Bugün içimde acayip bir huzursuzluk var. Sanki Kerem ile kavga falan edecekmişiz gibi. Ama sadece kötü bir histir değil mi? Evet,evet şimdi bunlarla huzurumuzu kaçırmayayım.
Koltukta yerimde doğrulduktan sonra merdivenden ayak seslerinin gelmesiyle gözlerimi izlediğim -cumartesi sürprizinden- ayırdım. Ama Kerem tam da gelecek zamanı buldun yani. Ne güzel Kıvanç Tatlıtuğ çıkmıştı.
''Günaydın güzelim.''
''Günaydın kas hayvanım.''
''Bugün ne yapıyoruz? Hava falan güzel ya dışarı falan çıkarız belki.''
''Ben evde oturmayı planlıyordum ama çıkarız istersen.''
''Evde oturup ne yapacaksın ki?''
''Ne bileyim işte. Dizilerim vardı onları izlerdim. Supernatural, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars falan.''
''Haa bence Yağmur ve Can'la birlikte ormana gidelim.''
''Kerem doğal alanını mı özledin yoksa?'' dedim tek kaşımı kaldırarak. Yoksa Kerem'den hiç böyle bir fikir duyacağımı düşünmemiştim. Orman? Kerem? İki alakasız kelime diyecem olmuyacak çünkü Kerem odun.
''Çok, çok öyle böyle değil.'' Derin bir nefes aldım. Belki de biraz temiz hava almak bana iyi gelebilirdi. Hem içimdeki bu kötü histen kurtulmuş olurdum.
''Tamam gidelim, ben Can ve Yağmur'u arıyım.''
''Hayır sen Yağmur'u ara. Ben Can'ı ararım.''
''Tamam farketmez benim için.''
Koltuğun arasına sıkışmış telefonu alıp Yağmur'un telefon numarasını tuşladım.
''Alo?''
''Alo Can?'' Birliktelermiş demek ki. Kerem'in aramasına gerek yok.
''Efendim yenge?'' Bi de yenge diyo ya!
''Ben Yağmur'u aramıştım.''
''Haa Yağmur duşta.''
Kısa bir sessizlikten sonra tekrar konuşmak için ağzımı açtım.
''Duşta?''
''Evet.''
''Eee sen ne yapıyorsun orada?''
''Hiç öyle takılıyorum. ''
''Takılıyorsun demek. Çok hoş. Dışarı falan çıkmayı düşünür müydün?''
''Nasıl dışarı?''
''Ayy Can her şeyi açıklamak zorunda mıyım işte orman falan.''
''Olur da benim ilk önce havaalanına gitmem lazım.''
''Niye ki? Kim geliyor ya da gidiyor?''
''Kerem söylemedi mi?''
''Neyi?''
''Jane gelecek de onu almamı istemişti Kerem.''
Jane kim ya? Bir dakika çok tanıdık geliyor bu isim. Nereden duydum ben bu ismi? Saksıyı çalıştır Zeynep! Aaa tabi ya! O Jane! Kahretsin, nereden çıktı bu kız şimdi?
Sınır: +30 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin! (ZeyKer)
FanfictionBüyük aşklar nefretle mi başlar? Ah, çok saçma. Aşk diye bir şey yoktur. Hem de nefret ile başlıyanı hiç yoktur. Yani en azından ben öyle zannediyordum. Ta ki karşıma Kerem Sayer çıkana kadar ve beni mahvedene kadar. O kadar nefret doluydum ki ona...