Han Nehri boyunca koşmak cidden yorucuydu.
Ne işimiz vardı burada yani?Evin önünde kendi etrafımda daireler çizsem daha az yorulurdum.Şehir merkezinden uzak yurtlarımızdan ta Han Nehri'nin oralara...
Bir de bu koşudan sonra şirkete geçeceğiz.Al hadi!
Şirkete gireli 3 ay olmuştu.Zaman çok çabuk geçmişti.Ayrıca üç aydır telefondan konuşmak dışında ailemle hiçbir ilişkim yoktu.Onları özlemiştim.
"Sehun bize bakıyorlar."dedim elimle yanında koştuğum Sehun'u dürtüklerken.
Sehun hala koşarken kafasını çevirip aniden bana baktı.Suratında fondaten falan yoktu,terliydi ve salak-Sera-cidden-salaksın bakışını korkunç bir şekilde atıyordu."Sera-cığım?"
Suratına rağmen tatlı çıkan sesi daha da korkmama neden olmuştu.
"Evet?"
"Neden bakıyorlar acaba hiç düşündün mü?Biz ÜNLÜ olduğumuz için olabilir mi?!"diye her kelimenin üstüne sanki aklımdan problem varmış gibi bastırınca kafamı eğdim.
Haklıydı.
Tamam,onlar kadar ünlü olmasam da çektiğimiz fan videosu ve Sm tarafından Donghae sunbae ile yayınlanan fotoğraflarım,Seohyun ile yayınlananlar..Bunlar biraz da olsa tanınmamı sağlamıştı.Ama hayranım olacağını zannetmiyordum.
Kim benim tipime bakıp hayranım olurdu ki?O yapılan Luhan'a özgü.Ya da belki Exo'ya..
Bana değil yani.
Tekrar arkama dönüp fotoğrafımızı çeken fanlara-daha doğrusu Sehun'un fanlarına.Zaten iki kişilerdi.- baktım.Sehun da benimle dönüp onlara ışıltılı bir gülümseyiş sunduğunda- ..ahh cidden koşarken poz mu veriyorduk?
"Neden bu kadar geride kaldınız?Kaplumbağa,Kaplumbağa,Kaplum-"diye bağıran ve arkamızdan koşan Baekhyun'un sesi fanları görünce ağır çekime alınmış gibi yavaşlamıştı.
İki kız da kıkırdadığında Baekhyun hayretle cümlenin devamını getirdi."-bağa?"
"Evet,evet ondan."diye mırıldandı Sehun ve kafasıyla biraz daha hızlanmamızı işaret etti.Normalde olsa kolumu tuttuğu gibi peşinde sürüklerdi ama fanlarını düşünüyor olmalıydı.
Ne kadar düşünceli çocuk dediniz değil mi?Belki cevabınız evet ama benimkisi daima 'Sehun mu?O mu düşünceli?Puhahahaha.!!!!' olacak.
Kafamı bu saçma düşüncelerden sıyırmak istermiş gibi iki yana sallayıp hızımı artırdım.Sabahın beşinde koşuyorum,Sehun'la koşuyorum,Baekhyun'un çocuksu alaylarına maruz kalıp susuyorum,bacaklarımın yanmasına rağmen şikayet etmiyorum.Vay canına, üç ay beni gerçekten değiştirmişti.
Eski Sera olsa sanırım şöyle yapardı:
1.Sehun'un üstüne atla,D.O'nun nerede olduğunu sor.
2.Baekhyun'un üstüne atla,alay ettiği için ağzının ortasına bir tane yapıştır,D.O'nun nerede olduğunu sor.
3.Bulduğun ilk anda-büyük ihtimal ilk beş dakika içinde- otur ve D.O'nun nerede olduğunu sor.
Gerçekten çok değiştim.Bu arada..D.O sahiden nerede?"Sera acele et!"
Kesik kesik nefeslerimin arasında kafamı kaldırıp Chanyeol'a baktım.Az önce arkamızdaydı,ne ara önüme geçmişti?
"Maraton mu koşuyoruz?Usain Bolt mu sandın sen beni?"diye bağırdığımda yanımdan geçen Tao sırıttı.
"Kai'ye şikayet ederim seni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.O.mestic Diary √
FanfictionSera'nın hikayesi SM şirketine kabul edilmesiyle başladı.Ve eskiden ulaşamayacağı kişi yalnızca bir adım yakınındaydı. @haybinekso ile ortak yapım -2013 Not:Yaoi değildir.