adamım: Sehun'u görmeye değil benimle buluşmaya geleceksin. Hem kalacağın sürenin tümünü benimle geçirmeni istiyorum.

Baekhyun: Neden?

Gülüşü güzel adamım: Sebepsiz. Sadece öyle olmasını istiyorum.

Baekhyun: Anladım. 

Gülüşü güzel adamım: Gelmeni 4 gözle bekliyorum Baek.

Baekhyun: Bana sarılacak mısın?

Gülüşü güzel adamım: Sarılacağım. Yeterki gel ve seninle gerçekten tanışalım.

Baekhyun: Seni seviyorum Chan.❤

Gülüşü güzel adamım:❤

~Günün son bölümü:") Chanyeol Baekhyun'a alışıyor gibi. İyi geceler💓

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin