Harika!
Harikulade!
Muhteşem!
İçinde bulunduğum durumu açıklamak için yeterince saçmalamıştım sanırım.
Pekala ne durumdayım bir bakalım değil mi?
Az önce kayıt odasında resmen dağıttım ve bunu yaparken bütün şirket beni dinliyordu.Sonra bir de dans ettim bunu da Baekhyun gördü-Sanırım o da benim kadar çatlak olduğu için bu o kadar da sorun değil-.Ayrıca SS diye bir lakabım var.Ve Ah!!Lee Soo Man adlı Sm'in kurucusu olan şimdiye kadar sadece uzaktan bir kez gördüğüm adam beni odasına çağırıyor.
Az bile saçmalamışım değil mi?
"SS ne demek acaba?"diye sorduğumda abartmıyorum odadakilerin neredeyse yarısı kafasını'bu kız iflah olmaz'dercesine salladı.
"Stajyer Sera.SS"diye nihayet biri bana acıyıp açıklama yaptığında sanki yeni lakabımı çok beğenmişim gibi kafamı salladım.
"Peki şey..Lee Soo Man'ın odası nerde?"
Tekrar bana aynı bakışı attıklarında-Baekhyun hariç o gülüyordu- "Ne?Hiç gitmemiş olamaz mıyım?"diye feryat ettim.
Az sonra kendimi yere atıp yeri yumruklayarak ağlamaya başlarsam kimse beni garipsememeliydi.
Baekhyun haricinde odada neyseki Exo'dan hiç kimse yoktu,o yüzden sanırım bunu utanmadan yapabilirdim.Demiştim ya umrumda olan tek şey Exo diye.
Kimse cevap vermeyince kaşlarımı çattım."İyi o zaman kendim arar bulurum."
"İnan bulursun."Diye Kyuhyun dalga geçtikten sonra odada bulunan herkes bağırarak"On altıncı kat sağdan ikinci koridorun en dibinde!" diye odayı inletti.
Kulak zarım özellikle tam yanımdaki Baekhyun yüzünden patlayacak gibi olunca ellerimle kulaklarımı örttüm ve kendimi alelacele dışarı attım.
Bari normal konuşurken yüksek notalara çıkmasaydı!
Eğer hepsi birden benimle dalga geçmiyorsa eğer hepsi aynı anda birbirlerinin düşüncelerini okuyup söyleyebilme yeteneğine sahip değillerse o zaman Lee Soo Man'ın odası bahsettikleri yerdeydi.
Tabi canım bana yalan söyleyecek değiller ya!
Tamamen camdan yapılma ve büyük olan asansöre bindiğimde-bu biz idollerin kullandığı asansör.Kih-kih ben de idolüm- Lee Soo Man'ın ofisinin olduğu kata bastım ve mümkün olduğunca dışarıya bakmamaya çalıştım.Normalde yükseklik korkum yoktur ama bu asansör gerçekten bir garipti.Malum ayağımı koyduğum zemin bile camdan tasarlanmışken hiçbir şey yokmuş gibi davranmak imkansızdı.
Nihayet asansör işkencem bittiğinde ofisin önüne geldim ve kapıya daha vuramadan bir bayan kapıyı açtı.
Orta yaşlı ileride gözlüklerini bir iple boynuna asacak ninelerden olma potansiyeline sahip bir kadın.Yani ilk izlenimim bu sanırım.
"Bay Lee'nin acil bir işi çıktı.Sizinle akşam yemek yerken konuşmak istediğini söylemişti.Saat 6 da W&W 'de masanız hazır olacak."
Sekreter olduğunu anladığım kadını başımla selamlayıp mecbur geldiğim gibi kayıt odasına geri döndüm.
###
Şan dersi bittiğinde vücudumun her yeri inanılmaz derecede sızlıyordu.
Şimdi merak ediyorsunuzdur'Senin boğazım ağrıyor'demen gerekiyordu.Bütün vücut falan..Ne oldu orada?'diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.O.mestic Diary √
FanficSera'nın hikayesi SM şirketine kabul edilmesiyle başladı.Ve eskiden ulaşamayacağı kişi yalnızca bir adım yakınındaydı. @haybinekso ile ortak yapım -2013 Not:Yaoi değildir.