2.9

3K 343 153
                                    

Gülüşü güzel adamım: Her şeyi öğrendin ve buna rağmen gittin.

Gökyüzü💙: Gitmem lazımdı Chanyeol.

Gülüşü güzel adamım: Neden bittiğimizi düşünmeye başlıyorum Baek?
Canım yanıyor ama yoksun.

Gökyüzü💙: Ne kadar suçsuz olsan da sonuçta o şeyler yaşanmış.
Benim bile izim yokken bedeninde onun izlerini sende bırakması da benim canımı yakıyor.

Gülüşü güzel adamım: Yanılıyorsun. Bedenim her zerresi senin dokunuşlarına sahipken nasıl böyle söylersin?

Gökyüzü💙: Chanyeol biz birlikte olmadık. Ne de ön sevişme gibi bir şey yaşamadık. Bunu biliyorsun.

Gülüşü güzel adamım: İzinin olması için illa birlikte olmamız mı gerekiyor?
Baekhyun aşk yalnızca cinsel ilişkiden ibaret değil.
Uyuduğumuz zaman sana sarıldığımda, bana sarıldığında, kucağıma alırken başını göğsüme koyduğunda, küçük ellerin büyük ellerimin içerisinde kaybolduğunda izin bırakıyorsun sen. Hem de hiç kimsenin yapamayacağı bir şekilde.

Gülüşü güzel adamım: Bak Hae Jin'in bıraktığı morluk gitti, yok artık. Fakat senin izlerin hâlâ var ve olacak da. Gülüşünün bile bende bıraktığı etki tüm iliklerime kazıyor izlerini.

Gökyüzü💙: Ben gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum Chanyeol. Bir tarafım "Sarhoş olsa bile izin vermiş. Bırak onu gitsin" derken öbür tarafım "Onsuz daha mı iyi olacaksın? Bırakma" diyor.

Gülüşü güzel adamım: Seni zorlamayacağım Baekhyun. Gerçekten yapmayacağım.
İstediğin zaman mı? Tamam. Beklerim ben.
Uzak kalmak mı istiyorsun? Ona da tamam. Sonunda döneceksin diye katlanırım yokluğuna da.
Bitirmek mi istiyorsun? Mutlu olacağını düşünüyorsan bunu da kabul ederim.

Gülüşü güzel adamım: Ama ölünceye kadar senden başkasına yer vermeyeceğim hayatımda. Her zaman kalbimin en güzel köşesinin sahibi sen olacaksın.

Gökyüzü💙: Ben seni ilk gördüğüm zamandan itibaren kapattım kapılarımı herkese.
Fakat bu benim için fazla. Anla beni.

Gökyüzü💙: Bu kararımın beni zamanla öldüreceğini bilsem bile yapamam. Bitti.

Gülüşü güzel adamım: O zaman kendine iyi bak Baekhyun. Bunu laf olsun diye söylemiyorum. Gerçekten iyi bak kendine.
Seni seviyorum ve inan bundan hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim.

Gülüşü güzel adamım: Ben her zaman gökyüzüne aşık bir bulut olarak kalacağım.
Sen ise her zaman benim için güzel bir karışıklık olarak kalacaksın. Hiçbir zaman çözmek istemediğim ve hep aklımda olan güzel bir karışıklık olarak.

Üzülerek söylüyorum ki diğer bölüm final. 2 özel bölüm de olacak ama:")
Notu uzun tutmak istemiyorum zaten final konuşması yapacağım. (ağlayacağım be :") )
Kolum ezildiği için bölüm atamadım ve yorumlara cevap veremedim ama şimdi iyiyim. Yani en azından yavaş yavaş yazabiliyorum.
Sizi seviyorum ve teşekkür ederim, her şey için.
p.s ANGST OLMAYACAK TABİİ:")

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin