22.Bölüm"Sherlock Exo"

4.8K 283 63
                                    

Saatlerdir şirkette sırıtır vaziyette geziyordum.

Birkaç gün olmuştu ama D.O.'nun yaptıklarını aklımdan hala çıkaramıyordum.

Romantik olmaya kilometre farkıyla uzak olan ben bile 'o gün keşke hiç bitmeseydi' diye düşünüyordum.Ama bu imkansız bir şey.O zaman, her günümüz böyle güzel geçsin diyelim.Ya da şu daha iyi.En kötü günümüz böyle olsun.Evet kesinlikle bu daha iyi.

Oturan boğalar adına..Kafamdaki devreler yine yanmaya başladı galiba.

Kayıt odasından içeri girdim.Tam olarak benim saatim gelmediği için Girls Generation içeride çalışma yapıyordu.Onlara görünmeden bir köşeye geçtim.

Tam Mr.Mr'ın melodisine dalmışken kurbağa vıraklamasıyla yerimden sıçradım.

Bu melodiyi Jay'den almıştım,D.O bu sese gıcık oluyordu-belki de Jay'den aldığım içindir- ama benim hoşuma gidiyordu.Mesaj sesi yapacak kadar.

Mesajı açtım.

<Göremediğim seni bulmak için çabalıyorum...>

Al işte!!

Her ne kadar etrafta sırıtık sırıtık dolansam da aldığım sapık mesajları bütün huzurumu bir anda kaçırıyordu.Bu kaçıncıydı?

D.O'ya söylesem mi emin değildim.Zaten söylesem ayrı bir dert söylemesem ayrı...Tamam,bir daha gelirse söyleyecektim.Ya da son üç.Evet üçüncüde söylerim.

Ahhh,asla söyleyemeyeceğim!!

  Kimdi bu sapık?Sadece videomun teaserı çıkmıştı.Hayran sayım yok denecek kadar azdı.Buna rağmen sasaeng beyinli şahıslar nasıl bana mesajlar atıyorlardı?Hayır,yani numaramı nereden biliyorlar?

Belki de kuzenim Lilian'dır.Belki de İngiltere'deki arkadaşlarına benim kuzenim ünlü diye hava atmak istemiştir,inanmayanlara da telefon numaramı vermiştir.Olamaz mı?

Hayal gücüm sanırım yine kendini aştı.

Aniden gözlerim karardı.Bayılmaktan ya da SM'in faturalarını ödemediği elektrikten dolayı değil.Gözlerimin üzerine bir çift el konulmuştu.Bunun anlamı belli zaten.Klasik eğlence anlayışı olan klasik kişilerin 'Bil bakalım ben kimim?' oyunuydu bu.

Olabilecek ilk kişiyi söyledim.

"D.O, sen misin?"

Ses yoktu.Burada eğer arkamdaki gerçekten D.O'ysa- ah,neyi anlatıyorum,D.O değilmiş işte.

Olabilecek ikinci kişi...
Üç idiotlarım...

"Baekhyun sen misin?"diye mırıldandım."Bak,hiç seni çekecek durumda değilim,bir de kayıt odasında-"

Nihayet gözlerim açıldı.Kafamı kaldırıp klasik oyunu oynayan klasik kişiye baktım.

"D.O,ilk seni demiştim ama!"

Sesim resmen bağırır gibi çıkmıştı,Mr.Mr. şarkısına yeni bir soluk getirmiştim,bağırtım o dereceydi.
Girls Generation'un onuncu üyesi ben olmalıymışım.

D.O güldü ve saçlarımı hafifçe karıştırdı."İnsanlar bazen şaka yaparlar Sera."
Aman ne şaka!!

"Şakayı kurallarına göre yapmalısın."deyip ayağa kalktım.Anlaşılan kayıt sırası bana gelmeyecekti.

D.O sesini çıkarmadan peşime düştü.

Şu mesaj meselesi yüzünden gereksizce D.O'ya da bozuk atmıştım işte.Yoksa o klasik oyunu sevmediğimden değil.

D.O.mestic Diary √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin