1.1

4.2K 497 116
                                    

*Bu kadar sevdiğiniz için teşekkür ederim. Geçen bölümdeki yorumlar beni gerçekten mutlu etti. Desteğiniz için minnettarım💕

Baekhyun: Saat çok geç biliyorum ama haber vermemi söylemiştin. Yong iyi ve şu an uyuyor.

Gülüşü güzel adamım: Sorun değil Baekhyun. Zaten senden haber beklediğim için uyuyamadım.
İyi olmasına sevindim gerçekten.

Baekhyun: Ben çok teşekkür ederim Chanyeol. Doktor biraz daha geç gelseydik havale geçireceğini söyledi.

Gülüşü güzel adamım: Teşekkür etmene gerek yok ki Baek. Ne kadar tanımasam da küçüğe bir şey olmasını istemem. Senin için çok önemli biri o.

Baekhyun: Evet, benim için çok değerli. Fakat ben ona sahip bile çıkamıyorum. Sanırım babam haklı bazı konularda.

Gülüşü güzel adamım: Hangi konularda?

Baekhyun: Saat geç oldu ve bu biraz uzun mevzu. Zaten bu saate kadar uyumana engel oldum. Git uyu istersen.

Gülüşü güzel adamım: Uykum yok Baekhyun. Anlat. Seninle konuşmak istiyorum.

Baekhyun: Bak ama uykun geldiği zaman bana söyle. Tamam mı?

Gülüşü güzel adamım: Tamam söyleyeceğim. :")

Baekhyun: Babamın sanırım hoşlandığı bir kadın var ve ben bu kadını tanıyorum. Her ne kadar bu konuyu bana anlatmaya çalışsa da ben dinlememekte ısrar ediyorum. Annemin yerine bir başkasını istemiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Babanın hoşlandığı kadın kötü biri mi? Neden birlikte olmalarını  istemiyorsun ki?

Baekhyun: Aslında çok iyi biri. Yong da seviyor onu. Fakat ben başka birine anne demek istemiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Babanın bir başkasıyla evlenmesi o kadının annenin yerine geçeceği anlamına gelmez ki Baekhyun. Senin annenin yerini zaten ne kadar çalışırsa çalışsın tutamaz.
Anne demek istemiyorsan söylemezsin. Bu konuda seni zorlayacaklarını sanmam.

Baekhyun: Aslında söylediklerin doğru ama yine de korkuyorum. Ya Yong'u veya beni istemezse?

Gülüşü güzel adamım: Bu konuyu babanla konuşman gerek bence. Hem Yong için de, senin için de evde birinin olması iyi olur.
Sen rahat derslerinle ilgilenirsin ve Yong'a daha çok vakit ayıracak biri olur.

Baekhyun: Bu konuyu babam gelince konuşacağım onunla. Tekrar teşekkür ederim Chanyeol. Daha yüzümü bile görmeden sorunlarımı dinliyor, bana destek oluyor ve doğru yolu gösteriyorsun.

Gülüşü güzel adamım: Baek sana değer vermem için illa yüzünü görmeme gerek yok ki. Kalbinin nasıl olduğunu az çok biliyorum ve bu yeter benim için. O yüzden bunu dert etme.

Baekhyun: Seni seviyorum Chanyeol. Hadi git uyu. Yarın erken kalkmalısın.

Gülüşü güzel adamım: Sabah yazarım sana. İyi geceler.❤

Baekhyun: Güzel rüyalar gör Chan❤

~Benim hakkımda merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz. :") veya mesaj da atabilirsiniz. Uykum yok ve çok sıkılıyorum. :|

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin