0.7

4.4K 526 126
                                    

Baekhyun: Chanyeol iyi misin? Sehun hasta olduğunu söyledi.

Gülüşü güzel adamım: Önemli bir şey değil. Sadece grip oldum. Ve sen Sehun'u nereden tanıyorsun?

Baekhyun: Sehun benim tam olarak 6 yıllık arkadaşım Chanyeol.

Gülüşü güzel adamım: Senden neden bahsetmedi o zaman hiç?

Baekhyun: Bilemiyorum. Fakat inanmıyorsan Sehun'a sorabilirsin.

Gülüşü güzel adamım: Yanlış anladın. İnanmadığımdan değil sadece neden bahsetmediğini merak ettim.

Baekhyun: Anladım.

Gülüşü güzel adamım: Peki ya Sehun'la bu kadar yakın arkadaşsanız neden numaramı ondan almadın?

Baekhyun: Numaranı ondan istedim ama vermedi. Nedenini de sorarsan bilmiyorum.

Gülüşü güzel adamım: Sehun işte. Sağı solu belli olmuyor.

Baekhyun: Neden kendine dikkat etmiyorsun?

Gülüşü güzel adamım: Annem bitti şimdi de sen mi başladın? Hastalandım işte. :(

Baekhyun: Ama haklıyız Chanyeol. Tüm gün sadece tişört ve ince hırka ile dolaşıyorsun. Daha kış yeni bitti. Biraz daha kalın giyinsen olmaz mı?

Gülüşü güzel adamım: Sen benim nereden ince giyindiğimi biliyorsun?

Baekhyun: Herkese açık instagram hesabından olabilir mi acaba?

Gülüşü güzel adamım: Ne yapayım mont giyinmeyi sevmiyorum. Kalın giyinmek istemiyorum.

Baekhyun: Sonra da böyle hastalanıyorsun ama. Ateşin falan var mı?

Gülüşü güzel adamım: Birkaç saat önce vardı ama annem ilaç falan verince düştü. Şimdi sadece boğazım ağıyor ve başım ağrıyor.

Baekhyun: Ben hastalanınca hep ballı süt içiyorum ama senin bala alerjin var. O yüzden sen içemezsin. Tarçınlı süt de iyi gelir sana.

Gülüşü güzel adamım: Beni şaşırtıyorsun Baekhyun. Bala alerjimin olduğunu nereden biliyorsun?

Baekhyun: Sehun'dan öğrenmiştim. Neden söylediğim her şeyi sorguya çekiyorsun Chanyeol? Senin hakkında bazı şeyleri  bilmem kötü bir şey mi?

Gülüşü güzel adamım: O anlamda söylemedim Baekhyun. Sadece beni bu kadar iyi tanıman beni şaşırtıyor.

Baekhyun: Neyse Chanyeol, seni rahatsız etmeyeyim. Zaten hastasın,uyu biraz. Sonra yazarım ben.

Gülüşü güzel adamım: Kırıldın değil mi? Özür dilerim.

~Chanyeol'e çok kızmayın lütfen. Tüm güzel yorumlarınız için de teşekkür ederim. İyi geceler🌙💛

beautiful mess/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin