Baekhyun: Chanyeol
Gülüşü güzel adamım: Sonunda! Nerelerdesin sen? 1 haftadır yazmanı bekliyorum.
Baekhyun: Üzgünüm. Telefonum bozuldu ve evden çıkamadığım için yalnızca dün yenisini alma fırsatım oldu.
Gülüşü güzel adamım: Önemli değil ama iyi misin sen?
Baekhyun: Bilmiyorum. Gerçekten iyi olup olmadığımı bilmiyorum. Beni boş verelim de sen nasılsın?
Gülüşü güzel adamım: Boş vermek istemiyorum. Anlat. Neden 1 haftadır yazmadın?
Baekhyun: Uzun mevzu Chanyeol. Gerçekten öğrenmeni istemediğim şeyler. Yalan söylemek de istemiyorum sana.
Gülüşü güzel adamım: Antacak mısın yoksa seni engelleyeyim mi?
Baekhyun: Ben üniversitede pek sevilen biri değilim. Profesörler, öğrenciler hepsi benden nefret ediyor. Bazen onlara hiçbir zararımın dokunmamasına rağmen beni yerimden kalkamayacağım hâle gelene kadar dövüyorlar. Yani bunun için yazamadım sana. Telefonumu paramparça ettiler ve daha dün yenisini almak için evden çıkabildim.
Gülüşü güzel adamım:Neden öyle davranıyorlar ki sana?
Baekhyun: Cevabı basit Chanyeol. Zengin değilim ve eşcinselim. Bu kadarı bile onlara yeterli.
Gülüşü güzel adamım: Orospu çocukları. Neden izin veriyorsun Baekhyun? Neden sana böyle davranmalarına göz yumuyorsun? Polise git. Ne bileyim babana söyle. Maddi durumun veya cinsel tercihin yüzünden şiddet görmen çok saçma.
Baekhyun: Denemedim mi sanıyorsun? Onları durdurmak zor Chanyeol. Polis onlara hiçbir şey yapmıyor. Şikayet ettiğimi öğrendiklerinde de olan yine bana oluyor.
Gülüşü güzel adamım: Ben gerçekten üzgünüm.
Baekhyun: Neden üzgünsün? Senin bir suçun yok.
Gülüşü güzel adamım: Bilmiyorum ama birilerinin sana zarar verme düşüncesi sinirlerimi bozdu. Sen çok iyisin ve böyle şeyleri haketmiyorsun.
Baekhyun: Sorun değil Chanyeol. Bir yerden sonra insan alışıyor zaten.
Gülüşü güzel adamım: Yaraların. Şimdi iyiler mi?
Baekhyun: Dudağımdaki yaranın dışında diğerleri acıtmıyor artık. :") bu konuyu kapatabilir miyiz? Ben gerçekten kötü hissediyorum.
Gülüşü güzel adamım: Tamam, tamam. Baekhyun seni merak ediyorum. Bir fotoğraf atar mısın?
Baekhyun: Dudağımdaki yara gitsin söz atacağım bir tane.
Gülüşü güzel adamım: Söz verdin bak. Sonra atmamazlık yapma.
Baekhyun: Yapmam:")
Gülüşü güzel adamım: Baekhyun gözlerim kapanıyor artık. Uyuyalım mı?
Baekhyun: Olur. İyi geceler Chanyeol❤
Gülüşü güzel adamım:Sana da Baekhyun❤
~İyi geceler güzellikler✨🌓💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.