1.6

4.1K 460 106
                                    

*Maç izlerken yazılan bir bölüm. Hatalarım olursa kusura bakmayın. :")

11:58PM

Baekhyun: Chanyeol.

Gülüşü güzel adamım: Sonunda Baekhyun!
Yazmanı bekledim tüm gün. Cevap yazmayacağını düşünmeye başladığım zaman mesaj attın.

Baekhyun: Aslında kaç saattir ne yazmam gerektiğini düşünüyordum. Hiç yazmamak istedim ama yapamadım.
Her şey fazla anlamsız Chanyeol. Ne kadar anlamaya çalışsam da anlamıyorum.

Gülüşü güzel adamım: Anlamsız olan ne?
Gerçekten Baekhyun yazdıklarımda çok samimiyim.
Lütfen, bana yardım edebilecek tek kişi sensin.

Baekhyun: Sevgilin olduğu hâlde bana bunları yazman fazla adice bana göre.

Gülüşü güzel adamım: Sana mesaj atmamıştan önce ayrıldık Hae Jin'le. Sana yazdığım an sevgilim yoktu.
Evet belki yaptığım bir çok şey doğru değil ama şerefsizlik yapacak kadar adileşmedim daha.

Baekhyun: Tamam ama birini yarı yolda bırakmak, hem de bir başkası için bu doğru bir şey mi Chanyeol?

Gülüşü güzel adamım: Doğru bir şey değil, bunu ben de biliyorum. Fakat Hae Jin beni sevmiyordu. Sadece deniyordu beni sevmeyi. Ayrılmak istediğimi söylediğim zaman bile birazcık üzülmedi.
Aksine bana "Umarım mutlu olursun Chanyeol. Aradığın kişinin sonunda ben olmadığımı farkettiğin için mutluyum." dedi.

Baekhyun: Yine de güvenemiyorum. Benden ne istediğini bile bilemiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Ben de bilmiyorum  Baekhyun çok garip inan ben bile anlam veremiyorum hiçbir şeye. Fakat bildiğim tek şey seninle olmak istediğim.

Baekhyun: 1 hafta sonra Seula geleceğim. O zamana kadar buradan konuşalım. Eğer gerçekten söylediklerinde samimi olduğunu hissedersem veya sana güvenirsem bu mevzuda o zaman bulaşacağım seninle. Her şeyi yüz yüze konuşacağız.

Gülüşü güzel adamım: Çok teşekkür ederim Baekhyun. İnan seni kazanmak için her şeyi yapacağım. Ne olursa olsun sensiz olmak istemiyorum.

Baekhyun: Gitmem lazım yarın erken kalkmalıyım. İyi geceler.❤️

Gülüşü güzel adamım: Sen olduğuna göre artık iyi olacak geceler.
Güzel rüyalar gör.❤️

~Roller değişti gibi sanki. Fakat Baekhyun'un yerinde kim olursa olsun Chanyeol'un yaptıklarına anlam verip o dakika güvenemez. Ne kadar severse sevsin güven önemli bir şey.
p.s 5k için hepinize çok ama çok teşekkür ederim. İyiki varsınız. Seviyorum hepinizi ve en önemlisi bu kitabı size sevdirebiliyorsam gerçekten mutlu olurum. Beğenmediğiniz şeyler olunca lütfen söyleyin. İyi geceler❤️

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin