Bölüm 10 : Başka Birine

31.4K 651 4
                                    

‘’Ne?Hangi şarkı? Tabiki de hayır.’’ Nerden biliyordu bu şarkıyı dinlediğimi? Acaba anlamış mıydı? Aman Zeynep nereden anlayacak.  Evet nerden anlayabilirdi ki anlayamazdı. Bu durumda sakinleşmem gerekiyordu. Fazla heyecanlanmıştım ve hızlı konuşmaya başlamıştım.

‘’Tamam, Zeynep! Sadece sordum.’’ Dedi sıkıntıyla.

‘’Hem ne alaka?’’

‘’Umm…Biraz önce mırıldanıyordun da.’’

Allah kahretsin beni ya!

Kerem’in ağzından;

Aslında tepkisinin böyle olacağını biliyordum o yüzden üzerinde durmadım. Çünkü ben nasıl Kerem Sayer’sem o da Zeynep Yılmaz’dı. Yani benim bildiğim Zeynep Yılmaz hiçbir şeyi kolay kolay kabul etmezdi. Belki bana aşık olduğunu bu yüzden kabul edememişti.

Ne saçmalıyorsun sen Kerem? O sana aşık olsaydı yani içinde küçücük bir sevgi olsaydı Barış’la çıkmazdı.

….

Melis’in ağzından;

Bu kızın artık cidden yok olması gerek! Yok birlikte şarkı dinlemişler! Bu kız Kerem’den uzak duracak.  Kesinlikle. Bu kız tehlikeli.

‘’Eee Zeynep… Barış’ı çok seviyorsun değil mi?’’

Bu soruyu sorduğumda bakışlarım direk Kerem’e odaklanmıştı. Acaba tepkisi ne olacaktı.

Kerem’in ağzından;

Bu Melis var ya! Bir gün ben onu bir kaşık suda boğacağım cidden. Neymiş efendim Barış’ı çok seviyorsun değil miymiş?!

Hala Zeynep sorununun cevabını vermediğine göre o da kararsız. Ama ne işime yarar ki. Barış’a aşık değilse bana hiç aşık değildir zaten!

Zeynep’in ağzından;

Melis’in bu sorduğu soruya şaşırmıştım. Ne cevap vereceğimi bilemezken asıl Kerem’in tepkisini merak ediyordum. Ama bir tık bile yoktu.

‘’E-evet onu çok seviyorum.’’ Dedim zorlanarak.

Yutkundum ve sormak istediğim soruyu sormaya hazırlandım.

‘’Hem neden sordun ki? Başka birine aşık olduğumu falan mı düşünüyorsun?’’

‘’Yoo! Sadece öylesine.’’

Melis banyo yaparken herkes sessizdi. Dilan her zaman ki gibi Can’a yavşıyordu. Ama Can takmıyordu.

Ben ise Kerem ile göz göze geldiğim her an kafamı çeviriyordum.

‘’Abi siz Zeynep’le odun bulmaya gitsenize.’’ dedi Can bir hevesle.

‘’Bence odun aramamıza gerek yok Can karşımızda has bir odun duruyor işte.’’ Dedim gözlerimi devirerek.

Kerem ise sadece bakmakla yetinmişti. Bana eskisi kadar laf sokmuyordu. Bu ne kadar garip olsa da hoşuma gidiyordu.

‘’Zeynep bir gün bu şirinliğinle öldüreceksin beni cidden.’’ Dedi sahte bir gülümsemeyle.

‘’Amin.’’

‘’Tamam siz yine başladınız siz hiç kavga etmeden ben sizi ormana gönderiyorum.’’ dedi Can sıkıntıyla.

‘’Sadece Kerem gitse ben gitmesem! Ben korkarım gece gece ormandan hem bak Kerem’in doğal alanı.’’

Bu söylediğim söze alınmış olsa da şaka yaptığımı biliyordu.

‘’Tamam tamam daha fazla itiraz etmeden bu Kas Hayvanı’yla ormana doğru yola çıkalım biz.’’

‘’Evet iyi olur Gölyazı elması.’’

Gölyazı Elması. Bana taktığı isimler çok tatlı. Gölyazı Gülü, Gölyazı Elması. Ama benim ona taktığım isimler daha ilgi çekici. Kas Hayvanı, Bay Uyuz Kas Yığını Ukala Sayer ve Öküz. Ama onun bana bir güzelim diyişi var. İşte o zaman kendimden geçiyorum.

‘’Tamam önden buyurun Bay Uyuz Kas Yığını.’’

‘’Hanımlar önden köylü güzeli.’’

Daha fazla kötü lakaplar takmadan en iyisi konuyu uzatmıyım.

***

‘’Bak Kerem kaybolduk işte. Senin yüzünden!’’

‘’Hayır senin yüzünden köylü güzeli. Sağdan gidelim diyen sendin.’’

‘’Ama sende iyi o zaman sağdan düz gidelim dedin.’’

‘’Tamam boşver. Bir yolunu buluruz.’’

‘’Bu karanlıkta bir yolunu buluruz öyle mi Bay Bilmiş?’’

‘’Zeynep motorun soğusun biraz otur. ‘’

‘’Uff tamam be! Senden hemen huysuzlan.’’

….

Yaklaşık 15 dakikadır burada hareketsiz  ve sessiz bir şekilde oturuyoruz.

‘’Sana bir soru sorabilir miyim?’’

Evet sessizliği bozan Kerem oldu. Ben ne güzel sessiz sessiz rahattım. Şimdi yine kavga etmeye başlayacağız kesin.

‘’Efendim?’’

‘’Neden Barış’la çıkıyorsun?’’

‘’Ne?!’’

‘’Neden Barış’la çıkıyorsun?’’

‘’Bu nasıl bir zoru ben sana hiç soruyor muyum neden Melis’le çıkıyorsun diye?’’

‘’Okulun en popüler kızı olduğu için.’’

Bu cevaba ne kadar şaşırsam da beni tatmin etmişti. Ve şu an hiç olmadığım kadar sevinçliydim.

‘’Yani onu sevmiyorsun?’’

‘’Hayır.’’ dedi umursamazca.

‘’Neden?’’

‘’Çünkü başka birine deliler gibi aşığım.’’

Sen Benimsin! (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin