7.Bölüm"Saçma bir akşam"

6.6K 328 23
                                    

"Yavaş adımlar Sera,sadece yavaş adımlar atacaktın."

Popoüstü düştüğüm yerden kalkmama yardım eden Kai beni sanki her an kırılacakmışım gibi tutuyordu.Ben iyiydim"  ama yine de hepsi endişeleniyorlardı.

Dün gece fazla yıpranmıştım.

Geceye dair hatırladığım tek şey törenin ne kadar sıkıcı olduğuydu.Dikkat edin parti değil tören diyorum.Bir daha Sm' parti 'dediği zaman evde kalmayı tercih edeceğim.

Bana anlattıkları kadarıyla gecenin yarısını hastanede benimle beraber geçirmişler-Sabah uyandığımda yatağımdaydım-Ve hiçbiri benim iyi olduğuma inanmıyordu.

Fıstığa alerjim vardı.Fıstık bir yerime değer değmez orayı şişirmeye başlıyordu ve düşünün o fıstığı yiyorsunuz.İşte tam da bu yüzden nefes almakta güçlük çekmişim.

Açıkçası daha önce böyle bir şey başıma gelmemişti.Yani annem küçükken beni hastaneye götürüp neye alerjim olup olmadığına dair bir test yaptırtmıştı.Ve sonuç 'Kabuklu deniz ürünleri ve fıstık'.

Zaten balık benzeri şeyleri sevmediğim için sorun yoktu,yaklaşmıyordum bile ama fıstığın riskli olduğunu dün çok iyi anlamıştım.

"İstersen bırakabiliriz.Bugünlük bu kadar yeter zaten."dedi Taemin.Elinde müzik çaların kumandası vardı ve tek bir lafımla anında müziği kapatacak gibi duruyordu.

Dudaklarımı büzüp tuttuğum nefesimi dışarı saldım."Tamam..sanırım."

Taemin tamam kısmından sonrasını dinlememişti,Kai ise beni azarlar gibi "Sadece 9 gün kaldı,kendinden emin olmalısın."demişti.

Tabi bunu onun demesi kolaydı.Sm'in dance machine'i ben değilim sonuçta.

"Tamam olurum."dedim hemen.Kai'nin kaşları çatık halde bana baktığını görünce "Tamam Kai olurum dedim"diye direttim.

Kai bir süre daha kaşları çatık baktıktan sonra vazgeçip elindeki havluyla açıkta kalan yerlerini kurulamaya başladı.Kai'nin çocuksu olması gerekmez miydi?Niye ben dans ederken sanki beni rezil edecekmiş gibi bakıyordu?Dansa fazla önem veriyordu sanırım.En azından bir şeyi ciddiye aldığına sevinmiştim.

   Ben Kyungsoo hariç hiçbir şeyi takmayan bir insandım.

Sırf dinlenmemize engel olmak istermiş gibi bilerek rahatsız yaptırdıkları oturaklardan havlumu aldım ve bende Kai ve Taemin gibi yüzümü kurulamaya başladım.İki saat boyunca bana bir havada takla attırmadıkları kalmıştı.Bunu Taemin'e söylediğimde bana 'o da bir dahaki derse artık'demiş ve ben şoktan şoka girerken Kai'yle bir beşlik çakmıştı.Taemin'in dalga geçtiğini o zaman anlamıştım.

"Daha şan dersin var.Cidden Sera eve gitmek zorunda mısın?"diye sordu Taemin.Neden olduğunu bilmiyorum ama Taemin beni eğitmenin vatani bir görev olduğunu düşünüyordu sanırım.Ben bile bu işleri onun kadar umursamıyordum.Akışına bırak..

   "O nasıl bir soru ya?Hayır bir açıklayabilir misin acaba?" diye gayet odun bir şekilde sorduğumda Taemin dance machine modundan çıkıp Kai'nin tercümanlığına terfi(?) etmişti.

"Yani ailenin yanında kalıyorsun.Sana bir yurt ayarlanması lazım."

"Bu işler o kadar kolay mı?"

"Shin Hye ile konuş.Henüz bir menajerin yok senden Shin Hye sorumlu olmalı."

Benden sorumlu olacak mı bilmiyorum ama benim ölümümden sorumlu olacağına kesin gözü ile bakıyordum.Shin Hye gayet iyi ve güzeldi ama aşırı sevgiden bir gün beni öldürebilirdi.

D.O.mestic Diary √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin