Gülüşü güzel adamım: Günaydın!
Baekhyun: Erkencisin. Saat sabahın 7'i olmasına rağmen uyanmışsın.
Gülüşü güzel adamım: Gece güzel bir uyku çektim ve onun için de erken kalktım. Seni uyandırmadım değil mi?
Baekhyun: Hayır. Zaten ben her sabah 6 buçukta uyanıyorum.
Gülüşü güzel adamım: Neden öyle erken?
Baekhyun: Annemi 4 yıl önce kaybettik ve 8 yaşında küçük bir erkek kardeşim var. Sabah herkesten önce uyanıp kahvaltı hazırlıyor, ardından onu okul için hazırlıyor ve sonra da kendim hazırlanıyorum. Böylelikle saat 8 buçuk gibi zorla evden çıkabiliyorum.
Gülüşü güzel adamım: Annen için üzgünüm. Ve sen gerçekten iyi bir abisin. Çoğu genç senin yaptığını yapmaz.
Baekhyun: Yong benim herşeyim ve onun için her şeyi yapmaya hazırım ben. Belki haklısın bir çok genç benim yaptığımı yapmaz ama ben Yong ile ilgilenmeyi seviyorum.
Gülüşü güzel adamım: Peki ya baban?
Baekhyun: Babam pilot. O yüzden çoğu zaman evde olmuyor. Haftada 1-2 gün evde olabiliyor yalnızca.
Gülüşü güzel adamım: Kısacası evin her yükü senin üzerine düşüyor?
Baekhyun: Aslında hayır. Günlük olarak sadece yemek yapıyor ve yatakları topluyorum. Haftada bir kez de Yong ile beraber evi temizliyoruz.
Gülüşü güzel adamım: Şikayet de etmiyorsun. Gerçekten sen bir çok insandan farklısın gibi geliyor bana.
Baekhyun: Şikayet etmek neyi değiştirir ki? Hiçbirşeyi. Fakat ben hâlimden memnunum. En azından Yong'a annemin yokluğunu çok hissettirmiyorum. Bu da benim için yeter.
Gülüşü güzel adamım: Eğer hakikaten yazdıkların gerçekse sen çok güzel bir kalbe sahipsin.
Baekhyun: Teşekkür ederim.
Gülüşü güzel adamım: Seni daha fazla tutmayayım. Saat neredeyse 7 buçuk olmak üzere.
Baekhyun: Aslında ben de onu yazacaktım ama seninle konuşmak güzel ve bitirmek istemiyorum.
Gülüşü güzel adamım: Ben buradayım kaçmıyorum ya. Saat 9-10 gibi yazabilirsin bana. Evde olacağım.
Baekhyun: Peki o zaman. Yazacağımdan emin olabilirsin.
Gülüşü güzel adamım: Umarım güzel bir gün geçirirsin.
Baekhyun: Aynısı senin için de geçerli. :")
*Destekleyici yorumlarınız için teşekkürler. Seviyorum sizi🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.