Gülüşü güzel adamım: Baekhyun neredesin sen? Uyandığım zaman neden yanımda değildin? Gittin değil mi? 3 günde sıkıldın benden.
Gökyüzü💙: Sevgilim sen uyku sersemisin galiba. Hadi kalk elini yüzünü yıka kendine gel. Hiçbir yere gittiğim yok.
Gülüşü güzel adamım: O zaman neredesin?
Gökyüzü💙: Kahvaltı hazırlamak istedim ama buzdolabı bomboştu. O yüzden markete gittim ben de. Hem evden çıktığım 5 dakika olmaz hiç.
Gülüşü güzel adamım: Uyandığım zaman seni yanımda bulamayınca ne kadar korktum biliyor musun sen? Bundan sonra lütfen bir yere gittiğinde haber ver. Ne bileyim not falan bırak, mesaj at.
Gökyüzü💙: Üzgünüm ben bu kadar endişeleneceğini düşünemedim.
Gülüşü güzel adamım: Sorun değil güzelim. Ben çok fazla tepki verdim sanırım.Gülüşü güzel adamım: Ve hani alışveriş işi bendeydi?
Gökyüzü💙: Ama evde hiçbir şey yoktu ve seni uyandırmak istemedim...
Aç mı kalmamızı istiyorsun?Gülüşü güzel adamım: Şu an neredesin?
Gökyüzü💙: Hani dün bir marketin önünden geçmiştik ya pastanenin önündeki. Bak oraya gidiyorum.
Gülüşü güzel adamım: Bekle ben de hazırlanıp geliyorum.
Gökyüzü💙: Gerek yok Chan. Hall ederim ben.
Gülüşü güzel adamım: Oyunbozanlık yapma. Alışveriş benim işimdi değil mi?
Hem seninle birlikte alışveriş yapmak istiyorum ben.Gökyüzü💙: Bak ama ben ne dersem onu alacağız tamam mı? Çok para harcamak yok.
Gülüşü güzel adamım: Para konusunu düşünme sen.
Gökyüzü💙: Boş şeylere para harcamamızı istemiyorum. İkimiz de öğrenciyiz ve genç olduğumuz için başka ihtiyaçlarımız da var değil mi?
Gülüşü güzel adamım: Bursum olduğu için üniversiteye para ödemiyorum. Kafeden aldığım para da ikimize yetecek kadar fazla. O yüzden kısıtlama yapmamıza gerek yok güzelim.
Gökyüzü💙: Yine de artan parayı biriktirebilir ve daha iyi şeyler için harcayabiliriz. Mesela tatile çıkabiliriz veya çok sevdiğimiz bir şarkıcının konserine gideriz. Daha iyi olmaz mı?
Gülüşü güzel adamım: Olur:")
Gerçekten sen çok mükemmel bir sevgilisin Baek. Gelecekte iyi bir eş de olacaksın.Gökyüzü💙: Evlenme teklifimi ediyorsun?🙄
Gülüşü güzel adamım: Benim eşim olacağını söylemedim?
Gökyüzü💙: Tamam.
Gülüşü güzel adamım: Sence benden başkasına gitmene izin verir miyim ben?
Gökyüzü💙: Vermezsin?
Gülüşü güzel adamım: Vermem gökyüzü.
Gülüşü güzel adamım: Ve artık sana yiyecekmiş gibi bakan kızların olduğu yerden ayrıl ve yanıma gel.
Neredeyse tüm fic'lere bölüm attım:") ve sanırım artık dinlenme zamanı. Yorumların hepsini yarın cevaplayacağım. Desteğinizi esirgemediğiniz için teşekkür ederim. Seviyorum sizi!💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.