Baekhyun: Chanyeol sana söylemem gereken bir şey var.
Gülüşü güzel adamım: Aslında benim de sana söylemem gereken bir şey var Baekhyun.
Fakat bunu nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum sabahtan beri.Baekhyun: Kötü bir şey mi oldu Chanyeol? Korkutma beni.
Gülüşü güzel adamım: Önce sen söyle. Sonra ben söyleyeceğim ne olduğunu.
Baekhyun: Hayır. Sen söylemeyince söylemeyeceğim. Lütfen ne olduğunu anlat.
Gülüşü güzel adamım: Hae Jin ve ben sevgiliyiz Baekhyun. Bu sabah yanıma geldi ve teklifimi kabul ettiğini söyledi. Teklif edeli 2 aydan fazla oluyor ama o şimdi kabul etti.
Baekhyun: Senin adına sevindim Chan. Umarım hep mutlu olursun.❤
Gülüşü güzel adamım: Fakat bir sorun var Baekhyun. Ben seninle daha fazla konuşmaya devam edemem. Seni yaralayacağımı bilmeme rağmen öylece yapamam bunu. Seni incitmek istemiyorum.
Baekhyun: Benimle konuşmak istemiyorsun yani. Sorun değil Chan. Benim için önemli olan senin mutlu olman. Zaten tam olarak 47 gündür beni sevmemene rağmen katlanıyorsun bana. Teşekkür ederim her şey için.
Gülüşü güzel adamım: Üzgünüm Baekhyun. Gerçekten üzgünüm. Seninle konuşmak gerçekten güzeldi. Seni tanıdığım için pişman da değilim. Mutlu ol.
Baekhyun: Senden son bir şey isteyebilir miyim?
Gülüşü güzel adamım: Elbette.
Baekhyun: Numaramı engelleyebilir misin?
Gülüşü güzel adamım: Buna gerek yok Baekhyun. İstemiyorum engellemek.
Baekhyun: Lütfen Chanyeol. Eğer engellemezsen ben kendime hakim olamayıp yazarım sana.
Gülüşü güzel adamım: Tamam. Kendine iyi bak Baekhyun.
Baekhyun: Sen de Chanyeol.
(Mesajınız iletilmemiştir)*Öncelikle kaç gündür ortalıkta olmadığım için özür dilerim. Özel hayatımla bura arasında bir çizgi koydum ama bazen ne yazık ki burada yansıyor. Son 3 gündür beni seven çok iyi ama çok iyi bir çocukla geziyoruz tüm gün. Başka şeylere vakit ayırmamak konusunda ona söz verdim 1 hafta ve 4 gün kalıyor geriye. O zaman geri döneceğim. Şimdilik kendinize iyi bakın. Hepinizi seviyorum ve özür dilerim. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.