2.6

3.1K 357 156
                                    

Gökyüzü💙: Chanyeol sence mavi mi yoksa lila mı?

Gülüşü güzel adamım: Ne için sorduğuna bağlı güzelim.

Gökyüzü💙: Bir tişört beğendim ama iki renk arasında kaldım. Hangisini almalıyım bilemiyorum.

Gülüşü güzel adamım: İkisini de al?

Gökyüzü💙: İkisini almama ihtiyaç yok. Aslında yeni bir tişörte bile ihtiyacım yok ama bunu çok beğendim.

Gülüşü güzel adamım: Bak bu konuda anlaşmıştık değil mi? Para konusunu düşünmene gerçekten gerek yok. İstediğin şeyi alabilirsin.

Gökyüzü💙: Sana yük olmak istemiyorum Chanyeol. Sırf sevgilinim diye paranı çarçur etmeye hakkım yok.

Gülüşü güzel adamım: Ah be gökyüzü hâlâ anlamıyorsun.
Senin veya benim param diye bir şey yok, bizim paramız var. Hem o parayı istediğimiz gibi harcamayacaksak ne diye kazanıyoruz ki?
Ve bir de şu konu. Bana yük olmuyorsun Baekhyun. Sevdiğim kişi bana hiçbir zaman yük olmaz.

Gökyüzü💙: Tamam bundan sonra para konusuna takılmayacağım ama sonra çok para harcıyorsun gibi şeyler söyleme. Bu tamamen senin suçun olacak çünkü.

Gülüşü güzel adamım: Söylemeyeceğimi zaten biliyorsun. Sana harcanan veya senin harcadığın paranın hesabını tutmam ben.

Gökyüzü💙: Gören de ünlü bir şirketin CEO'su sanır.🙄

Gülüşü güzel adamım: Geleceğin CEO'su olacağımı unutuyorsun galiba güzelim?

Gökyüzü💙: Bu bonkörlükle zor CEO olursunuz Park.

Gülüşü güzel adamım: Kalbimi kırdın ama bebeğim....

Gökyüzü💙: Ne yapsam ki?:")

Gülüşü güzel adamım: Eve geldiğin zaman sanırım bir film seansı güzel telafi olabilir ha?

Gökyüzü💙: Çıkarcısın sevgilim ama tamam. Fantastik olsun!

Gülüşü güzel adamım: Onu sen geldiğin zaman karar veririz, çünkü ben gerilim veya dövüş istiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Bir de üniversite konusu açılmışken biliyorsun bu sene mezun oluyorum ve mezuniyete benimle birlikte gelmeni istiyorum. Mezuniyet partisini de.

Gökyüzü💙: Partiye gelmesem olmaz mı? Yani sizinkileri tanımıyorum ve bizi nasıl karşılayacaklarını kestiremiyorum. Bir aksiliğin çıkıp gecenin mahvolmasını istemiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Olmaz. İtiraz istemiyorum Baekhyun. Sevgilim olarak beni orada yalnız bırakmayacaksın. Üniversiteden pek yakın olduğum arkadaşım yok ama hepsi iyi insanlar. En önemlisi eşcinsel olduğumu biliyorlar ve bunu önemsemiyorlar.

Gökyüzü💙: Tamam o zaman. Ne zaman olacak mezuniyet partisi?

Gülüşü güzel adamım: 2 temmuz.

Gökyüzü💙: Daha zaman varmış ama yine de yavaş yavaş hazırlanmaya başlamalıyım gibi hissediyorum.

Gülüşü güzel adamım: Zaten güzelsin bir de parti için hazırlandığın zaman daha da güzel olacaksın. Ben vazgeçmek istiyorum sanırım. Gitmeyelim ikimiz de. Orada yavşak olanlar çok olur şimdi.

Gökyüzü💙: Sinirlendirme beni Chanyeol. Ne demek gitmeyelim ikimiz de? Gideceğiz. Hem abartıyorsun. Hiç kimse bana yavşamaya çalışmayacak.

Gülüşü güzel adamım: Hadi ama gökyüzü markete gittiğim zaman bile herkesin gözü sende oluyor. Ne kadar güzel olduğunun farkında değilsin.

Gökyüzü💙: Teşekkür ederim💙

Gülüşü güzel adamım: Ne zaman geleceksin ya. Sıkıldım tek başıma oturmaktan ve seni istiyorum. Çabuk gel. Yarın birlikte çıkarız alışverişe.

Gökyüzü💙: Taksideyim 5-10 dakikaya evde olurum. Hem sen neden erken döndün kafeden?

Gülüşü güzel adamım: Çok müşteri yoktu ve patron da gitmeme izin verdi.

Gökyüzü💙: Sen istersen mısırları falan hazırla ben gelene kadar.

Gülüşü güzel adamım: Tamam güzelim. Bekliyorum❤️

Gittikçe batırıyormuş gibi hissetmem normal mi? Gerçekten bu kitabın bende yeri ayrı ve berbat etmeden bitirmek istiyorum. Fakat bir final yapmaya da kıyamıyorum. O kadar alıştım ki bu ChanBaek'e. Sizden bu seferki ricam lütfen eğer sıkıcı gelmeye başlıyorsa yorumlarda bunu belirtmeniz. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim.
Sizi seviyorum💗

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin