the end

3.3K 343 229
                                    

3 yıl sonra

Gülüşü güzel adamım: Merhaba. Ben Park Chanyeol. Projesini yapmayı üstelendiğiniz şirketin finans başkanıyım.

+xxxxx04: Memnun oldum bay Park ama bir sorun mu var? Yani finans başkanının bir mimarla ne işi olabilir ki?

Gülüşü güzel adamım: Aslında bir sorun yok. Sadece biliyorsunuz bu proje biraz uzun sürecekmiş gibi. Çizimini yapacağınız bina da şirketin yeni binası olacak.
Bu konuyla da bizzat ben ilgilendiğim için sizinle tanışmak istedim.

Gülüşü güzel adamım: Yanlış anlamayın lütfen. Sadece bir süre de olsa çalışacağım kişiyle tanışmak istedim.

+xxxxx04: Anlıyorum sizi. Dosyada benim hakkımda hiçbir şey yazmıyor muydu? Yani numaramı bulduğunuza göre kim olduğumu da biliyorsunuzdur.

Gülüşü güzel adamım: İsminizi bilmiyorum. Dosyanız benim elimde değil. Japonya'daki şirketle görüşmemiz olduğu için oradaydım ve daha sabah döndüm Koreye. Yardımcım Sehun da bana sadece numaranızı verdi ve kim olduğunuzu söylemedi.

+xxxxx04: Oh, anladım.

Gülüşü güzel adamım: Adınızı öğrenebilir miyim?  Nedenini bilmiyorum ama Sehun söylememekte ısrar etti.

+xxxxx04: Önce size bir soru sormak istiyorum izin verirseniz.

Gülüşü güzel adamım: Tabi, sormak istediğinizi sorabilirsiniz.

+xxxxx04: Sevgiliniz var mı?

Gülüşü güzel adamım: Bu çok özel bir soru değil mi? Hem yanlış anlamayın ama bundan size ne?

+xxxxx04: Sadece cevap verseniz olmaz mı?

Gülüşü güzel adamım: Olmaz. Özel hayatım sizi ilgilendirmiyor.
Kim olduğunu bilmediğim birine neden kendimle ilgili bir şey söyleyeyim ki?

+xxxxx04: O zaman ben de adımı söylemeyeceğim.

Gülüşü güzel adamım: Adını öğrenmenin benim için zor olmadığını biliyorsun değil mi? Fakat anlamıyorum daha 20 dakika önce size yazan biriyle insan neden böyle konuşur ki?

+xxxxx04: Çünkü seni hiç kimsenin tanımayacağı kadar iyi tanıyorum. Lütfen soruma cevap ver şimdi.

Gülüşü güzel adamım: Sevgilim yok ama her şeyden daha çok sevdiğim biri var. Yaptığım bir hata yüzünden onu kaybettim. Fakat burası sizi ilgilendirmiyor.

+xxxxx04: Çok mu seviyorsun?

Gülüşü güzel adamım: Neden böyle sorular soruyorsun? Farkındaysan eğer çalışacağın şirketin CEO'sundan sonra en önemli kişiyim. İşinden olabilirsin.

+xxxxx04: Vazgeçtim. Sizin şirketle çalışmak istemiyorum. O yüzden iş falan umurumda değil.
Sadece ben soracağım sen cevap vereceksin.

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin