1.Bölüm "Petitoo!!!!"

10.8K 446 67
                                    

Sm koridorları soğuktu.Soğuk ve karanlık.Hayır,bu onu daha korkutucu falan yapmıyordu.Hayır korku filmi de değildi yaşadığım.Salak gibi rüyamda Sm şirketini gördüğümü biliyordum.Ayrıca soğuk olmasının sebebi ısıtma sisteminin bozuk olması.Ve elektrikler kesildiği için karanlık.Nerden mi biliyorum?Çünkü bu rüya benim rüyam,TAMAM MI?Ne olacağını ben bilirim.Ve ben ısıtma sistemi bozuk diyorum!
Elimle yoklayarak koskoca koridorda tek bir kapı buluyorum.Tek bir kapı!Üstelik bulana kadar canım çıktı.Zaten sürem de az.7 saniye rüya mı görülürmüş?Ben genelde 2 saniye falan görürüm zaten.Annem rüyanın ortasında uyandırır da.Sizin anneniz de mi öyle?Hepimize geçmiş olsun o zaman.
Neyse,elimi kapının koluna koyup tokmağı çeviriyorum.Kapı açılıyor ve karşımda biri var.Çığlığı basıyorum.
"Annecimmm!!!!"
Karşımdaki en sevdiğim grup olan Exo'dan Tao.Bu panda halkalı gözlerin başka bir açıklaması olamaz zaten.
Yüzündeki sırıtmaya dalmışken"Küçük kız Sm sana göre değil."diyor ve pat diye suratıma kapıyı kapatıyor.Bana!!Benim suratıma!!Tamam tamam o Tao sonuçta.Yapar mı?Yesss,it is a pencilll.

Suratımda bir ıslaklık hissedince gözleri açtım.Açamadım aslında,onlara bile su dolmuştu.Gözlerim bir süre yandıktan sonra gözlerimi açtım.Tamam bu sefer oldu.Bu sefer başardım.

Ama karşımda elinde meşhur sürahisi ile annem duruyordu.

"Bir dahaki sefere kalkmazsan damacanayı kafandan aşağıya boşaltırım."

Annemin her zaman yaptığı ama bir türlü faaliyete geçiremediği tehditlerden biri daha işte.

Ama bir dakika bizim damacanamız yok ki!

"Hehe bizim damacanamız yok."diyerek sırıtmamla annemin yine bir dünya markası olan peluş terliğini suratıma yemem bir oldu.

Bu kadında nasıl bir el kol kordinasyonu var acaba?Hayır,ne ara çıkardı o terliği?O kertenkeleden daha hızlı,o şimşek mcqueene tozunu yutturur.Ooo annem Park Min ha!!!

Annemin odadan çıkmasıyla terlikleri yorganımdan üzeri attım ve ayağa kalktım.Üstümü giyinirken aynaya bakıp suratımın kaç saniye daha kızarık kalacağı üzerine kendi kendimle iddialaşıyordum.

Daha fazla saçmalamadan aşağı indim.Günlük triplerim eşliğinde sofraya oturdum ve mısır gevreği kaseme süt döküp yemeye başladım.Korede yaklaşık 2 yıldır bulunmama rağmen hala yemeklerine alışamadım.Seneye artık.

"Hadi yine iyisin şirkete kendi başına gidebilirsin."diyen anneme az önce 'yerçekimini ben buldum' demişmiş gibi baktım.Annem bu seferki tribimin kısa süreceğini anlamış olacak ki gülümseyip"İşlerim var.Kendin git."diye açıklamada bulundu.

Tribimi bir kenara bırakıp annemin boynuna atladım..Ne tribi?O da neymiş?Yemek adı mı yoksa?

"Seni seviyorum."

"Anca işin düşünce zaten."dedi annem gülümseyip.Cevap vermeyip yemeğimi bitirdim ve masadan kalktım.

Evde biraz daha oyalandıktan sonra kapının önündeydim.Annem nasihatlarını sıralarken gözlerimi devirdim."Sadece önüne bakarak git."diye lafını bitirdi annem.He anne,gel seni annene götüreceğim diye şeker veren amcaların yanına da gitmeyeyim değil mi?

"Etrafa bakmazsam bir kazaya kurban giderim anne."diye dalga geçtim annemle."Biliyor musun trafik kazalarında her yıl beş bine aşkın insa-"

"Anneyle dalga geçme."diye çemkiren anneme tekrar sarıldım ve yeniden yola koyuldum.

Şimdi sıkı durun,çok klasik bir cümle kuracağım:Bugün benim için önemli bir gün.

Neden mi?Sorun tabi,haklısınız.Mesela neden Sm şirketine gitmek için yola çıktığımı da sorabilirsiniz.BUGÜN SM ŞİRKETİ SEÇMELERİ VAR!!!!

Ve tabiki de ben katılıyorum.Tabi böyle mal mal davrandığıma bakmayın sesim harikadır.Yani öyle incecik çığırtkan bir sesim yok.Maşallah güzel bir sesim var,inanır mısınız kendimi övmeyi de hiç sevmem(!)

Kendi düşüncerime dalmışken büyük bir çığlık topluluğuyla kafamı kaldırdım.Hayret Sm'e gelene kadar kafamı annemin dediği gibi yerden kaldırmamıştım.İşte anne lafı bu öyle boş bir laf değil.İstemeden de olsa yapıyorum işte.

Sm binasının önüne iki lüks araba yaklaşmıştı.Tabi lüks araba olacak neyi bekliyordunuz vosvos falan mı?

Ama şimdi grupları düşüyordum da kim iki arabayla gelir?

Bildiniz sayın seyirciler tabi ki Exo!

Ne Exo mu?EXO MU???

Gelir gelmez kalp krizi geçirecektim galiba çünkü hayranların çığlığı eşliğinde arabalardan birinin kapısı açılmıştı.Öküz sesli Chanyeol arabadan indiğinde-arkası dönüktü ama şapkasından tanımıştım- bunun Exo K'nın arabası olduğunu anlamıştım.

Ve o an..

Arkadaşlarımın deyişiyle'Çok görürsün rüyanda' benim deyişimle Petito ayıcık D.O Kyungsoo tam karşımda kanlı canlı duruyordu.Yanlış anlamayın karşımda derken onun da arkası herkes gibi bana dönüktü.Ama bir dönüp baksaydı ne olurdu???İçimdeki haklı ama gerizekalı olan ses'Mal mısın seni tanımıyor bile' dese de onu susturdum ve dayanamayıp ilk kez bir idol için çığlık attım.

"Petito Ayıcıkkkk!!!!!!"

D.O.mestic Diary √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin