Gökyüzü💙: Chanyeol seni seviyorum!
Çok seviyorum be adam!
O kadar seviyorum ki kendim bile kıskanıyorum sana olan sevgimi!Gülüşü güzel adamım: Gönderdiğim eline ulaştı sanırım.
Ve gerçekten söylüyorum Baekhyun en az beni sevdiğin kadar seviyorum seni.Gökyüzü💙: Ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Yani beklemiyordum böyle bir şeyi.
Gülüşü güzel adamım: Beğenmedin hediyeni değil mi? Ben seveceğini sanmıştım ama sevmediysen üzgünüm.
Gökyüzü💙: Delirdin mi Chan? Hayatımda aldığım en değerli ve en özel doğum günü hediyesi oldu.
Sen gerçekten harikasın.Gülüşü güzel adamım: Pahalı bir şeyler almaktansa gerçekten değerli olacak bir şey vermek istedim.
Yazdıklarım ne kadar iyi bilemiyorum ama senden ilham alarak yazdığım için benim için çok değerliler.Gökyüzü💙: İnan bana dünyanın en pahalı eşyasını versen bile bu kadar mutlu edemezdin beni.
Yazdığın şarkı sözleri o kadar güzel ki.
Ve ses kaydındaki şarkı...Gülüşü güzel adamım: Söylediğim şarkı benim gerçekten sevdiğim bir şarkı. Kafam karışıkken bulduğum bir şarkıydı.
Gökyüzü💙: Benim için bu kadar inceliklere kadar düşünmeye, vakit harcamaya değer miydi?
Gülüşü güzel adamım: Cidden soruyor musun bunu bana?
Değerdi. Baekhyun sen sıradan biri değilsin ki benim için. Aşık olduğum kişisin sen. Senin için vakit harcamayacaksam, seni mutlu etmeyeceksem o zaman ne için varım ben?Gökyüzü💙: Teşekkür ederim.
Bu öyle sıradan bir teşekkür değil Chan. Bu gün dahil her şey için teşekkür ediyorum sana. İyiki varsın. ❤️Gülüşü güzel adamım: Asıl sen iyiki varsın Baekhyun. Hayatımda tatmadığım güzel duyguları yaşatıyorsun bana.
Gülüşü güzel adamım: Ve bugün orada olmak isterdim. Gerçekten çok isterdim. Sana sarılmayı, öpmeyi, ellerini tutmayı, hediyemi kendi ellerimle vermeyi, sen yazdıklarımı okurken verdiğim tepkiler görmeyi, sonra bana sarılmanı hissetmeyi.
Fakat gelemedim. Üzgünüm bunun için.Gökyüzü💙: Ben de isterdim ama canını sıkma lütfen. Beni gerçekten ağlatacak kadar mutlu ettin. O yüzden üzgün olma.
Gülüşü güzel adamım: Doğduğun için teşekkür ederim Baek.
Doğum günü partini geldiğin zaman yapacağım.Gökyüzü💙: Ne gerek var partiye? Hem kimler olacak ki?
Gülüşü güzel adamım: Yalnızca sen ve ben.
Kim demiş ki 2 kişiyle parti olmaz diye?Gökyüzü💙: Pasta da alacak mıyız?
Gülüşü güzel adamım: Pastasız olmaz ki bebeğim ama almayacağız. Kendimiz yapacağız.
Gökyüzü💙: Çikolata&muzlu olacaksa kabul.
Gülüşü güzel adamım: Sen ne istersen onu yaparız. Unuttun mu parti sahibi sen olacaksın:")
Gökyüzü💙: Bu son olmayacak değil mi? Bundan sonra olacak her doğum günümde benimle olacaksın?
Gülüşü güzel adamım: Son olmayacak, söz veriyorum.
Hayatta olduğum süre boyunca hep seninle olacağım. Hatta ölsem bile yine yanında olmayaca çalışacağım.
Seni seviyorum.❤️Güzel yorumlarınız için ne kadar teşekkür etsem az. Gerçekten okurken o kadar mutlu oluyorum ki. Çilekli sütümü içerek en sevdiğim şarkıyı dinlediğim zamanki gibi mutlu ediyorsunuz beni. Her şey için teşekkür ederim. İlginize veya sevginize layık mı veya layık mıyım bilemiyorum ama yine de minnettarım.
Seviliyorsunuz.💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.