Baekhyun: Boş musun?
Gülüşü güzel adamım: Evet. Bugün dersim yok ve öğlene kadar boşum.
Baekhyun: Nasılsın?
Gülüşü güzel adamım: Yorgun ama iyi. Her zamanki gibi işte. Sen?
Baekhyun: Ben de iyiyim sanırım.
Gülüşü güzel adamım: Güzel. Sana sormak istediğim birkaç şey var.
Baekhyun: Tabi sor. Seve seve cevaplarım.
Gülüşü güzel adamım: Kaç yaşındasın?
Baekhyun: 20. Senden 1 yaş küçüğüm.
Gülüşü güzel adamım: Aslına bakarsan benden çok daha küçük olacağını düşünmüştüm.
Baekhyun: Neden? Yani sana bunu düşündüren ne?
Gülüşü güzel adamım: Doğruyu söylemem gerekirse bilmiyorum. Sadece öyle tahmin etmiştim.
Baekhyun: Anladım. Başka sormak istediğin bir şey var mı?
Gülüşü güzel adamım: Baekhyun diye tanıdığım biri yok. Beni nereden tanıyorsun veya benden nasıl hoşlanmaya başladın?
Baekhyun: Çalıştığın kafeye Seul'e geldiğim zamanlar sık sık uğrarım. Orada gördüm seni. İlk bakışta gözüme çok sevimli gelmiştin. Bir şeye kızgındın ve somurtuyordun. O zaman içim ısınmıştı o görüntü karşısında.
Gülüşü güzel adamım: Seul'e geldiğinde? Seul'de yaşamıyor musun zaten? Yurtdışında falan mı yaşıyorsun?
Baekhyun: Hayır, Korede yaşıyorum. Fakat Seul'de değil de Daegu'da. 2 yıl önce buraya gelmek zorunda kaldık. Arkadaşlarımın çoğu Seul'de olduğu için sık sık geliyorum oraya.
Gülüşü güzel adamım: Anladım.
Şey ben çıkarsam darılmazsın değil mi?
Boş olduğumu söylemiştim ama tek yoğun olmayan günüm bu gün. Odamı toparlamalı ve biraz derslere göz atmalıyım.Baekhyun: Bana bu kadar vakit ayırman bile bana yeter. Seninle konuşmak benim için rüya gibi. Teşekkür ederim.
Gülüşü güzel adamım: Yarın veya bu akşam yazarım sana. İyi günler Baekhyun.
Baekhyun: Bekleyeceğim.
*Sıra dışı bir mevzu değil. Klasik sayılabilecek bir kurgu işte. Aşık üniversite öğrencisi bir Baekhyun, onu tanımayan çalışan bir Chanyeol. Bu kadar. Sıkılan olursa lütfen söylesin. Seviliyorsunuz.💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.