Gökyüzü💙: Chann lütfen gel ve bana yardım et!
Min beni öldürmek üzere. (1:43 PM)Gülüşü güzel adamım: Sorun ne Baek? Yine ne yaptı minik canavar? (4:28 PM)
Gökyüzü💙: Sana oğlumuza bir daha minik canavar dememen konusunda uyardığımı sanıyordum bay Park!
Gülüşü güzel adamım: Ama güzelim o tam bir minik canavar. Bir yerde durmuyor, sürekli yaramazlık yapıyor ve her gece bizimle uyumak için yalandan ağlamaya başlıyor.
Gülüşü güzel adamım: Ve şu bay Park'ı yalnızca şirket içerisinde kalmasını istemiştim. Bana hâlâ kızgın mısın bu konuda?
Gökyüzü💙: Kızgın değilim. Yani anlıyorum seni ya da anlamaya çalışıyorum. Herkese eşit davranmak istiyorsun ve sırf senin eşinim diye beni diğerlerinden ayırmayı sevmiyorsun.
Dediğin gibi şirket içerisinde sen benim patronum ben ise senin çalışanlarından biriyim.Gülüşü güzel adamım: Özür dilerim. Ben sadece diğerlerinin beni adaletsiz biri gibi tanımasını istemiyorum.
Yaptığım belki doğru değil yani ne de olsa şirketin hissedarlarından biriyim artık ama benim için doğru olan bu.Gökyüzü💙: Özür dilenecek bir şey yok ortada Chan.
Doğru olanı yapıyorsun ve biliyorsun haftada yalnız 1 gün geliyorum şirkete. Diğer günler evden hallettiğim için sorun yok.
Bu konuda sakın suçlu hissetme.Gülüşü güzel adamım: Sana sahip olduğum için ne kadar şükretsem az. Gerçekten. Bana göre dünyada 3 tip insan vardır.
Hayatının aşkını hiçbir zaman bulamayan, onu bulup ama kaybeden ve onunla ölene kadar güzel zamanlar geçirme şansına sahip şanslılar.
Ben seninle tanışmadan önce hep o kişiyi bulamayacağımı sanardım. Hae Jin'i sevmeme rağmen yine de onun o kişi olduğundan emin değildim.Gülüşü güzel adamım: Sonra sana aşık oldum ve aradığım kişinin sen olduğundan emin oldum. Fakat yaptığım yanlış yüzünden seni kaybettim. Baekhyun 3 yıl berbattı. Min benim hayata tutunma nedenim oldu. Onun için çalıştım, çabaladım, güldüm, uyumadım, endişelendim.
Fakat hem de çocuk gibi geceler ağladım. Senin de yanımda olup bu şeyleri birlikte yapmak istediğim gerçeği yüzünden dakikalarca hıçkırdım.Gökyüzü💙: Ama şimdi buradayım değil mi? Sizin yanınızdayım.
O günler geride kaldı. Bir daha yaşanmamak üzere hem de. Ömrümün sonuna kadar sizinleyim.
Kendini üzme bu kadar. Her şey olması gerekenden daha güzel. Bunun keyfini çıkar sadece. Anı yaşayalım.Gülüşü güzel adamım: Oh, doğru söylüyorsun.
Konu nereden nereye geldi. Min ne yaptı yine?Gökyüzü💙: Hiç. Yani sana yazdığım zaman evde koşuyordu ve ben onun düşmesinden korktuğum için bağırdım biraz.
O da beni babamın yanına götür diye ağlamaya başladı. O ağlayınca ben de dayanamayıp ağladım. Neden beni sevmiyorsun Min diye sordum.Gülüşü güzel adamım: Tanrı aşkına o daha küçük Baek ve seni seviyor. Sevmese neden hep senin kucağına çıksın? Seninle uyusun? Yalnızca senin yedirmene izin versin?
Her neyse. O ne dedi?Gökyüzü💙: Ağladığımı görünce durdu ve kucağıma çıkıp bacaklarımda oturdu. Sonra o küçük elleriyle yanaklarımdaki yaşları sildi.
"Seni seviyorum appa." diyerek başını omzuma koydu.
Chanyeol o kadar tatlıydı ki ölüyordum resmen.Gülüşü güzel adamım: Tanrım bu çok güzel Baekhyun! Sonunda seni tam olarak kabullendi. Zaten seni kim sevmez ki?!
Gökyüzü💙: Beni utandırmayı kes Yeol.:")
Gülüşü güzel adamım: Tamam tamam. Şimdi ne yapıyorsunuz?
Gökyüzü💙: Min'i parka getirdim ve onunla biraz oynadık. Birkaç eksik vardı evde onları aldık oğlumla beraber. Şimdi de bir kafede oturuyoruz.
Gülüşü güzel adamım: Fotoğraf atsana güzelim.
Gökyüzü💙: Çok tatlı değil mi Chan? Yanaklarını ısırmamak için zorla kendime hakim oluyorum. 😍😍😍
Gülüşü güzel adamım: Hâlâ anlamadığım şey bu çocuğun bana neden bu kadar benzemesi. Yani biyolojik babası ben olmama rağmen kulakları, gözleri falan aynı ben.
Ve evet fazla tatlı benim oğlum.😍😍Gökyüzü💙: Sana benzediği doğru. Hatta senin küçük kopyan gibi. Ve açıkçası ben bundan gayet memnunum.❤️
Gülüşü güzel adamım: Seni de özledim bebeğim. Yani fotoğraf isterken ikinizinkin de istemiştim.
Gökyüzü💙: Al bakalım. Min çekmek istedi o yüzden selca atamadım.
Gülüşü güzel adamım: Şu an biliyor musun neyi farkettim Baekhyun?
Gökyüzü💙: Neyi?
Gülüşü güzel adamım: Biran önce yanınıza gelip sizi öpücüklere boğmak istediğimi.
Min'i anladım da sen neden bu kadar tatlısın ki?! Tanrım Baekhyun içimdeki fanboylar çığlık atıyor şu an. Hem de kyyaa~ diye😏Gökyüzü💙: Blue Sky'dayız. Bence işten biraz çabuk çıkabilirsin. Bekliyoruz seni.
Gülüşü güzel adamım: Arabaya doğru ilerliyorum bile bebeğim.
Gökyüzü💙: O zaman şimdi telefonu cebine koyuyor ve dikkatli bir şekilde arabayı kullanıp yanımıza geliyorsun. Ben de Min'i doyurayım o zamana kadar.
Gökyüzü💙: *Seni seviyoruz baba! Çabuk gel! Min seni özledi!*
Gülüşü güzel adamım: *Baba da sizi seviyor Min. Yemeğini güzelce ye ve appana zorluk çıkarma. Geliyorum gamzelim.*
Güzel yorumlarınız için ne kadar teşekkür etsem az. Ama yine de son konuşmamı diğer bölüme saklıyorum. Umarım beğenmişsinizdir.
Sizi seviyorum!
Ve iyiki varsınız! 💗💘🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.