- Capitolul 22 -

828 71 15
                                    

El zâmbii brusc, iar inima mea tresării şi începu să bată cu putere. Dumnezeule, era minunat! " Frumos" era un cuvânt mult pre mic şi lipsit de sens ca să-l descrie. Ca de obicei, râsul dură doar un moment, dar chiar şi după ce buzele i se strânseră, sclipirea lui îi rămase în ochi.

- Desigur, spuse el, relaxându-se şi uitându-se în jur. Apoi intrase şi se aşeză pe canapea.

Am încuiat uşa în urma lui şi m-am dus spre bucătărie. Noah stătea relaxat pe canapea şi mă urmărea cu privirea.

- Vrei să mănânci ceva? Îl întreb căutând prin frigider ingrediente pentru a găti ceva.

- Da, sunt lihnit! Îngeraş, pot fuma aici?

Nu eram prea de acord cu fumatul, dar pe Noah nu îl puteam refuza, el făcea şi fumatul suportabil pentru mine şi asta era ciudat pentru propria-mi persoana.

- Da, poți fuma. Eu o să gătesc nişte omletă, fiindcă şi mie îmi e prea foame şi asta e mai rapidă, îi spun făcându-i cu ochiul şi punând ouăle, caşcavalul şi şunca pe masă.

Noah se aşeză în genunchi în fața mesei micuțe din mijlocul sufrageriei şi începu să scoată chestii din jachetă. Scosese un pliculeț, ceva mic şi dreptunghiular şi pachetul de țigări. Sprâncenele mi s-au unit la această priveliște, eram curioasă de ce vrea să facă, dar nu m-am apropiat de el până ce nu am terminat de gătit omleta .

- Tatăl meu, spuse el după ce îşi terminase treaba şi se aşeză din nou pe canapea, e un prost. Mi-a povestit multe despre mama ta, când ne înțelegeam cât de cât bine şi crede că dacă semeni cu ea eşti la fel de slabă şi uşor de manipulat ca ea.Dar se înşală. Ție pot să îți simt furia din celălalt capăt al oraşului. Eşti puternică, Sophie, chiar şi aşa cum eşti. Dar împreună am putea fi mult mai puternici...

Ochii lui întunecați erau plini de o fierbințeală şi o intenistate care mă țintuiau în loc, fără să-mi pot întoarce privirea, iar el îşi continuă discursul trăgând cu putere din țigarea care a confecționat-o cu câteva clipe în urmă şi care avea un miros total diferit de mirosul de tutun obişnuit.

- Eşti destul de puternică să trăieşti între umbre, să străluceşti acolo. Poți deveni o regină a întunericului, în lumea celor fără de speranță. În lumea mea. Să îi distrugem pe toți cei ce ne-au făcut rău, împreună, îmi spuse el iar vocea îi era la fel de tandră ca degetele ce mă mângâiau pe gât.

Trase puternic din țigara aflată între degetele lui şi se apropie de mine, contactul dintre buzele noastre îmi făcu inima să tresară, iar fumul ce îl introducea în gâtul meu îmi făcu stomacul să mi se strângă într-un ghem. Nu refuzasem "darul" primit, ba din contră îl trasem puternic în piept lăsându-l să îmi invadeze plămânii neobișnuiți cu aşa ceva.

- Ce e asta ? Îl întreb făcând semn către țigara dintre degetele sale.

- E un joint, Sophie. Iarba este un pansament perfect pentru rănile din trecut sau prezent. În general drogurile sunt nişte medicamente geniale. Îngeraş, vreau să vi în lumea mea, vreau să fi mai puternică decât eşti, vreau să fi ca mine, să fim la fel .

Dacă tata ar fi fost aici, mi-ar fi spus că dacă Noah chiar mă iubeşte nu mi-ar cere să mă schimb şi m-ar obliga să îl refuz categoric . Dar tata nu era aici şi Noah doar îmi propunea o anumită schimbare care m-ar fi ajutat să îmi vindec inima rănită.
L-am privit în ochii ocenici fără să spun nimic, nu aveam nevoie de cuvinte, i-am luat joint-ul din mână şi am tras adânc fumul delicios în piept.
Ăsta era răspunsul meu şi sunt sigură că înțelesese ce i-am transmis fiindcă pe chip îi apăruse un zâmbet pervers.

- Ăsta e răspunsul tău final? Trebuie să fi foarte sigură că vrei să intri în lumea asta alături de mine, îngeraş.

- Sunt foarte sigură! Spun strângându-i mâna cu putere.

Simțeam cum fiecare muşchi din corpul meu se relaxa, drogul îşi făcea efectul şi îmi împânzea corpul de plăcere. Îl priveam pe Noah cum mai face un joint, iar ideea de a-mi schimba complet viața mă incita şi mai tare.

Chiar dacă tata a încercat să mă crească frumos, mereu am avut o parte rebelă ce îşi dorea să facă parte din grupul acela retras de la liceu care fuma în pauze şi nu prea fecventa şcoala, dar îl respectam pe tata.
Totuşi aveam nevoie să îmi dezvolt mai mult partea întunecată pentru a mă răzbuna pe cel ce mi-a distrus întreaga viață şi mă mirase faptul că însăşi fiul său mă ajuta să fac asta.

- Haide la mine în cameră, îi spun iubitului meu după ce îşi termină treaba.

El se ridică în picioare şi îmi întinsese mâna pentru a mă ajuta să nu îmi pierd echilibrul. Când mi-am ridicat fundul de pe canapeaua veche, am putut simți căt de tare mi se înmuiaseră picioarele şi abia de puteam merge, dar cu ajutorul lui Noah am reușit să nu fac contact cu podeaua rece.

Ajunşi în cameră, Noah se aşeză pe patul meu, iar eu m-am îndreptat direct spre baie pentru a face un duş, de care aveam atâta nevoie.
Intrând în baie am putut observa ce efect a avut drogul asupra ochilor mei, ce erau roşii, iar pupilele le aveam dilatate, totuşi priveliştea mă încânta. Trebuia să mă obişnuiesc cu "noua" Sophie.

M-am descotorosit cu uşurință de haine şi am intrat rapid în duş, lăsând apa fierbinte să îmi încânte corpul. Fiecare picatură de apă mă relaxa şi mai mult, iar muzica mă ducea în altă lume. Trupa mea preferată Pink Floyd, mă făcea să cânt împreună cu ea şi în aceste momente nu îmi mai păsa de prezența lui Noah în camera alăturată şi nici că m-ar putea auzii.

Am ieşit cu greu din duş, doar pentru că iubitul meu mă aştepta, fiindcă dacă aş fi fost singură cu siguranță aş fi petrecut minute în şir acolo.
Mi-am înfăşurat părul într-un prosop,iar corpul în altul. Prosopul îmi trece doar cu o palmă peste fund, dar în momentele acestea nu mai simțeam nici ruşinea.

Am părăsit baia şi m-am indreptat spre şifonier, puteam să jur că îl observasem cu coada ochiului pe Noah frecându-şi ochii la vederea mea. Mi-am luat o pereche de boxeri ce îmi acopereau jumătate de fund, pe sub prosop, iar apoi am renunțat la el profitând de întinericul ce împânzea camera şi de faptul că stăteam cu spatele la Noah .
Am mai ales din şifonier o rochie de noapte din mătase, iar părul l-am prins intr-un coc în mijlocul capului.

M-am apropiat de pat şi îl observam pe Noah cu mă privea faşcinat de sub pătură. Îmi amintisem că trebuie să închid uşa, ca nu cumva să facă tata vreun atac de cord când mă vede alături de Noah în pat. Iubitul meu părea dezamăgit că îl fac să mai aştepte câteva secunde, dar zâmbii la auzul încuietorii.
Mergeam uşor către pat, ca nu cumva să cad din picioare, iar Noah mă admira salivând.

- Înghite-ți saliva,dragule, spun râzând puternic, ajutată de efectul drogului.

- La cum arăți îmi e imposibil să înghit atâta salivă,îngeraş, spune zâmbind pervers.

M-am aşezat lângă el sub pătură, iar stomacul mi se făcu ghem când picioarele mele goale se întâlniseră cu ale lui. Se pare că îşi dăduse jos pantalonii, apoi îmi facuse semn către joint-ul pregătit mai devreme de pe noptieră. L-am luat între degete lăsând fumul să îmi bucure plâmânii şi drogul să îmi pătrundă corpul .

Noah zâmbea cu mândrie, iar eu i-am zâmbit înapoi.

- Îngeraşul meu rău, spuse muşcându-şi buza superioară.

Avea dreptate nu mai eram un îngeraş blând şi bun, devenisem un înger rău căruia răzbunarea îi pulsa în vene.

-----------------------------------------------------------

Prieteni vreau să vă anunț că de acum voi posta mai des. Îmi pare rău de întârzierile mele, dar nu am dispus de prea mult timp.💜
Totuşi vă mulțumesc că unii dintre voi ați rămas alături de mine.🤗

SophieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum