Hikaye hakkında ve önemli!

5.1K 205 20
                                    

Eh,selam arkadaşlar,

Hepinizin bilmesini istediğim için özellikle hikayenin arasına böyle bir şey sıkıştırdım.

Bildiğiniz gibi bir dahaki bölüm final

Diyemem tabi,çünkü değil.Yuh,çüş,oha daha hiç Kyungsoo ve Sera'ya 'cidden bu ikisi çok salak!' diyemediniz.Olmaz öyle şey.

Neyse.

Benim asıl şöyleyeceğim şey(İnşallah hala okuyorsunuzdur.) Sera hakkında.Özellikle bir kız ismi vermedim bu kız aha da Sera diye.İsterseniz kendinizi hayal edin,çokta önemli değil.

  Ama ben bir ilk yaparak bir kıza yüz düşünmedim tuttum sesini hayal ettim.

Bundan sonra Sera'nın çıkan albümü dahi o kızın şarkılarından oluşacak. :D

Şarkıyı asıl söyleyen Kız kim mi?Koreli değil.Belki biliyorsunuzdur LEA MİCHELE.

Ama lütfen kızın sesini yüzüyle beraber hayal etmeyin.Şahsen ben bu kızın şarkılarını 'Aigoo bizim Sera'mızın sesiii!!!' ruh halinde dinliyorum.

Bir de şu var ki,,

  Hikayemizin türünü az çok anlamışsınızdır.

Tamam fanfiction ama ne dram ne romantik.

Komedi bizimkisi :)

Bu yüzden asla vıcık vıcık şeyler yazmam,yazamam :)

Ama bir şekilde D.O ile Sera'yı everirim. :D (Bunu düşününce bile sırıttım şimdi.D.O ile Sera nikah masasında asdffghdk)

Bu yüzden ben önceden söyleyeyim de... Böyle heba olan ne fanfic yazarı arkadaşım var ah ah

Oh,içimde kalmıştı.

Ve son olarakkkk

Böyle konuşmamdan sakın atar yaptığımı zannetmeyin(Böyle düşünmesen bile şu an öyle düşünmeye başladın değil mi?)

Sadece konuşma tarzımdan belki anlamışsınızdır.İnsan türünün odunsu çeşidine dahilim.(Düşünsenize arkadaşınız size Seni seviyorum diyor siz de susuyorsunuz-Evet,o kişi benim.)

Bu yüzden biraz rahat,relax konuşuyorum(Rahat=relax aynı anlamda :( )

Ama biliyorsunuz ki zaten kimseyi bilerek üzmek istemem.

Şimdi şarkıların isimleri(Dinlemenizi tavsiye ederim her ne kadar korece olmasalar da :D)
Lea michele:
-Cannonball
-thousand needles
-Dont let go
-Battlefield
-On my way
-What is love?(Hihi,exoyla bir ortak yönü var :D)
-Louder
-Get it right(Sera'nın teaser şarkısı bu,haberiniz olsun)
-Cue the rain

Aşağıya koyu harflerle yazacağım yazıyı Korelilerle alakası olmayan ama ne hikmetse exo'yu sevdirdiğimiz Ginger Goddes'ın yazarı (Bff'miz <3 ) yazdı.Ciddi bir şey yazdığını zannetmiştim ama..

D.O.mestic'in kendince finalini yazmış arkadaş :D
Final
D.O yanıma geldi ve önümde diz çöktü. Bir göl kenarındaydık. "Sera, boşver o sidikli Jay'i. Gel beraber mutlu bir yuva kuralım." Elimi tutup bana alttan alttan bakmaya devam etti. "Ah, Kyungsoo, ne diyeceğimi bilemiyorum." Elime bir öpücük kondurduktan sonra gülümsedi. "Sera, evlen benimle." Tam bir cevap verecektim ki ayağım kaydı ve göle düştüm. Boğularak öldüm. Allah rahmet eylesin. Allah mekanımı cennet etsin.

D.O'da gidip Nesibe ile evlendi. Yasımı mı tutsun çocuk yani? Allah mutluluklarını bozmasın inşallah. :*

UisaBo & haybinekso

D.O.mestic Diary √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin