Baekhyun: Chanyeol. Sana fotoğrafımı atacağım konusunda söz vermiştim.
Gülüşü güzel adamım: Evet.😍
Atacak mısın gerçekten?Baekhyun: Atmamı istiyorsan atacağım. İstiyor musun?:")
Gülüşü güzel adamım: Soruyor musun birde? Tabiki at!
Nedensizce heyecanlandım.Baekhyun: Fakat şimdiden söylüyorum çok yakışıklı değilim.
Gülüşü güzel adamım: Ona ben karar vereyim istersen? At hadi
Baekhyun:
Gülüşü güzel adamım: Vay be.
Baekhyun: Efendim?
Gülüşü güzel adamım: Ne yazacağımı bilemedim bir anlık. Sen çok güzelsin.
Baekhyun: Güzel mi?
Gülüşü güzel adamım: Evet güzel. Tanrım ben şimdiye kadar böyle güzellikte birini görmemiştim.
Baekhyun: Ama ben erkeğim Chanyeol. Güzel olmam biraz saçma olmaz mı?
Gülüşü güzel adamım: Güzel sıfatı yalnızca kadınlar ait değil Baekhyun.
Ve sen çok güzelsin.Baekhyun: Ben çok teşekkür ederim. Utancımdan ne yazacağımı bilemiyorum.
Gülüşü güzel adamım: Neden utanıyorsun ki? Ben iltifat etmedim ki. Sadece gerçekleri söyledim.
Baekhyun: Utandırmaya devam ediyorsun. Sevdiğin adam bunları yazıyorsa tabiiki utanır insan.
Gülüşü güzel adamım: Gerçekten Baekhyun sen nasıl bir şeysin? Kafamı karıştırıyorsun. Masumsun, iyisin, güzelsin, kalbinin güzelliğine laf yok. Böyle birinin gerçek olmasını aklım almıyor benim.
Baekhyun: Teşekkür ederim Chan. İnan bana benim amacım kafanı karıştırmak değil. Hiçbir şey yapmıyorum ben.
Gülüşü güzel adamım: Sorun da bu ya. Hiçbir şey yapmıyorsun. Olduğun gibisin ama kafam karışıyor.
Baekhyun: Ben üzgünüm.
Gülüşü güzel adamım: Üzgün olma Baek. Üzgün olmanı istemiyorum. Mesaim başlıyor ve patronum fazla ciddi biri.
Baekhyun: Çıkıyorsun yani? :(
Gülüşü güzel adamım: Her ne kadar istemesem de evet. Seninle konuşmak dururken inan birilerine hizmet etmek benim de hoşuma gitmiyor ama işimi kaybetmek de istemiyorum.
Baekhyun: Sorun değil. Ben zaten hep buradayım. İyi çalışmalar Chan.❤
~Benim güzellerim nasılsınız? 1k için hepinize teşekkür ediyor ve bir kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum. Hepiniz iyiki varsınız ve umarım ileri de yanımda olursunuz. Güzel mesajlarınız, yorumlarız için minnettarım. Güzel kalplerinizden öpüyorum.💜🦄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful mess/chanbaek
FanfictionBaekhyun aşıktı sadece. Ne daha fazlası, ne de daha azı.