0.8

4.4K 511 350
                                    

Gülüşü güzel adamım: Baek ben üzgünüm. Gerçekten seni kırmak istememiştim.

Baekhyun: Kırgın değilim ki Chanyeol. Bunu da nereden çıkardın?

Gülüşü güzel adamım: Dün neden öyle bir anda çıktın o zaman?

Baekhyun: Bilmiyorum. Sadece seni rahatsız ediyormuşum gibi hissettim.

Gülüşü güzel adamım: Beni rahatsız etmiyorsun Baekhyun. Aksine seninle konuşurken mutlu oluyorum. 2 haftadan çok oldu değil mi konuşmaya başlayalı?

Baekhyun: Evet, 17 gündür konuşuyoruz.

Gülüşü güzel adamım: Bu 17 günde bir kez bile senden rahatsızlık duymadım. O yüzden lütfen bu düşünceyi aklında çıkar.

Baekhyun: Tamam:") şimdi biraz daha iyi misin?

Gülüşü güzel adamım: Çok daha iyiyim. Artık kendi evimdeyim diye daha rahatım hem de.

Baekhyun: Orası da senin evin değil mi?

Gülüşü güzel adamım: Benim evim ama 3 yıldan çoktur ayrı yaşıyorum ve kendi düzenime alıştım.

Baekhyun: Sahi Chanyeol neden ayrı evde yaşıyorsun? Çalışıyorsun? Buna ihtiyacın yok ki. Neden kendine eziyet ediyorsun?

Gülüşü güzel adamım: Çünkü kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum. Kendi paramı kazanmak, kendi evimde yaşamak. Hayatın zorluklarını anlamak istiyorum. Doğru ailem birazcık zengin olabilir ama ben hiçbir zaman babasının parasıyla hava atan piçlerden olmadım. Böyle hayat yaşamak daha iyi benim gözümde.

Baekhyun: Sen gerçekten mükemmel birisin Chanyeol.

Gülüşü güzel adamım: Mükemmel değilim Baekhyun. Benim de kusurlarım var. Mükemmel olsaydım eğer sevdiğim çocuk beni sevmez miydi?

Baekhyun: Belki de o sana uygun biri değildir Chanyeol?

Gülüşü güzel adamım: Uygun veya değil onu seviyorum Baekhyun. Çok seviyorum hem de. 1 yıldan fazla oldu. Fakat o beni istemiyor.

Baekhyun: Sen de beni sevmiyorsun Chanyeol. Bunun için seni suçlayamadığımız gibi onu da suçlayamayız. Seveceğimiz kişiyi ne yazık ki biz seçemiyoruz. Kalbimize "bunu sev" diye emr edemiyoruz.

Gülüşü güzel adamım: Baekhyun ama o o kadar tatlı ki aşık olmamak elde değil. Bazen bir erkek nasıl olur da böyle tatlı olur diye düşünmeden edemiyorum. Biliyor musun onun için her şeyi yaparım. Bir tek beni sevse, benim olsa dünyayı sererim ayaklarına.

Baekhyun: Yaptığın fazla acımasızca değil mi Chanyeol? Seni ne kadar sevdiğimi bile bile bana bunları yazıyorsun. Bir başkasını sevdiğin gerçeği zaten canımı yakıyorken sen onu ne kadar çok sevdiğini anlatıyorsun.

Gülüşü güzel adamım: Üzgünüm Baekhyun.

Baekhyun: Ben de üzgünüm Chanyeol. İyi geceler.

~Üzgünüm daha yeni eve gelebildim ve bölüm yazmaya başladım. Geçen bölümdeki yorumlara cevap veremediğim için çok özür dilerim. 500+ okunma sayısı için hepinize minnettarım.💚
p.s Chan'a çok kızmayın. Hiçkimse 1 yıldır sevdiği sevdiği çocuğu unutup birden bire başkasını sevemez. Ona biraz vakit vermeliyiz. :")

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin